Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

 

Förstår precis din känsla :geros:

 

I eftermiddag så ska jag bege mig till jobbet för möte med chefen. Hur det kommer att gå vet jag inte... :unsure:

 

Önskar dig en riktigt trevlig och härlig fortsättning tillsammans med sonen :inlove:

Tack!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förstår precis din känsla :geros:

 

I eftermiddag så ska jag bege mig till jobbet för möte med chefen. Hur det kommer att gå vet jag inte... :unsure:

 

Önskar dig en riktigt trevlig och härlig fortsättning tillsammans med sonen :inlove:

Klart det går bra :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch och fy för hur det är för många. Handläggare som går på semester när behövande behöver beslut. Handläggare som inte kan prioritera rätt i ärendehögen. m.m.m m. De med störst behov får utstå onödigt lidande. Mitt i alltihop så är turen i oturen att du kunde lösa det genom att aktivt ta tag i det. De allra flesta kan ju inte det... de är helt utelämnade.

 

Så bra att det löste sig för dig

 

:geros::kramis:

Tack!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förstår precis din känsla :geros:

 

I eftermiddag så ska jag bege mig till jobbet för möte med chefen. Hur det kommer att gå vet jag inte... :unsure:

 

Önskar dig en riktigt trevlig och härlig fortsättning tillsammans med sonen :inlove:

nu vet vi... och du behöver inte vara lika orolig som Axelman...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det går bra :kramis:

Precis! bjud chefen på lite lussekatter till lunchkaffet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis! bjud chefen på lite lussekatter till lunchkaffet.

 

Nej, det blev inga lussekatter, chefen tog kaffe i automaten på jobbet men jag avstod :whistling: Men det tar jag igen här hemma nu med en ny bryggning av kaffe :D

 

Mötet gick helt ok, processen får ta tiden det tar, jobbet finns kvar och mjukstart ska ske när det väl är dags. Lite förändringar och förtydlingar ska det bli av mitt uppdrag, både internt mot kollegorna men även externt mot berörda föräldrar. För annars kommer jag med all säkerhet att knalla rakt in i den berömda väggen fortare än man hinner säga dallas-sallad baklänges...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som Uno Svenningsson sjunger

1986 och hockeyfrilla, precis som på MacGyver.

 

EDIT: För honom var väl allt möjligt också. B)

 

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blir en ny naturfilm i kväll men först the vikar of Dibley

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev det inte Maria Lang på dumburken i kväll igen plus glögg! Vi är enformiga.... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kabo tränar upp sig på ugnen. Det är lite skillnad även om det inte är mycket meniga har blivit tvungen att baka massor av matbröd, som träning, så att jag kan när det blir dags för julbak. Turligt nog är min bror och svägerska riktiga limpsaxar så jag kan skicka alla testlimpor till dem. I morgon ska jag baka tårta ty gubben fyller år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äntligen har jag kommit hem till sköna soffan efter kul och trevlig pubkväll med jobbarkompisarna. Och det var inte glögg jag drack ikväll om man säger så :)

 

Och så kommer Mattem med detta test! Ikväll av alla kvällar! :) Ja, ja, jag ska göra om det i morgon..... ;)

 

Nu är det istället dags att säga godnatt, arbetsdag i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Alix och Mickeq eran motorola har blivit utsedd som bästa icke iPhone mobil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äntligen har jag kommit hem till sköna soffan efter kul och trevlig pubkväll med jobbarkompisarna. Och det var inte glögg jag drack ikväll om man säger så :)

 

Och så kommer Mattem med detta test! Ikväll av alla kvällar! :) Ja, ja, jag ska göra om det i morgon..... ;)

 

Nu är det istället dags att säga godnatt, arbetsdag i morgon.

 

Vi hörs i morgon , här blev det juice till maten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kabo tränar upp sig på ugnen. Det är lite skillnad även om det inte är mycket meniga har blivit tvungen att baka massor av matbröd, som träning, så att jag kan när det blir dags för julbak. Turligt nog är min bror och svägerska riktiga limpsaxar så jag kan skicka alla testlimpor till dem. I morgon ska jag baka tårta ty gubben fyller år.

Oj fyller han år, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fortfarande att hörlursuttaget och av- knappen sitter korkat placerade på iphonen. Det var alltså inte en fråga om att vänja sig. Annars är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njuter av torsdagskvällen.

Tog en kort promenad under kvällen och kände hur sulorna gled på asfalten. Halt!

Så jag gick in igen och hoppas innerligen att det inte händer för många olyckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Tycker fortfarande att hörlursuttaget och av- knappen sitter korkat placerade på iphonen. Det var alltså inte en fråga om att vänja sig. Annars är jag nöjd.

Den placeringen är väl ganska standard på rätt många telefoner? Men man behöver inte gilla det för den sakens skull :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den placeringen är väl ganska standard på rätt många telefoner? Men man behöver inte gilla det för den sakens skull :)

kanske det men jag tycker i alla fall att det är dumt att man inte kan ha hörlurarna i när telefonen står i dockan. Eller så gör man nya dockor med hål som man "måste" köpa.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njuter av torsdagskvällen.

Tog en kort promenad under kvällen och kände hur sulorna gled på asfalten. Halt!

Så jag gick in igen och hoppas innerligen att det inte händer för många olyckor.

När det kommer till Androidbaserade mobiltelefoner lyfts Moto X från Motorola fram som det bästa valet. Hade den bara haft en bättre kamera skulle den rent av kunna utmana Iphone 6 om förstaplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det kommer till Androidbaserade mobiltelefoner lyfts Moto X från Motorola fram som det bästa valet. Hade den bara haft en bättre kamera skulle den rent av kunna utmana Iphone 6 om förstaplatsen.

 

Köpte en sådan åt sambon och det är faktiskt så att man blir mer än lite sugen. Helt klart en ruskigt prisvärd telefon utan en massa gegga och övervakning direkt från tillverkaren. Sen är Android Android med alla dess säkerhetsproblem, främst genom Google Play och dess Appar där programmakaren kan samla in mer än lovligt om dig, i detta fallet Taxi-företaget Uber. Är väl allt utom möjligtvis din sko-storlek de får reda på där... :chockadskeptisk:

 

Nej, det blir att slita vidare på iPhone4:an ett tag till....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Alix och Mickeq eran motorola har blivit utsedd som bästa icke iPhone mobil

 

 

 

Köpte en sådan åt sambon och det är faktiskt så att man blir mer än lite sugen. Helt klart en ruskigt prisvärd telefon utan en massa gegga och övervakning direkt från tillverkaren. Sen är Android Android med alla dess säkerhetsproblem, främst genom Google Play och dess Appar där programmakaren kan samla in mer än lovligt om dig, i detta fallet Taxi-företaget Uber. Är väl allt utom möjligtvis din sko-storlek de får reda på där... :chockadskeptisk:

 

Nej, det blir att slita vidare på iPhone4:an ett tag till....

ÄR det alltså den här? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2791898

 

Maken fyller år och han har en gammal knapptelefon från Ericsson med sprucket glas, han är lite anti mot alla funktioern i smarta mobiler. Trots det så kollar han mail och sånt på den där gamla dåliga telefonen.

Så jag tänkte faktiskt köpa en ny åt honom i födelsedagspresent, men tycker det är helt onödigt att köpa dyrt.

Vanlig enkel billig ska det vara.

 

Har för mig att ni som har moto-telefonen tidigare skrivit att den var så billlig? men det tycker jag ju inte att den verkar vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...