Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Angående iphone så blir det ingen här .... jag har ju inte tid att surfa när jag är ute på stan

och det är ju huvudsyftet har jag hört annars blir den på tok för dyr

 

jag får skaffa mig en mobil utan surf .....

 

när det gäller kissar så är det nog stopp här också..... jag har inte tid att ta hand om den

 

jag får nöja mig med snöleopard tills vidare när den kommer

Nja, om man behöver en telefon och en musikspelare så är väl iPhone ett alldeles utmärkt alternativ. Man behöver ju inte surfa bara för att möjligheten finns? Dessutom kan du surfa på varenda telefon som säljs idag...

 

Katter kan man lämna ensamma längre stunder än hundar, men när man väl ska ta dom med sig så är hundar oftast enklare att hantera.

 

Och är du i regel hemma minst någon stund varje dag så kan du ha katt! (förutsatt att detta inte gäller varje dag).

 

Husdjur är ett suveränt sällskap! Dom är aldrig sur på dig (iaf inte några längre stunder...) och finns alltid där när du behöver prata. Och man får väldigt bra svar! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacka fan för det - hon fryser väl stackarn! :borstatanderna:

 

 

Hon gillar värme. :)

Dom två nätterna vi har haft henne så har hon sovit under täcket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plockat undan tvätt och grejjat.

Nu blir det frukost och sedan plugga på trafikskyltar.

 

post-13062-1233579873.jpg

En av mina favoriter, norska "Varning för troll" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har städat som en dåre. Varjegång jag städat och sitter och luktar a la ferdinand och känner doften av nystädat så tänker jag. Fan varför gör man inte det här oftare? Fast då kanske man inte uppskattat det lika mycket...Nu ska jag nog pilla lite på min bärbara "Mac". Det står HP på den men Leoparden brummar på fint i den :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har städat som en dåre. Varjegång jag städat och sitter och luktar a la ferdinand och känner doften av nystädat så tänker jag. Fan varför gör man inte det här oftare? Fast då kanske man inte uppskattat det lika mycket...Nu ska jag nog pilla lite på min bärbara "Mac". Det står HP på den men Leoparden brummar på fint i den :whistling:

 

 

Samma känsla infinner sig hos mig också dom få gånger jag tar tag i städningen ordentligt. :)

Återstår att se när man vågar dra fram dammsugaren, kommer ju skrämma iväg katten flera mil antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min hårddisk har äntligen kommit till posten. Ska hämta ut den senare idag, efter (och dagens ord är...) Simuleringsghandledningpasset, och jag hoppas att den hemska mardrömmen i form av ingen Mac på en vecka ska vara över. Hoppas verkligen att mina backupper är intakta och att det går smidigt att ladda tillbaks allt på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom och tänka på nu att min studentklänning har äntligen kommit.

Fick beställa om den igen då den kom vilse på posten.

Jädra England :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min hårddisk har äntligen kommit till posten. Ska hämta ut den senare idag, efter (och dagens ord är...) Simuleringsghandledningpasset, och jag hoppas att den hemska mardrömmen i form av ingen Mac på en vecka ska vara över. Hoppas verkligen att mina backupper är intakta och att det går smidigt att ladda tillbaks allt på datorn.

 

 

Lycka till. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemkommen :skondans:

Gjorde ingen större nytta ändå så det var lika bra att kasta in handduken :sorry:

Jobbar väl över imorgon istället... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från stan med ett par Apple In Ear lurar :galetglad:

 

borde plugga lite makroekonomi, men jag är så trött så det får bli lite senare det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemkommen :skondans:

Gjorde ingen större nytta ändå så det var lika bra att kasta in handduken :sorry:

Jobbar väl över imorgon istället... :rolleyes:

 

Hemkommen här med. :)

Har en katt som tycker att MacBooken är väldigt intressant. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orättvist. :chockadskeptisk:

 

Håller med :armskeptisk:

 

Bara en halvtimme kvar på handledningen nu. Barnen har alldeles för många svåra frågor. :P Men snart ska jag hem och hämta min hdd och återuppliva min kära macbook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med :armskeptisk:

 

Bara en halvtimme kvar på handledningen nu. Barnen har alldeles för många svåra frågor. :P Men snart ska jag hem och hämta min hdd och återuppliva min kära macbook.

trevligt :D

 

var är det du handleder i för ämne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon gillar värme. :)

Dom två nätterna vi har haft henne så har hon sovit under täcket.

Min lille gillar lite kyla, i dag låg han och sov i soffan på altanen trots -5. Men just nu försöker han hjälpa till och skriva här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trevligt :D

 

var är det du handleder i för ämne?

 

Maskinorienterad programmering. Jag hjälper eleverna programmera i Assembler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...