Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Hög, tråkig vänt-musik i spruckna högtalare medans man sitter i telefonkö borde vara förbjudet! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hög, tråkig vänt-musik i spruckna högtalare medans man sitter i telefonkö borde vara förbjudet! :blink:

 

Absolut! Det som vore ändå värre vore om de sjöng någon reklamsnutt under tiden... Jag hatar reklam som sjungs. Det är ett hån mot min värdighet och jag fylls av motvilja att handla deras produkter. :bla::fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller en automatisk röst som säger "Vi jobbar på så fort vi kan" :bla: Då ser jag bara framför mig hur alla sitter och fikar med telefonlurarna avlagda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaks DCLXVI :galetglad:

hur har våren börjat för dig?

 

Tacktack :P Jodå, bara fint! Allt väl med Ronny? :kaffe:

 

 

Visst blir man sugen på en iPad Axelman! Hoppas svenska förlag kommer igång ordentligt med e-böcker, tycker fortfarande att utbudet verkar lite begränsat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacktack :P Jodå, bara fint! Allt väl med Ronny? :kaffe:

 

 

Visst blir man sugen på en iPad Axelman! Hoppas svenska förlag kommer igång ordentligt med e-böcker, tycker fortfarande att utbudet verkar lite begränsat.

 

Jag vet inte vad jag ska ha de till men den ser frän ut! :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har klippt gräs! Har kommit på ett sätt att klippa fortare utan att öka farten. 2,5 timme blev 1 timma 50 minuter. Hur? Klippa större sammanhängande ytor, man minskar med tvår kortsidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis sålt min iPad WiFi på Blocket. Fick otroliga 7.000 kr för den trots att den är begagnad. Undra vad jag skulle få om jag sålde min 64GB 3G?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har klippt gräs! Har kommit på ett sätt att klippa fortare utan att öka farten. 2,5 timme blev 1 timma 50 minuter. Hur? Klippa större sammanhängande ytor, man minskar med tvår kortsidor.

Så det kan va nån nytta med att man faktiskt inte satt & sov på mattetimman. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller en automatisk röst som säger "Vi jobbar på så fort vi kan" :bla: Då ser jag bara framför mig hur alla sitter och fikar med telefonlurarna avlagda.

Är du en försäljare som säljer över telefon?

Varför just i Spanien om man får fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Absolut! Det som vore ändå värre vore om de sjöng någon reklamsnutt under tiden... Jag hatar reklam som sjungs. Det är ett hån mot min värdighet och jag fylls av motvilja att handla deras produkter. :bla::fane:

:respekt:

 

Eller en automatisk röst som säger "Vi jobbar på så fort vi kan" :bla: Då ser jag bara framför mig hur alla sitter och fikar med telefonlurarna avlagda.

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du en försäljare som säljer över telefon?

Varför just i Spanien om man får fråga?

Jag, försäljare? Näe, vad fick dig att tro det? :fundersam:

 

Spanien - för solen, maten, livskvalitén och utamaningarna! :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacktack :P Jodå, bara fint! Allt väl med Ronny? :kaffe:

 

 

Visst blir man sugen på en iPad Axelman! Hoppas svenska förlag kommer igång ordentligt med e-böcker, tycker fortfarande att utbudet verkar lite begränsat.

Ja än så länge överlever jag....

hoppas på för sommarvärme inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis sålt min iPad WiFi på Blocket. Fick otroliga 7.000 kr för den trots att den är begagnad. Undra vad jag skulle få om jag sålde min 64GB 3G?

börja med 7000 och se om någon nappar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade in din hemsida Ronny och fastnade vid schackplanen längs ner på sidan.

Springare e5 är ett dåligt drag. Jag hade hellre följt schackteorin med att istället utveckla löparen, alltså Le2.

Springaren kan leva farligt där uppe på e5!

 

post-5952-1273159086,26_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kopplat lite i soldatorns expansionskort och börjar få till det. Men det saknas beskrivning för hur shuntmotorn och cirkulationspumpen ska läggas till. Jag har gjort det några gånger men inte kommer jag ihåg det för det...... och solfirman är hemma för dagen. Vi tart i mörrn. :citation:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade in din hemsida Ronny och fastnade vid schackplanen längs ner på sidan.

Springare e5 är ett dåligt drag. Jag hade hellre följt schackteorin med att istället utveckla löparen, alltså Le2.

Springaren kan leva farligt där uppe på e5!

 

post-5952-1273159086,26_thumb.jpg

vad kul att den får lite besökare också :)

 

ja jag skall nog följa upp det hela nu när man har mer ledig tid över

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad kul att den får lite besökare också :)

 

ja jag skall nog följa upp det hela nu när man har mer ledig tid över

Kan nog utvecklas om du vill.

Du inser väl vad svart svarar med om Se5? f7f6! :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Har varit ute på en fyra timmarsrunda med hojen. Lite svalt såhär efter kl nio på kvällen men underbart att köra. B)

 

Nu är det läggdags. :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit ute på en fyra timmarsrunda med hojen. Lite svalt såhär efter kl nio på kvällen men underbart att köra. B)

 

Nu är det läggdags. :gaspar:

låter ju härligt .... ingen ljummen kväll här inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äter lite choklad och redigerar lite bilder efter att ha fotat lite våriga grejer under dagen :)..

 

Kollade just på programmet "Sveriges historia" också på TV4, faktiskt väldigt intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller en automatisk röst som säger "Vi jobbar på så fort vi kan" :bla: Då ser jag bara framför mig hur alla sitter och fikar med telefonlurarna avlagda.

Favoriten är ändå när man ringer klockan fyra, får höra att man är "nummer sju i kön". Klockan fem, när telefontiden är över är man fortfarande "nummer fem i kön" när man abrupt blir frånkopplad... :irriteradtjej::irriteradtjej::irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att påminna om Allo Allo igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Favoriten är ändå när man ringer klockan fyra, får höra att man är "nummer sju i kön". Klockan fem, när telefontiden är över är man fortfarande "nummer fem i kön" när man abrupt blir frånkopplad... :irriteradtjej::irriteradtjej::irriteradtjej:

:lol: ja, då blir man ju inte helt nöjd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så blir man kopplad till Nås här i dalarna.

-Numret kan ej Nås..... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...