Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Det har varit en perfekt Nationaldag på runt 22°. Förra året om jag inte minns fel så regnade det mycket på just denna dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var duggregn i morse då jag for in till stan, men det slutade efter ett tag. men det är bra mkt kallare idag än igår. ≈ 10°C mindre.

post-64246-0-12702400-1465384037.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

molnigt ja Soligt Nej

 

 

post-154-0-08376700-1465488468_thumb.png

post-154-0-76960400-1465488469_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet inte vad ni sysslar med, men här är det perfekt med ca 20 grader om dagarna och för det mesta solsken :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom några timmars regn här igår, som tur var det i lagom mängd så marken han suga upp det så det inte bara rann bort. Skulle regnat mer här idag med det blev bara några stänk, resten kom i Höör som nästan flöt bort istället :stjarnsmall:

 

Så här blev det biltvätt och gräsklippning ikväll då det var lagom väder för det, dels för att gräsmattan nu fått lite vatten och förhoppningsvis inte blir helt brun som en del av grannarnas gräsmattor har blivit då de klippte mitt i den långvariga värmeböljan som varit här nere, hellre en oklippt men grön gräsmatta än en klippt och avbränd gräsmatta :chockadskeptisk: Ska bli lite mer regn i veckan enligt prognosen så jag är förhoppningsfull om att min gräsmatta får fortsätta vara grön :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom några timmars regn här igår, som tur var det i lagom mängd så marken han suga upp det så det inte bara rann bort. Skulle regnat mer här idag med det blev bara några stänk, resten kom i Höör som nästan flöt bort istället :stjarnsmall:

 

Så här blev det biltvätt och gräsklippning ikväll då det var lagom väder för det, dels för att gräsmattan nu fått lite vatten och förhoppningsvis inte blir helt brun som en del av grannarnas gräsmattor har blivit då de klippte mitt i den långvariga värmeböljan som varit här nere, hellre en oklippt men grön gräsmatta än en klippt och avbränd gräsmatta :chockadskeptisk: Ska bli lite mer regn i veckan enligt prognosen så jag är förhoppningsfull om att min gräsmatta får fortsätta vara grön :crossfingers:

Regnet verkar ligga och röra sig fram och tillbaka mellan SE/DK. Det verkar vara en stor regnblaffa. Hoppas du klarar dig från det. :crossfingers: Man har ju sett bilder i tidningen idag hur illa det är på en del ställen där nere.

 

post-64246-0-76090000-1466021559_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt underbar kväll, ljummet ute, runt 18 grader gissar jag. Men svalorna flyger lågt ikväll så det ska väl dra in regn tills imorn, vilket också prognosen förutspår...

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två dagar i rad har det varit mest molnigt men rätt varmt. Som mest 23,9 kring lunch idag då det var rätt soligt någon timme. Några regndroppar framåt kvällen. Ganska vindstilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag är korrekt informerad så vänder det 00:34 inatt och blir mörkare igen, uschligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...