Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Så det kan va nån nytta med att man faktiskt inte satt & sov på mattetimman. :)

 

-Exakt! -Enda risken med att klippa stora ytor är om det börjar regna. Det kan bli en oklippt yta i mitten, jodå det har hänt, och det ser fånigt ut. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad jag ska ha de till men den ser frän ut! :travolta:

 

Ett skäl så gott som något :P

 

Har precis sålt min iPad WiFi på Blocket. Fick otroliga 7.000 kr för den trots att den är begagnad. Undra vad jag skulle få om jag sålde min 64GB 3G?

 

Vansinnigt :P

Fann en fin köp-nu-deal på Tradera för några veckor sen, 32 gb wifi iPad för 4500 kr.

Den slank iväg dock då jag ville försäkra mig om säljarens trovärdighet innan köpet

(han hade ett minus från något gammalt köp som inte mötte hans förväntningar).

Väntar hellre på svensksåld 3G ändå :travolta:

 

 

Ja än så länge överlever jag....

hoppas på för sommarvärme inom kort

 

Ja det rör ju sig i rätt riktning i alla fall :ThumbsUp:

Hoppas årets Sweden Rock inte blir lika arktiskt som föregående!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Ja det rör ju sig i rätt riktning i alla fall :ThumbsUp:

Hoppas årets Sweden Rock inte blir lika arktiskt som föregående!

var det kallt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att vandra mot jobbet. Det är fredag och jag hoppas på glada och trevliga kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör fredag! -Har just avslutat den luculliska upplevelsen av fiskbullar i hummersås och pulvermos. Men kaffet var gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskbullar i hummersås har jag inget emot. —Men pulvermos..emoticon-yuck.gifemoticon-yuck.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör fredag! -Har just avslutat den luculliska upplevelsen av fiskbullar i hummersås och pulvermos. Men kaffet var gott.

Så du är duktig på historia?

Feskbullar sa annars va me kokta putäter å rårivna morötter. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Feskbullar ska helst inte vara alls! :D Annars är jag intresserad av historia ja. -Har en morbror som var med och grävde i NewFoundland på 60-talet och bevisade att Columbus bara var tvåa i Amerika. Missade tyvärr TV4 i går -ska leta rätt på när det går i repris -bra att du påminde mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Feskbullar ska helst inte vara alls! :D Annars är jag intresserad av historia ja. -Har en morbror som var med och grävde i NewFoundland på 60-talet och bevisade att Columbus bara var tvåa i Amerika. Missade tyvärr TV4 i går -ska leta rätt på när det går i repris -bra att du påminde mig.

Det tycks vara få som gillar det där fiskmoset.

Mor lagade ofta till fiskbullar och just i hummersås till mig som barn vilket gjorde att undertecknad lärde sig att tycka om det.

När jag tänker efter så är det lätträknat med maträtter jag INTE tycker om. Mat är gott.

 

Våra förfäder kallade det för Vinland och det finns hur mycket som helst att läsa om på nätet, som vanligt.

http://www.google.com/search?q=NewFoundland+vinland&hl=sv&client=safari&tbo=1&rls=en&output=search&source=lnt&tbs=ww:1&ei=4AnkS7HLAYOjOOzxsOUN&sa=X&oi=tool&resnum=2&ct=tlink&ved=0CBYQpwU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rensar rosbuskar och har det taggigt och eländigt. Men det blir bra när det blir klart. Aj*! aj! OJJ! Umf! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

imthecoder

Har öppnat en Adnams bitter och njuter samtidigt som jag packar för en veckas flugfiske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycks vara få som gillar det där fiskmoset.

Mor lagade ofta till fiskbullar och just i hummersås till mig som barn vilket gjorde att undertecknad lärde sig att tycka om det.

När jag tänker efter så är det lätträknat med maträtter jag INTE tycker om. Mat är gott.

 

Våra förfäder kallade det för Vinland och det finns hur mycket som helst att läsa om på nätet, som vanligt.

http://www.google.com/search?q=NewFoundland+vinland&hl=sv&client=safari&tbo=1&rls=en&output=search&source=lnt&tbs=ww:1&ei=4AnkS7HLAYOjOOzxsOUN&sa=X&oi=tool&resnum=2&ct=tlink&ved=0CBYQpwU

 

Jo, han var med paret Ingstad och grävde ut. Finns på bild i National Geographic, han står i profil med händerna i sidorna mitt i utgrävningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Hoppas årets Sweden Rock inte blir lika arktiskt som föregående!

:crossfingers:

 

..När jag tänker efter så är det lätträknat med maträtter jag INTE tycker om. Mat är gott.

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Det tycks vara få som gillar det där fiskmoset.

Mor lagade ofta till fiskbullar och just i hummersås till mig som barn vilket gjorde att undertecknad lärde sig att tycka om det.

När jag tänker efter så är det lätträknat med maträtter jag INTE tycker om. Mat är gott.

 

Våra förfäder kallade det för Vinland och det finns hur mycket som helst att läsa om på nätet, som vanligt.

http://www.google.com/search?q=NewFoundland+vinland&hl=sv&client=safari&tbo=1&rls=en&output=search&source=lnt&tbs=ww:1&ei=4AnkS7HLAYOjOOzxsOUN&sa=X&oi=tool&resnum=2&ct=tlink&ved=0CBYQpwU

Om man gör egna fiskbullar antar jag att det kan bli hur gott som helst. Själv har jag fortfarande lätta problem med rätten, antagligen beroende på att min erfarenhet på området begränsas till skolans utbud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om jag skulle testa IBM Lotus Symphoni som alternativ till NeoOffice/OpenOffice. -Någon som har provat?

Men först ska jag försöka göra en pizzadeg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aLex-Ander

Nu har youtube ute sina välutbildade apor för att lösa problemet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om jag skulle testa IBM Lotus Symphoni som alternativ till NeoOffice/OpenOffice. -Någon som har provat?

Men först ska jag försöka göra en pizzadeg!

Pizzadeg i OpenOffice??? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis slängt i mig en halv special med räksallad på den lokala korvan. Smarrigt värre. Nu blir det film hela kvällen med polaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit och tittat på en ny båt. Får se om det blir ett köp lite längre fram.

 

91LNb.jpg

Ser inte så dumt ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit ute och firat fredag med älsklingen. Blev god mat och lite öl.

Avnjuter nu en whisky samtidigt som jag fixar lite med experimentdatorn, ska dock snart lägga mig.

Jobb imorgon. Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit ute och firat fredag med älsklingen. Blev god mat och en folköl. Slappat och haft det bra.... :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax läggdags, ska ju jobba i morgon, upp kl 4.50. :gaspar:

lycka till

 

Någon som har ett TV tips ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...