Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Det ser ju alla :whistling: att det är en lungört. :laserbok:

Jag har jämfört med andra bilder på nätet och konstaterar att det är väldigt likt, blad inklusive, och dessutom sett på bilderna hur lungörten trivs bra med vitsippor precis som här hos mig på berget.

 

Så lungört är det alltså.

Tack för det herr Axelman. :ThumbsUp:

 

Här är en annan bild på lungört jag hittade hos Corren, och som fick mig till att bestämma mig.

 

post-5952-1272732643,61_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..du menar ta eftermiddasfika istället för förmiddagsfika? -Hoppa över förmiddagsfika?

-Så kan man väl inte göra?

Säger du ja som är morgonpigg. :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag har jämfört med andra bilder på nätet och konstaterar att det är väldigt likt, blad inklusive, och dessutom sett på bilderna hur lungörten trivs bra med vitsippor precis som här hos mig på berget.

 

Så lungört är det alltså.

Tack för det herr Axelman. :ThumbsUp:

 

Här är en annan bild på lungört jag hittade hos Corren, och som fick mig till att bestämma mig.

 

post-5952-1272732643,61_thumb.jpg

 

Det var frun som kunde. :whistling: Hon är nästan expert. :laserbok:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det har varit tämligen varmt (för det blir det väl nån gång!) ska jag åka till mitt vårsmultronställe. Där finns vitsippa, blåsippa, gulsippa, vårärt, lungört, tandrot, vätteros, storrams, getrams, gullpudra, kabbeleka, liljekonvalj. För att inte tala om blommande fågelbär, hägg, häggmispel, lönn, ek (ja, de blommar också). Bästa tiden på året. Som fredag eftermiddag en helg. Och inte är jag allergiker heller. bultandehjarta.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Sett på film, ätit middag o nu ska jag ta en dusch o sen sova. :gaspar:

 

Ska jobba i morgon så det blir ganska tidigt att stiga upp ur dunet. :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leker med min nya MBP 13" 2.66GHz :D :D :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Sitter och pratar över skype med en som verkar gilla mig vem vet det kanske blir nåt ^^

Redigerad av Ztrodel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"what a misstake to made" Bartorelli

 

men nu letar jag efter Grubwea "You are my man"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Ungefär allt som kunde bli problem blev det. Jag har fått hämta folk som förväntade sig att bli hämtade innan jag började jobba, polisen hann plocka en medresenär till min resenär vilket resulterade i att resenären försvann, jag skulle lämna en person 10 minuter innan jag skulle hämta personen (av någon anledning var personen borta när jag skulle hämta), någonstans hade det blivit fel så att en gång skulle det hämtas mer folk än det fanns platser till. Osv... Dessutom har jag sett polisjakt av moped på Linnégatan.

 

Och på dårvagnen hem sitter ett helvete och röker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Ungefär allt som kunde bli problem blev det. Jag har fått hämta folk som förväntade sig att bli hämtade innan jag började jobba, polisen hann plocka en medresenär till min resenär vilket resulterade i att resenären försvann, jag skulle lämna en person 10 minuter innan jag skulle hämta personen (av någon anledning var personen borta när jag skulle hämta), någonstans hade det blivit fel så att en gång skulle det hämtas mer folk än det fanns platser till. Osv... Dessutom har jag sett polisjakt av moped på Linnégatan.

 

Och på dårvagnen hem sitter ett helvete och röker!

Man får väl hoppas att det är en ovanlig lördagskväll. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Postad (redigerade)

Nu ska jag strax iväg till jobbet. Ska köra lite sponsormjölk ut till Strömma lantbruksgymnasium där det ska ske ett betessläpp idag. Korna har stått inne hela vintern o nu när de släpps ut så är det sprätt i benen, minst sagt.

 

Kommer ni dit så säg hej. Jag är killen med Arla-kläder på mig. B)

Redigerad av rickard1234
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

solen skiner här utanför så det ser ut att bli en bra dag

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er

har dagen börjat bra

 

här skall det sista jobbet göras på tidningen sedan till tryckeriet och utdelas sedan på avslutningen på klubben

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leker med min nya MBP 13" 2.66GHz :D :D :galetglad:

Det är kul de dagarna man får öppna en ny platt kartong med Applelogga på. För egen del dröjer det kanske 1,5år tills det blir en ny MBP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis deklarerat nu. I år var jag tidig med det då det är över ett dygn kvar till deadline. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit uppe hela natten och pratat så jag tar kvällen nu god natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Postad (redigerade)

Händer verkligen inte mkt här på forumet. :armskeptisk:

 

--

 

Jag har iaf jobbat, varit på betessläpp, fixat bilen, hälsat på en kompis väninna, ätit pizza, handlat o fått samtal från en kille som (förhoppningsvis) vill köpa min bil som jag har på annons. :crossfingers:

 

Klappade på både kor, hästar, grisar o får idag.

 

 

 

 

Redigerad av rickard1234
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johnalder

Försökte besöka en gårdsbutik idag, bara för att upptäcka att de endast har öppet varannan lördag... :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klappade på både kor, hästar, grisar o får idag.

Du fick väl passa på, det är väl inte var dag ni storstadsbor får tillfälle till det. :P

 

Roliga små smileys du använder. Nu en råmande ko, tidigare en knutte på sin hoj, och en katt.

Var har du fått tag på dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Du fick väl passa på, det är väl inte var dag ni storstadsbor får tillfälle till det. :P

 

Roliga små smileys du använder. Nu en råmande ko, tidigare en knutte på sin hoj, och en katt.

Var har du fått tag på dem?

Nog för att jag rör mig en del ute på landet när jag är ute på hojen, men att komma så nära djuren som jag gjorde idag är inte ofta.

 

Jag fick smileytipset av våran vän Friend. Kommer inte in på sidan nu, men googla på "get smiley face". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom just in från poolen! Underbart att ligga och slappa i kvällssolen. B) Badade gjorde jag däremot inte, vattnet var riktigt kallt. Nu blir det dusch och sen ut och äta lite thaimat. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Kom just in från poolen! Underbart att ligga och slappa i kvällssolen. B) Badade gjorde jag däremot inte, vattnet var riktigt kallt. Nu blir det dusch och sen ut och äta lite thaimat. ^_^

Låter som en bra avslutning på en bra dag. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att jag rör mig en del ute på landet när jag är ute på hojen, men att komma så nära djuren som jag gjorde idag är inte ofta.

 

Jag fick smileytipset av våran vän Friend. Kommer inte in på sidan nu, men googla på "get smiley face". ^_^

Jo tack, hittade sidan på en gång. B)post-5952-1272824183,06_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...