Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Här har det tangerat 28-29 grader :whistling:

bra du håller sommaren vid liv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Njut av sommaren, vintern kommer att bli den värsta i mannaminne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har det varit 24-28 grader under dagen, tack och lov har det fläktat på bra med så det har varit helt okej ändå... :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Varmt var ordet. Och jag, mitt pucko, fick för mig att jag skulle ut och springa en runda mitt på eftermiddagen. Det blev till att hinka vatten efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-64246-0-94368000-1464653854.png

Trevligt... Nu börjar det likna nåt.
≈ 15°C, mitt i natten. Fattas bara 5°C tills det blir “tropisk nätter” »». :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Åska fint mitt i natten igår... Plockade fram min iPhone, satte den på Slo-Mo, öppnade fänstret och filmade rakt ut i natten över hustaken här i ystad...

 

Blev en liten film på drygt en minut med några vackra smällar i! - Ordagrant förvånad att det blev så bra som det blev... :P

 

https://flic.kr/p/HFjpm6

 

:galetglad:

  • Rösta upp 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åska fint mitt i natten igår... Plockade fram min iPhone, satte den på Slo-Mo, öppnade fänstret och filmade rakt ut i natten över hustaken här i ystad...

 

Blev en liten film på drygt en minut med några vackra smällar i! - Ordagrant förvånad att det blev så bra som det blev... :P

 

https://flic.kr/p/HFjpm6

 

:galetglad:

[+] Riktigt koolt! B) Och dem var ju riktigt starka och tydliga med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit riktigt skönt idag... :yeahbaby: Är ≈ 25-26°C nu, och det toppade på 28°C. Ändå har det inte varit någon direkt sol idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidvis massor av sol och 28,6 plus som varmast idag. I solen blev det riktigt gassigt. Framåt kvällen kom det moln, men åskan gick oss förbi, västerut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Åska fint mitt i natten igår... Plockade fram min iPhone, satte den på Slo-Mo, öppnade fänstret och filmade rakt ut i natten över hustaken här i ystad...

 

Blev en liten film på drygt en minut med några vackra smällar i! - Ordagrant förvånad att det blev så bra som det blev... :P

 

https://flic.kr/p/HFjpm6

 

:galetglad:

Snyggt! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SMHI varnar: ”Blir mycket varmt på Gotland” | SVT Nyheter

:fundersam:

Här har det varit 26~28 grader i 3 dagar, och det lär det ju ha varit i hela mellersta/södra Sverige. Inte har dem varnat nåt om det. :rolleyes:

post-64246-0-28489200-1464863961.png

Appropå Gotland, så 30°C där är bra mycket skönare än ≈ 26°C i en (inner)stad, där luften nästan står still. Sjöbrisen gör att det både är mkt fuktigare och behagligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har det varit över 28 grader i flera dagar nu. Men alltid lite blåst, så det är skönt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh..... sköna svalka. Var runt de 30 graderna idag med fram tills eftermiddagen då det drog in ett rejält värmeåskväder, vilket häftigt skådespel, dock fick nog en och annan källare fuktpåslag då himlen öppnade sig och det vräkte ner i gott och väl en halvtimme om inte mer. Men efteråt så var temperaturen ca 15 grader lägre, helt underbart :galetglad:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh..... sköna svalka. Var runt de 30 graderna idag med fram tills eftermiddagen då det drog in ett rejält värmeåskväder, vilket häftigt skådespel, dock fick nog en och annan källare fuktpåslag då himlen öppnade sig och det vräkte ner i gott och väl en halvtimme om inte mer. Men efteråt så var temperaturen ca 15 grader lägre, helt underbart :galetglad:

Skönt för dig! :) Här var samma väder som igår, soligt och torrt. Dock något svalare, "bara" 25,9 plus. En hel del regn skulle verkligen inte skada. Blommorna slokar i värmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det varit ännu en solig och varm dag med blå himmel. Dock något svalare än tidigare i veckan och igår, plus 23,9 som mest. Det gör ingenting, faktiskt, blommorna slokar inte längre! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det soligt och som varmast 23,8 grader. I morgon väntas också soligt väder men någon grad svalare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värmen har återvänt

 

 

post-154-0-11920100-1465229877_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...