Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Fick sms i natt, mitt ex nya kille har slagit ner henne ute på torget (med vittnen men hon har inte anmält), han har slagit sönder hennes lägenhet. Om jag hjälper henne (som vittne) så kommer han få tillgång till mina (adress)uppgifter mm.. :armskeptisk:

 

Dessutom så har jag en vän som tänker på att ända sitt liv varje dag. :cry:

 

Behöver de där semesterdagarna nu. Stora, starka jag börjar känna mig rätt uppgiven. :detvarintejag:

 

att sånt där ska behöva hända, är ju bara jätte tråkigt :/

 

men du får en ros av mig med rickard :geros:

Tänk om man fick gå och lägga sig och somna om... :gaspar:

aa, det skulle vara guldvärt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phew, tyckte jag såg ett tåg i ögonvrån utanför fönstret, vilket är omöjligt då det är en stor fabrik mellan rälsen och mig. "Tåget" var en lastbil vid närmare titt. Borde nog svälja en till kopp kaffe illa kvickt... :chockadskeptisk::kaffe:

Redigerad av DCLXVI
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer sällan ihåg mina drömmar, men jag måste ha vaknat väldigt abrupt mitt i en nu.

 

Bisarr dröm, på många sätt.

 

Den börjar med att jag sitter i ett pansarfordon som jagas av ett tyskt pansarfordon (det är andra världskriget) och vi åker på grusvägar och vi har inget vettigt att skjuta med, för det är bara nån vek liten kanon.

 

Sen kommer vi fram och det är som ett stort öppet fält med grus och lera. Lite mulet och mörkt är det. Vi gömmer oss bakom väggar av korrugerad plåt som står överallt, nästan som en labyrint.

 

Plötsligt möter vi en hel drös tyskar som springer upp ur en bunker eller täckt skyttegrav. Men det blir liksom ingen strid. Vi bara verkar samexistera men är ändå i krig. Ytterst konstig situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker få reda på hur mycket bläck jag har i skrivarens patroner(Epson STylus Photo R200) Skaförsöka med Gutenprint. När jag kollar i Epsons monitoring får jag bara reda på hur jag byter och det vet jag redan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar upp persiennerna och ser att min ekorre till granne har lekbesök igen :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar upp persiennerna och ser att min ekorre till granne har lekbesök igen :chockadskeptisk:

 

Det är väl den enda av de som bor i ditt område som får komma till skott... :hihihi: Nej nu var jag dum, förlåt mig! :P Haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja, nu har jag ätit frukost och nu funderar jag om jag ska ta och bege mig mot duschen för en snabbdusch. Efter det blir det bussfärd mot skolan.

 

Ses sedan forumiter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl den enda av de som bor i ditt område som får komma till skott... :hihihi: Nej nu var jag dum, förlåt mig! :P Haha

Här bor något hundratal studenter, och vi är ju verkligen kända för att vara avhållsamma på den biten... :armskeptisk::utskallning::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hemma och är sjuk

Ajdå :( Krya på dig :geros:

 

Nu är det dags för frukost

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ätit min lunch, läser att England är lamslaget, för nån decimeter snö..???

Stackare, regn och dimma är de vana vid, men lite snö, det klarar de inte..

 

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_2408485.svd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hedwig försökte äta upp min MacBook, hon ser nog den som ett hot. :P

så nu är du lycklig ägare både till en iphone och till Hedwig då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicken knäpp katt vi fick tag i. :chockadskeptisk:

Hon klättrade in i ärmen på min morgonrock, klämde sig in bredvid min arm.

Nu ligger hon i min armhåla och spinner, nu återstår det bara att se hur hon ska ta sig ut. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu är du lycklig ägare både till en iphone och till Hedwig då ^_^

 

Jepp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp :)

Angående iphone så blir det ingen här .... jag har ju inte tid att surfa när jag är ute på stan

och det är ju huvudsyftet har jag hört annars blir den på tok för dyr

 

jag får skaffa mig en mobil utan surf .....

 

när det gäller kissar så är det nog stopp här också..... jag har inte tid att ta hand om den

 

jag får nöja mig med snöleopard tills vidare när den kommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

halvtimme kvar här tills avgång.... väskan är packad .... så nu är det bara att ta det lugnt

Sover Maawlin fortfarande? :unsure:

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ätit min lunch, läser att England är lamslaget, för nån decimeter snö..???

Stackare, regn och dimma är de vana vid, men lite snö, det klarar de inte..

 

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_2408485.svd

 

Hehe, när jag pluggade i Wales så kom det cirka 2 cm snö (man såg gräset genom snön). Som glad svensk, van vid vintern ;), så traskade jag iväg till universitetet och satt och väntade ensam i en kvart för att sedan gå till receptionen för att kolla var alla var. Receptionen var tom, ringde på telefonen där där en förvånad kvinna utbrast: Men, det är ju snöstorm!

 

Bussarna var inställda, posten stängd, affärerna var stängda och människor satt hemma och undrade hur de skulle överleva kaoset.

post-42768-1233574634.jpg

 

Visst ser det hemskt ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, när jag pluggade i Wales så kom det cirka 2 cm snö (man såg gräset genom snön). Som glad svensk, van vid vintern ;) , så traskade jag iväg till universitetet och satt och väntade ensam i en kvart för att sedan gå till receptionen för att kolla var alla var. Receptionen var tom, ringde på telefonen där där en förvånad kvinna utbrast: Men, det är ju snöstorm!

 

Bussarna var inställda, posten stängd, affärerna var stängda och människor satt hemma och undrade hur de skulle överleva kaoset.

 

 

Visst ser det hemskt ut ;)

 

Skaplig kontrast. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknat för andra gången.

Hade det inte vart för jag var kissnödig så hade jag kunnat sova längre.

Men men, kanske borde göra mig iordning så man kan gå till körskolan senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, när jag pluggade i Wales så kom det cirka 2 cm snö (man såg gräset genom snön). Som glad svensk, van vid vintern ;), så traskade jag iväg till universitetet och satt och väntade ensam i en kvart för att sedan gå till receptionen för att kolla var alla var. Receptionen var tom, ringde på telefonen där där en förvånad kvinna utbrast: Men, det är ju snöstorm!

 

Bussarna var inställda, posten stängd, affärerna var stängda och människor satt hemma och undrade hur de skulle överleva kaoset.

post-42768-1233574634.jpg

 

Visst ser det hemskt ut ;)

 

Fick just rapport från Lancaster University från en rått garvande dotter. Läraren tog sig inte fram genom snökaoset så lektionerna för snömassorna. Det har kommit 5 millimeter. Dottern och norskan från Geilo skrattade på kapp medan engelsmännen stirrade fånigt på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicken knäpp katt vi fick tag i. :chockadskeptisk:

Hon klättrade in i ärmen på min morgonrock, klämde sig in bredvid min arm.

Nu ligger hon i min armhåla och spinner, nu återstår det bara att se hur hon ska ta sig ut. :P

Tacka fan för det - hon fryser väl stackarn! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...