Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Syns inte hos mig

post-11001-0-46223300-1468513785.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

 

Jag ser texten i ditt inlägg nr 9250 och nu när jag tittar noggrannare så ser jag även texten i citatet i ditt inlägg nr 9251. Du skrev "Skriv med vit text".

Jo, om man har mörkare bakgrund så syns ju texten. Vet inte varför ni har mörkare bakgrund än jag.

(Jag ser texten i citatet, men inte i originalposten.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan du i så fall se vad Kiplon har skrivit? För om varken du eller jag kan se vad hon har skrivit trots att vi har olika bakgrundsfärg så är det fortfarande ett mysterium.

Man kan tydligen ta bort all text när man redigerar ett inlägg och det har ju Kiplon gjort.

 

Ett tips för att se text i samma färg som bakgrunden är att markera den. Det brukar räcka. Eventuellt kan man kopiera den och klistra in som (oformaterad) text i ett dokument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan du i så fall se vad Kiplon har skrivit? För om varken du eller jag kan se vad hon har skrivit trots att vi har olika bakgrundsfärg så är det fortfarande ett mysterium.

Hon skrev dessutom ingenting, hon postade en bild. En bild som hon sedan redigerade bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du i så fall se vad Kiplon har skrivit? För om varken du eller jag kan se vad hon har skrivit trots att vi har olika bakgrundsfärg så är det fortfarande ett mysterium.

Såg du inte mitt tomma inlägg. :ThumbsUp:

 

#9252

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gjorde du då? Såvida du inte fuskade och använde moderatorfunktioner :fundersam:

Radbryt... Såg efteråt att Kiplon hade 2st. Jag gjorde 1 som inte funkade först, men ett “hårt” radbryt (⇧⏎) så funkade det. :yeahbaby:

 

Om du markerar lite text så dyker det upp vad som ev kan finnas... :)

 

post-64246-0-73281100-1468524064_thumb.png

 

Radbryten syns som små streck i mitten där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Heeelt för varmt i södra skåne idag. Och på något mysko sett har det slutat vara havsbris här också... Får nästan borås-hetta-vibbar av detta vädret...

 

Blir nog att flytta till Alaska nästa sommar...

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-64246-0-74844100-1469384966.png

Sådärja, där blev det 30°C. B)


@davidredjoy, Ja havsbrisen gör sitt. 30+ med lite bris är mycket trevligare, än 25-26 utan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick nog av 33 grader i Wien

letade efter restaurang gav upp efter 2 m

 

 

post-154-0-41401200-1469561098_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är skönt med värme om man inte ska göra någonting. Och det ska man ju alltid. Det går inte att skjuta upp hur länge som helst. Inte undra på att Medelhavsländerna har ekonomiska bekymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...