Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Jag har redan digitalkamera, hah. Men en kompis till mig har en sådan och den är himla bra :)

Vill mer ha en Canon EOS 400D :)

 

 

Jag har 400D, men vill ha 5D :(

Jag har ingen av dem

men är lika glad för det ....

 

mitt lag vann tävlingen idag :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis vart på bio med en kompis. Såg Wallander Hämnden.

var filmen bra Maawlin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trevligt, välkommen "tillbaka" ronny :)

tackar .... :)

 

det var inte mycket tid hemma här idag upp 9 hemma 18

familjemiddag borta 18.20

hemma 21....

 

2 st som har ringt medan varit borta och nu är det för sent att ringa

 

och pappa här hemma anklagar mig för att det var mitt fel att jag inte tog emot samtalen

 

jag har ju knappt varit hemma (bara några få timmar mellan Fredag -> Söndag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johodå^^

då skall jag gå och se den också ^_^

 

nu är det bra naturprogram på Animal Pl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det att sola solarium med kusinen, ska bli gött :D

Mums sol Maawlin :P

 

kan du inte skicka lite hit också ....

 

jag tror att jag befinner mig i Tjernobyl

2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märker att jag hänger här allt mindre. Dags att gå vidare.

 

 

På återseende i framtiden

 

Hoppas du återkommer så småningom, du är en viktig del av forumet :ThumbsUp:

 

999 inlägg :D Yippie :D

 

fick lite sommar vibbar, hoppas alla gillar jordgubbs tårta :D

 

Grattis frieesh :D

 

Jag sitter faktiskt och pärlar, helt ensam.

Otroligt avkopplande och skönt.

17 000 pärlor för 140kr, som hittat!

 

Haha, en underskattad aktivitet kanske :P

 

Hemma med katten. :galetglad:

 

Härligt :skondans:

Var ju och kikade på en 9 veckor gammal liten katt i fredags ^_^

Den svarta hanen gömde sig någonstans i huset så den fick vi aldrig se.

Han ville väl inte följa med helt enkelt :P

Så det blev en liten hona, Silver Tabby, söt som få.

Lär ta hem henne i slutet av nästa vecka eller någon dag veckan därpå :skondans:

 

I övrigt har helgen varit fylld av festligheter.

Vände fullständigt på dygnet och gick upp vid 17-tiden idag.

Så det kanske stannas uppe inatt... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Sitter och funderar över hur jag ska få råd med en ny kamera... Den Nikon D1x jag använder nu är bra men har världens minsta bufferminne... efter mellan 5-10 bilder måste man vänta mellan 1-3 minuter medans den skriver till kortet.

Inte så kul när man har en lättklädd model frysandes framför linsen.

 

Måste hitta nån lite nyare model men den får inte kosta för mycket ELLER vara sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på anledningen till att internet har kännts så innehållslöst idag... Jag har glömt att dra igång NetNewsWire.

Har blivit helt beroende av rss, kommer knappt ihåg hur man surfar som man gjorde på 90-talet längre :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig nånsin använt RSS och det tog väldigt lång tid innan jag ens fattade vad det var. Inte min grej, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig nånsin använt RSS och det tog väldigt lång tid innan jag ens fattade vad det var. Inte min grej, helt enkelt.

Du har inte använt det, men ändå är du säker på att det inte är din grej? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på anledningen till att internet har kännts så innehållslöst idag... Jag har glömt att dra igång NetNewsWire.

Har blivit helt beroende av rss, kommer knappt ihåg hur man surfar som man gjorde på 90-talet längre :P

 

Samma här. Google Reader är min vän :borstatanderna:

 

Spelar Fallout 3, vilket jag planerar att fortsätta med resten av natten :travolta:

Expansionen som kom i måndags är riktigt trevlig faktiskt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte använt det, men ändå är du säker på att det inte är din grej? :fundersam:

 

Ja, jag har alltså avstått från att använda det även efter att jag tagit reda på vad det är. Jag är inte så regelbunden i mitt informationssökande att en sån funktion passar mig. Det är lite som forumets "visa nya inlägg"-funktion. Tycker jag inte heller om. Man upptäcker inget nytt om man bara matas med information. Man hittar nytt när man ger sig ut för att leta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite som forumets "visa nya inlägg"-funktion. Tycker jag inte heller om. Man upptäcker inget nytt om man bara matas med information. Man hittar nytt när man ger sig ut för att leta! :)

 

Hur klarar du dig utan "Visa nya inlägg"-funktionen här på forumet? Eller kan det förklaras av att du bara befinner dig här i "Vad gör du..."-tråden? :P

 

Jag använder mestadels Google Reader för att hålla mig uppdaterad på några bloggar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klar med Operation Anchorage (Fallout-expansionen). Tog nog 3-4 timmar allt som allt :yeahbaby:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om jag ska ta semester från jobbet tis-fre nu i veckan. Har några dar kvar sen förra året..

Fick sms i natt, mitt ex nya kille har slagit ner henne ute på torget (med vittnen men hon har inte anmält), han har slagit sönder hennes lägenhet. Om jag hjälper henne (som vittne) så kommer han få tillgång till mina (adress)uppgifter mm.. :armskeptisk:

 

Dessutom så har jag en vän som tänker på att ända sitt liv varje dag. :cry:

 

Behöver de där semesterdagarna nu. Stora, starka jag börjar känna mig rätt uppgiven. :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick sms i natt, mitt ex nya kille har slagit ner henne ute på torget (med vittnen men hon har inte anmält), han har slagit sönder hennes lägenhet. Om jag hjälper henne (som vittne) så kommer han få tillgång till mina (adress)uppgifter mm.. :armskeptisk:

 

Dessutom så har jag en vän som tänker på att ända sitt liv varje dag. :cry:

 

Behöver de där semesterdagarna nu. Stora, starka jag börjar känna mig rätt uppgiven. :detvarintejag:

 

:chockadskeptisk:

 

Kvällens Beck-avsnitt handlade just om kvinnomisshandel och jag blir lika uppriven varje gång jag hör talas om det... Hela tiden tänker jag att det borde inte vara så vanligt, för man dömer ju andra efter sig själv och jag skulle aldrig kunna slå en kvinna, men ju mer man ser på tv och läser tidningar förstår man att det verkligen finns sjuka människor där ute och att det sker väldigt mycket dolt.

 

Jag måste också säga att jag inte är för att vittna falskt (om det nu var det du menade) men i sådana här fall kan man faktiskt göra ett undantag... De som ger sig på barn och kvinnor borde man kunna skicka till någon statlig instans där man utför systematisk tortyr!

 

När det gäller personer som vill ta livet av sig vet jag inte riktigt hur man ska agera... Det enda man kan göra är ju egentligen att finnas där för den personen och se till att den söker professionell hjälp. :)

 

Här får du i alla fall en ros av mig Rickard! :geros: Hoppas att det löser sig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick sms i natt, mitt ex nya kille har slagit ner henne ute på torget (med vittnen men hon har inte anmält), han har slagit sönder hennes lägenhet. Om jag hjälper henne (som vittne) så kommer han få tillgång till mina (adress)uppgifter mm.. :armskeptisk:

 

Dessutom så har jag en vän som tänker på att ända sitt liv varje dag. :cry:

 

Behöver de där semesterdagarna nu. Stora, starka jag börjar känna mig rätt uppgiven. :detvarintejag:

 

Varför får han tag på dina uppgifter om du vittnar? :huh:

Säger som Douglas: Hoppas det löser sig :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbkommen. Kaffe i koppen och Pink Floyd runt huvudet :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon!

 

Härligt med måndag morgon, startar upp jobbdatorn (vista) och det första som händer är att explorer krashar, yay!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...