Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har ursinnesstädat lite. Brukar alltid gå bättre att städa när man är på dåligt humör.

Ja, och med musik på högsta volym! :rockapa:

 

Är det inte enklare att bara skippa hela lunchen då? :huh:

Meh, man kan ju inte sluta äta :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh, man kan ju inte sluta äta :rolleyes:

Jo det är lätt, svårare är att låta bli att börja äta igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är lätt, svårare är att låta bli att börja äta igen. :)

Ja, särskilt om det vankas semlor... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att bakar en kaka nu. Chokladkaka med kokos är det meningen att det ska bli, lite halvt improviserat. Använder sockerkaks-liknande recept som bas.

 

Hoppas det blir minst lika gott som en semla :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Meh, man kan ju inte sluta äta :rolleyes:

Äh, klart man kan, kan bli lite jobbigt och dött efter ett tag bara. ...Kanske inte förbättrar en kropp alldeles för mycket om man slutar äta för länge heller. :rolleyes:

 

Ja, särskilt om det vankas semlor... :borstatanderna:

Fast det har ni väl ändå inte i Spanien? :tapparhakan:

 

--------------

Har precis registrerat mig själv och två andra polare till CS5 Launch Tour som är den 27e April. :) Får hoppas på att det blir lika lyckat som CS4 Launch Tour som var för något år sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hände nåt skumt! När jag skulle byta sida öppnades i stället en ny flik!!!! :tappahakan: Jag märkte inte det på en gång men det blev en bunt nya flikar utan att den flik jag var i ändrades. Mycket mysko.... :stjarnsmall:

post-363-1270589324,05_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det har ni väl ändå inte i Spanien? :tapparhakan:

Nja, i år har jag inte sett några, men förra året var det en svensk bagare som drev ett litet konditori i närheten och där fanns det både semlor och dammsugare. Mums!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ätit "lyxlunch" :citation: - tonfisk direkt ur burk på knäckemacka. Med förhoppning att gå i bikinin inom kort... :blush:

 

-En av nackdelarna med att bo i Spanien. -Svenska flickor behöver inte vara "bikiniklara" förrän om ett par månader!

post-13062-1270615472,46_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hände nåt skumt! När jag skulle byta sida öppnades i stället en ny flik!!!! :tappahakan: Jag märkte inte det på en gång men det blev en bunt nya flikar utan att den flik jag var i ändrades. Mycket mysko.... :stjarnsmall:

-Du har aktiverat fliksurfning. -Kolla dina inställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är föräldraledig så jag och barnen sitter och ser på barnprogram på TV:n. Ska snart gå och göra frukost åt dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-En av nackdelarna med att bo i Spanien. -Svenska flickor behöver inte vara "bikiniklara" förrän om ett par månader!

Ingen panik här upp i norr ännu då. Jag skulle gissa på att gymmen har högsäsong i januari samt i maj/juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man skulle fråga tex:

-Ska vi tillåta canabis?

Kan inte det vara tillräckligt kontroversiellt.

Har för mig att det finns en sådan tråd någonstans i djupet av papperskorgen, men jag orkar inte leta upp den. Annars hade det säkert gått att ronna den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-En av nackdelarna med att bo i Spanien. -Svenska flickor behöver inte vara "bikiniklara" förrän om ett par månader!

Ja, och i Sverige finns det dessutom vass att gömma sig i... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Du har aktiverat fliksurfning. -Kolla dina inställningar.

 

Nope. Det var spel i fo-rummet... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det klubbkväll igen

innan dess tar jag det lugnt

 

mac world kom nyss i brevlådan

så det bli trevlig läsning

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Angående träningen, ha inte för bråttom, ta det lugnt.

Det viktiga är inte att slå världsrekord en gång i månaden, utan att vara ute och igång åtminstone ett par ggr i veckan och i åtminstone en halvtimma varje gång för att få igång flåset. Då gör det nytta.

Tar det väldigt lugnt, har en lagom backig nybörjarslinga på 1,6 km som jag tar mig runt, hellre 1 varv tre gånger i veckan än 3 varv 1 gång i veckan. Kändes mycket bättre i benen senast. Själva flåsandet sköts med cykling till jobb (10 km) och lite gymmande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, särskilt om det vankas semlor... :borstatanderna:

ja semlor säger man inte nej till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att det finns en sådan tråd någonstans i djupet av papperskorgen, men jag orkar inte leta upp den. Annars hade det säkert gått att ronna den...

har inte söningen blivit bättre nu ? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halva arbetsdagen avklarad. :galetglad:

Grattis :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit ute och klyt veden. Konstaterar att jag har noll kondis.... mår dåligt just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...