Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Får erkänna att jag är lite ställd, trodde aldrig att en iPhone skulle komma in i huset.. :whistling:

men visst är den snygg..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får erkänna att jag är lite ställd, trodde aldrig att en iPhone skulle komma in i huset.. :whistling:

men visst är den snygg..

Var den dyr? Kostar fodral extra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fodralet kostade 289:- ett simpelt plastfodral med en massa små hål på baksidan..sedan köpte hon ett skydd för glasskivan, kosta 199:-

Det var "extrapris" på denna 32GB, 4995:-

 

post-113-0-31131400-1397764403.jpg

 

Fast hennes fodral är vitt och telefonen rosa

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får erkänna att jag är lite ställd, trodde aldrig att en iPhone skulle komma in i huset.. :whistling:

men visst är den snygg..

Då är det bara att lyfta på hatten!

 

jag ser bara iphone när man är ute på stan.

 

Micke och Alix lur verkar inte ha fallit ungdomarna i smaken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fodralet kostade 289:- ett simpelt plastfodral med en massa små hål på baksidan..sedan köpte hon ett skydd för glasskivan, kosta 199:-

Det var "extrapris" på denna 32GB, 4995:-

 

attachicon.gifSkärmavbild 2014-04-17 kl. 21.52.48.jpg

 

Fast hennes fodral är vitt och telefonen rosa

Ja, skydd för glasskivan var bra! :yeahbaby: Jag ser mest spruckna Iphoneskärmar, i alla fall kidsens. :(

 

Då är det bara att lyfta på hatten!

 

jag ser bara iphone när man är ute på stan.

 

Micke och Alix lur verkar inte ha fallit ungdomarna i smaken

Nej, knappast, vår lur är bara smart, hållbar och billig. Coolfaktorn är noll, skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, skydd för glasskivan var bra! :yeahbaby: Jag ser mest spruckna Iphoneskärmar, i alla fall kidsens. :(

 

Nej, knappast, vår lur är bara smart, hållbar och billig. Coolfaktorn är noll, skulle jag tro.

Du har så rätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har pillrat lite med Logic pro X för att få till korta jinglar att använda till mobilen, men kom att tänka på att nu är lite sent. :blush:

 

post-5952-0-65483200-1397766784_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, skydd för glasskivan var bra! :yeahbaby: Jag ser mest spruckna Iphoneskärmar, i alla fall kidsens. :(

 

Nej, knappast, vår lur är bara smart, hållbar och billig. Coolfaktorn är noll, skulle jag tro.

Nja, jag tycker allt att Moto G är rolig så det räcker och blir över.

Den är farligt beroendeframkallande, men inser förstås att det är likadant med andra mobiler av hyfsad kvalitet.

Jag spelar Wordfeud, messar, är här och på FB, leker med inställningar och ljud (se ovan)...

Så iFönen lär dröja för min del. Så nöjd är jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Samsung SIII är väl ungefär lika cool som en Nokia 3310. Vem bryr sig. Huvudsaken är att den fungerar till det den skall fungera till.

 

Nja, jag tycker allt att Moto G är rolig så det räcker och blir över.

Den är farligt beroendeframkallande, men inser förstås att det är likadant med andra mobiler av hyfsad kvalitet.

Jag spelar Wordfeud, messar, är här och på FB, leker med inställningar och ljud (se ovan)...

Så iFönen lär dröja för min del. Så nöjd är jag. :)

Coolfaktorn avsåg hur kidsen ser på sådant, jag är toppennöjd med min Moto G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-113-0-31131400-1397764403.jpg

Såg först inte var det där var nåt, men sen kom jag ju på.

 

post-64246-0-04475100-1397772060.jpeg

 

^_^:ThumbsUp:

 

- - -

 

Skall strax kojja... lite kvar bara att göra klart. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattinatti! Eller, egentligen lägger jag mig för att läsa bok en god stund, men sedan så... ^_^

ja god lässtund då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja god lässtund då :)

Tack! Jag somnade nog ungefär när du gjorde det där inlägget. Själv önskar jag alla en god morgon!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag somnade nog ungefär när du gjorde det där inlägget. Själv önskar jag alla en god morgon!

God morgon du med och alla andra!

 

själv ser jag fram mot en dag utan yttre måsten, så nu ska jag städa och vara huslig hela dagen. Det är lite eftersatt så det är bara att sätta igång. måste dock kika in här lite först :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir galen på iMacen -Maverick 10.9.2

Har en extra användare som används någon eller några gånger i månaden.

På min del av datorn är det inga problem med något. Men på den andra användaren "krånglar det!

-Firefox 29 vägrar starta

-Har fått två skräpmejl som inte går att ta bort, får meddelande; "...går ej att ta bort för du saknar behörighet till messages".

Trots att den användaren har full behörighet till datorn, eller hade i alla fall innan jag installerade Maverick.

:totaltgalen::evilgrin::tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon du med och alla andra!

 

själv ser jag fram mot en dag utan yttre måsten, så nu ska jag städa och vara huslig hela dagen. Det är lite eftersatt så det är bara att sätta igång. måste dock kika in här lite först :)

God Middag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir galen på iMacen -Maverick 10.9.2

Har en extra användare som används någon eller några gånger i månaden.

På min del av datorn är det inga problem med något. Men på den andra användaren "krånglar det!

-Firefox 29 vägrar starta

-Har fått två skräpmejl som inte går att ta bort, får meddelande; "...går ej att ta bort för du saknar behörighet till messages".

Trots att den användaren har full behörighet till datorn, eller hade i alla fall innan jag installerade Maverick.

:totaltgalen::evilgrin::tappahakan:

Kolla om det är inställningsfilen som spökar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla om det är inställningsfilen som spökar.

jag funderade just på om inte det enklaste är att installera om användaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...