Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4 från Telia


iAnders

Rekommendera Poster

sitter med phonen i handen! lovely. Beställde 30/7 kl. 12.30 ungefär i butiken. Bara telefonen, kontant dvs. iPhone 16gb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 911
  • Created
  • Senaste svar

sitter med phonen i handen! lovely. Beställde 30/7 kl. 12.30 ungefär i butiken. Bara telefonen, kontant dvs. iPhone 16gb.

 

+1 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag bor i Norrbotten, så paketet har fastnat i Ånge. Jaja, då har jag det på måndag.

 

Sällan paketen fastnar i Ånge... INTE :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att alla ni får era nu, så kan vi andra som skickade in med avtalet brev få våra om en vecka eller två. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad beställde du? När beställde du? Hur beställde du?

 

32 GB, beställde inom en timme efter jag fått SMS-erbjudandet och beställde via länken som kom med meddelandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag bor i Norrbotten, så paketet har fastnat i Ånge. Jaja, då har jag det på måndag.

 

Har inte samma problem, men ett liknande. Bor i Västerbotten, men telefonen har levererats till min hemadress i Stockholm. Och dit kommer jag inte förrän i slutet av nästa vecka. Tycker det är riktigt dåligt av Telia att leverera flera veckor tidigare än de lovade... ;)

 

 

Uppd. föresten, jag fick aldrig nån "nästa leverans"-status.

 

Dina ordrar

 

Din order 7001001649XX, iPhone 4 Black 32GB, lades 2010-08-03.

Status - Avslutad/Levererad.

Din beställning är skickad från Telia och meddelande har skickats till dig med ditt kollinummer.

Statushistorik:

2010-08-12 - Avslutad/Levererad

2010-08-04 - Väntar på leverans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde den 3/8 sms-erbjudandet 32 gb, sitter med den i handen nu borstatanderna.gifbultandehjarta.gifborstatanderna.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde den 3/8 sms-erbjudandet 32 gb, sitter med den i handen nu borstatanderna.gifbultandehjarta.gifborstatanderna.gif

 

Jag blir rent ut sagt förbannad när jag läser detta då jag beställde INNAN dig...... J*vla fu*king k*k Telia !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir rent ut sagt förbannad när jag läser detta då jag beställde INNAN dig...... J*vla fu*king k*k Telia !!

 

oroligoledsen.gifLider med dig, dom har tydligen inte någon ordning alls på sin kö, eller beställningar. Jag gjorde en beställning några dagar tidigare, men den aktiverades inte, jag var tvungen att göra en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oroligoledsen.gifLider med dig, dom har tydligen inte någon ordning alls på sin kö, eller beställningar. Jag gjorde en beställning några dagar tidigare, men den aktiverades inte, jag var tvungen att göra en ny.

 

Självklart är jag inte förbannad på dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nån koll på om Telia fick lev från Apple denna fredag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UPPDATERAD III

 

Vad: 16 GB

Abonnemang: Telia Mobil Prata på med Mobilsurf (Byte från iMini)

Hur: www.telia.se

När: 2010-07-30 enligt beställningsbekräftelse

Avtalssignering: Mina Sidor Digitalt

Ordernummer från Telia: 7001001655XX, inkom 2010-08-05 kl. 11:52

Leveransstatus hos Telia: "Levererad". Via nytt e-postbesked idag 13 augusti

Micro-SIM levererat: Ja! brevet med Simkortet låg i postlådan när jag kom hem.

iPhone 4 levererad: Ja! Telefonen hämtad och uppackad vilken skönhet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för tecken då?

 

En av de större ÅF för Telia fick in ett lager igår.

Just nu sitter jag och syncar min nya iP4 köpt via en av Telia ÅF.

Får de får även Telia sändning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de större ÅF för Telia fick in ett lager igår.

Just nu sitter jag och syncar min nya iP4 köpt via en av Telia ÅF.

Får de får även Telia sändning.

 

Hallå!! Säg vilken!! Elgiganten, MediaMarkt, ThePhoneHouse??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ökad produktion = minskad kvalitet i 9 fall av 10.. trösta dig med det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte få ett annat avtal än det som kom via sms, fick ringa 3 gånger men utan att kunna köpa loss telefonen kontant!

Tog mig till Telia-butik den 2 augusti, fick beställa (muntligt besked om 2-3 veckors väntetid) och fick bekräftelse på beställningen samma dag via e-post. 7 dagar senare fick jag en orderbekräftelse, där stod att ordern var lagd den 9 augusti ... underligt!!! Har skickat e-post (10/8) eftersom jag inte varken orkar eller vill sitta i telefonkö, men fortfarande inte fått något svar på varför de gör så här mot sina befintliga kunder ... man känner sig inte särskilt bra behandlad. :(

Tyvärr verkar det som det är detsamma hos alla operatörer.

Nu hoppas jag på det bästa, men blir inte förvånad om jag får vänta ytterligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min kom på posten idag men jag har inget micro sim så jag sitter med en iphone som jag inte kan göra ngt med:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

christian.hjalmarsson

min kom på posten idag men jag har inget micro sim så jag sitter med en iphone som jag inte kan göra ngt med:(

 

Jag klippte till mitt gamla simkort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min 32:a i dag, som jag beställde via telia.se 0:40 under release-natten. Det märkliga är att en Twitter-kontakt som beställde 0:10 inte hört ett pip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte få ett annat avtal än det som kom via sms, fick ringa 3 gånger men utan att kunna köpa loss telefonen kontant!

Tog mig till Telia-butik den 2 augusti, fick beställa (muntligt besked om 2-3 veckors väntetid) och fick bekräftelse på beställningen samma dag via e-post. 7 dagar senare fick jag en orderbekräftelse, där stod att ordern var lagd den 9 augusti ... underligt!!! Har skickat e-post (10/8) eftersom jag inte varken orkar eller vill sitta i telefonkö, men fortfarande inte fått något svar på varför de gör så här mot sina befintliga kunder ... man känner sig inte särskilt bra behandlad. :(

Tyvärr verkar det som det är detsamma hos alla operatörer.

Nu hoppas jag på det bästa, men blir inte förvånad om jag får vänta ytterligare.

 

Dom har gjort klart din order den 9:e augusti, alltså det är inte ditt beställningsdatum. Så har dom gjort för alla. Jag beställde den 30:e och på min order står det 6 augusti. Du kan läsa om det på http://www.teliaiphoneblog.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klippte till mitt gamla simkort

 

gjorde det också men misslyckades så nu har jag inget sim alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde det också men misslyckades så nu har jag inget sim alls

 

Spring ner till din närmaste Teliabutik imorn efter att ha dubbelkollat deras öppettider, aktivera luren i butiken om du har möjlighet...

 

Grattis till luren iaf!

 

[Edit] Min dröjer... suck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också min idag (16GB). Köpte den kontant utan ngn bindning. Efter att ha frågat 2 ggr om microsim skulle komma med (de sa, ja det gör det) kom telefonen till min förvåning utan microsim. Ringde Telia (mycket irriterad) och beställde. Klippte / skar sedan till mitt vanliga SIM, fungerar just nu men har fått 1 meddelande om att SIM inte finns i telefonen. Hoppas det fungerar tills nytt microsim kommer på posten. Hinner inte kika förbi en Teliabutik.

 

Dock så undrar man hur dumma Telia är. De skickar en telefon som de vet behöver microsim, men enbart för att man köper den kontant så skickar de inte med ett. Otroligt korkat / knepigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...