Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Insnöad? Vart i landet är du? :mellow:

Nja, insnöad och insnöad... Ut kommer man ju. Men är det sånt här väder så undviker man det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Här har det pågått hela dagen. Över 20 sekundmeter i byarna med tillhörande horisontell nederbörd. Pricken över i'et blir lite minusgrader imorgon.

 

Röven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har det pågått hela dagen. Över 20 sekundmeter i byarna med tillhörande horisontell nederbörd. Pricken över i'et blir lite minusgrader imorgon.

 

Röven.

Var lite småblåsigt under kvällen, och vips - strax innan jag skulle stänga ner datorn och gå och kojja, så gick strömmen. Först kom den tillbaka på en gång, och sen dog det lika fort igen. Ringde och felanmälde det sen när jag fått igång ett par stearinljus och de hade inte sett det felet än (hela området var svart). Eftersom man aldrig vet om de fixar på en gång el väntar tills det är ljust, var det bara att dra på sig fleece-jackan, hämta täcket och sätta sig och halvsova så gott det gick i stolen här i det rummet som är varmast. Nickade nog till en stund el ett par timmar - och sen när jag vaknade till för att min solcellsradio med vev på började skrapa till, så såg jag ljuset ute i hallen. Och där är vi nu. :) Skall väl ner och sova klart nu. Ville bara starta datorn igen och kolla så allt var ok eftersm den avbröts tvärt 2 gånger i sträck på ett inte helt bekvämt sätt. Peppar-peppar... :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-5°. Hoppas på milda vindar och mycket regn snart.

 

post-5952-0-14715800-1478541304_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är 15 plusgrader och strålande sol. Nä, bara skoja. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+5° just nu. Det regnar ute och det är som den ljuvaste musik, smattret mot fönsterblecket

Från 29 augusti men kunde vara från idag också.
Nästan lika grönt nu. Snön är nästan borta. Yippeeee!!!! :galetglad:

 

post-5952-0-76820200-1479333001_thumb.jpg

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+5° just nu. Det regnar ute och det är som den ljuvaste musik, smattret mot fönsterblecket

Från 29 augusti men kunde vara från idag också.

Nästan lika grönt nu. Snön är nästan borta. Yippeeee!!!! :galetglad:

 

attachicon.gifregn.jpg

[+] :yeahbaby: Musik för själen! Och imorgon skulle det lite varmare och blåsa ännu mer. Snön lär försvinna. :galetglad:

 

- - -

 

post-64246-0-10811700-1479419185.png

 

+4°C, halv11 på kvällen - det var ett tag sen nu. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[+] :yeahbaby: Musik för själen! Och imorgon skulle det lite varmare och blåsa ännu mer. Snön lär försvinna. :galetglad:

 

- - -

 

attachicon.gifNov17.png

 

+4°C, halv11 på kvällen - det var ett tag sen nu. :yeahbaby:

 

Mer av skön musik för mina frusna öron. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Här börjar det bli kvällen och temperaturen har krupit ner till 20... :D

 

post-66896-0-30383500-1479847857_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...