Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

låter som en bra idé att avsluta din födelsedag med

Ja, ska vi unna oss en halvtimma galenskaper med René & co ikväll också? ^_^;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ska vi unna oss en halvtimma galenskaper med René & co ikväll också? ^_^;)

jepp sedan blir det ju inget förrän på måndag

 

då är det dags att bränna avsnitten på dvd

hårddisken på dvd spelaren börjar bli full nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp sedan blir det ju inget förrän på måndag

 

då är det dags att bränna avsnitten på dvd

hårddisken på dvd spelaren börjar bli full nu

Jag förstår att du är mycket förtjust i serien.

Tycker själv att bästa ordet att beskriva den är "charmig".

Redan melodin i inledningen ger en varm & behaglig känsla. Mycket trevligt! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tentar om?

 

Mjo det kan jag ju visserligen göra, men det här är redan ett omprov >.< har bara några veckor på mig med allt annat också, så svenskan skulle vara ganska skönt å slippa nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo det kan jag ju visserligen göra, men det här är redan ett omprov >.< har bara några veckor på mig med allt annat också, så svenskan skulle vara ganska skönt å slippa nu..

hoppas att det går bra då

jag håller tummarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drack en Mariestads folköl ikväll. Dricker nästan aldrig öl. Lite fundersam varför jag gjorde det nu. Konstig ingivelse. Gör inte om det på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

René är fångatagen av kommunisterna idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

René är fångatagen av kommunisterna idag

Han var ju i giftastagen dessutom.

Oh my tickiticker! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valborgsmäss, iväg till jobbet. Varför kan man inte vara ledig på Valborg :byrakrat:

 

När jag gick en kvällspromenad i går vid halv elva så kändes det som en sommarkväll, men det lär väl ändras till i kväll - de har lovat regn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på tåget på väg till jobbet. Tänkte testa SJ:s Internet ombord och till min förvåning så funkar det riktigt bra. Inte vindsnabbt, men helt ok hastighet faktiskt!

 

Har även filat på min cv...

 

Halvdag idag, sen blir det egen majbrasa! (passar på och eldar ris när det ändå är rök i luften.. :borstatanderna: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Sitter på jobbet... Kommer bara vara jag här efter 12 och inte kommer det ringa nån heller.

Men jag måste sitta kvar utifall det råkar ringa nån.

 

 

Sen ska jag trängas i affären, sen städa inför helgens fotograferingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobb till 16 idag. Kan tänka mig att det kan bli rätt mycket kunder idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er :)

 

inga ändrade planer här blir nog borta till 21

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valborg på dig Ronny! -Ta det lugnt med "vintern ra"! Smile!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valborg på dig Ronny! -Ta det lugnt med "vintern ra"! Smile!

Har alltid undrat över ordet "fjällar"...

"Vintern rasat ut bland våra fjällar" - är det en ålderdomlig pluralform, eller blev det bara så för att det skulle gå ihop med melodin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt tolv säckar planteringsjord idag. Nu blire jordat ordentligt.... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu verkar jag vara helt ensam på avdelningen. De få som fortfarande jobbar sitter i möte... :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt klippa ner lavendelhäcken idag men det känns inte så tilltalande att jobba med elverktyg ute när det duggregnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gråter såpa över hur enkelt allt är i Mac-världen. -Bara man kommer på hur enkelt det är!

Har en Epson-skrivare. Den har länge talat om för mig att jag ska byta bläckpatron. -Men vilken det finns sex stycken att välja på!

-Har laddat ner InkLevel -funkar inte med Snöleopard. Har kollat på alla möjliga upptänkliga sätt.

Av en slump fick jag reda på att om man håller in "färgenärslutknappen" i 5 sekunder åker färgpatronsvagnen iväg och ställer sig vid en liten visare som av en händelse då pekar på den patron som är slut!

-"En veckas jobb" för att komma på en 15 sekunderslösning, inklusive patronbyte!

-Stöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööön!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag säljer jag förhoppningsvis bilen. Svenska medborgare ringer som tokiga, ändå vill naturligtvis ingen av dem betala mer än reservdelsbilvärdet. Så har det varit alla de tiotal gånger jag har sålt min bil. V a r e n d a g å n g. ermm.gif Äntligen har en hygglig göteborgare hört av sig som kan acceptera detta högst rimliga pris. :) Det är inte ens ett dygn som jag har haft inne annonsen ska sägas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Man får alltid skambud i början när man sätter ut sin bil/fordon på annons. Det tar ett tag innan man får seriösa svar. :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och slötittar på ett avsnitt med den eminente Black Adder, "Back and Forth", med Rowan Atkinson i huvudrollen.

YouTube funkar plötsligt utan problem med ClickToFlash efter jag återställt net.inet.tcp.newreno till sitt ursprungsvärde noll.

sudo sysctl -w net.inet.tcp.newreno=0

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ptm8agr5DV0

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kört bort en bunt med skottkärror med ris och möck. Har tillbringat några timmar i trädgårdslanden och röjt. Varför gör jag inte det varje år.............? :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får alltid skambud i början när man sätter ut sin bil/fordon på annons. Det tar ett tag innan man får seriösa svar. :armskeptisk:

Jo, tack, jag märkte det. Men nu är bilen såld till ett pris jag kan leva med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...