Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nu blir det strax DEXTER :D

 

Nu är Dexter slut.

Undrar om säsong 3 kan matcha de tidigare, men grymt bra är det ändå hur som helst :)

 

Nu är det godnatt :nanakudde:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta mig iväg till bassängen och plaska lite :)

 

Jädrar, vilka öppettider har de egentligen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lars Daniel Dahlbom

Tack allesammans för era fina tankar men jag är rädd att jag måste berätta nått trist...

Hahaha, va elak jag är! Men jag kunde inte låta bli! Men helt ärligt så har jag en trist sak att berätta.

Det blev inget frieri...hon kom hem och var sönderstressad över två stycken arbetsintervjuer som hon ska gå på.

Ett stort inredningsföretag som vill träffa henne imorrn och sen ett ännu större möbelföretag som vill träffa henne på tisdag. Hon är inredare så folk skriker efter henne för tillfället. Hur som helst, frieriet uteblev då jag kände att det inte var riktigt rätt tajming. Så vi har suttit hela kvällen och gått igenom hennes portfolio samt pluggat på om de två företagen.

Men ni ska veta att ni var ett stort stöd idag, jag var mycket nervös och kände att jag hade folk som trodde på mig.

Tack för det, ni är alldeles för vänliga. :geros:

Dock betyder inte detta att det inte kommer bli ett senare frieri och då kommer jag underätta er alla igen. Det lovar jag er. :storkram:

Redigerad av Lars Daniel Dahlbom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss kommit hem från middagen

 

tittade på ett program om SARS ...

 

brr man riktigt rös ....

 

sjukdomen sprids snabbare än en atobomb

och är dödligare också

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack allesammans för era fina tankar men jag är rädd att jag måste berätta nått trist...

Hahaha, va elak jag är! Men jag kunde inte låta bli! Men helt ärligt så har jag en trist sak att berätta.

Det blev inget frieri...hon kom hem och var sönderstressad över två stycken arbetsintervjuer som hon ska gå på.

Ett stort inredningsföretag som vill träffa henne imorrn och sen ett ännu större möbelföretag som vill träffa henne på tisdag. Hon är inredare så folk skriker efter henne för tillfället. Hur som helst, frieriet uteblev då jag kände att det inte var riktigt rätt tajming. Så vi har suttit hela kvällen och gått igenom hennes portfolio samt pluggat på om de två företagen.

Men ni ska veta att ni var ett stort stöd idag, jag var mycket nervös och kände att jag hade folk som trodde på mig.

Tack för det, ni är alldeles för vänliga. :geros:

Dock betyder inte detta att det inte kommer bli ett senare frieri och då kommer jag underätta er alla igen. Det lovar jag er. :storkram:

 

Jag håller tummen för dig då med :)

Säg till nästa gång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner på mig att nya Mac Mini kommer på tisdag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puh!

Hemma efter en jobbig resa.

Åkte i torsdags; då var vädret rätt okej. På fredag begravdes svärmor. Lördagen ägnades 9 timmar åt att städa ur en lägenhet. Hemfärd idag. Riktigt gråmulet och eländigt hela dagen och halva resan var det regn eller blasksnö. Är trött så jag tror jag svimmar men kan inte sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jädrar, vilka öppettider har de egentligen? :)

07-01

förutom på fredagar och lördagar, då är det bara till 20 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en till små siffror: post-15957-1232919300_thumb.gif

 

och en till CdClCm: post-15957-1232919328_thumb.gif

 

Sen kan ju friar Lars använda dessa: post-15957-1232919371_thumb.gif post-15957-1232919359_thumb.gif

 

:hihihi:

 

Haha, vad söta ^_^

Tack för tipsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu äntligen får man sovmorgon

 

Lördag gick jag upp 9 och idag söndag 8.30

det skall bli skönt att få sova till 11 igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får ångest över att gå in på internetbanken för att se hur alldeles för mkt jag gjorde av med igår

Har du inte kontroll på dina utgifter :fundersam:

 

jag brukar inte impulsköpa så ofta så jag har bra koll på hur mycket som är kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"1001 things you may never tell a woman"

Bra bok det där .... bäst att införskaffa en sådan (så att man inte gör bort sig :dumstrut: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hänger tvätt

Bättre att hänga tvätt än att hänga läpp :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack allesammans för era fina tankar men jag är rädd att jag måste berätta nått trist...

Hahaha, va elak jag är! Men jag kunde inte låta bli! Men helt ärligt så har jag en trist sak att berätta.

Det blev inget frieri...hon kom hem och var sönderstressad över två stycken arbetsintervjuer som hon ska gå på.

Ett stort inredningsföretag som vill träffa henne imorrn och sen ett ännu större möbelföretag som vill träffa henne på tisdag. Hon är inredare så folk skriker efter henne för tillfället. Hur som helst, frieriet uteblev då jag kände att det inte var riktigt rätt tajming. Så vi har suttit hela kvällen och gått igenom hennes portfolio samt pluggat på om de två företagen.

Men ni ska veta att ni var ett stort stöd idag, jag var mycket nervös och kände att jag hade folk som trodde på mig.

Tack för det, ni är alldeles för vänliga. :geros:

Dock betyder inte detta att det inte kommer bli ett senare frieri och då kommer jag underätta er alla igen. Det lovar jag er. :storkram:

 

Så nu har jag och tjejen suttit här och uppdaterat sidan hela dagen alldeles i onödan?!

 

Skämt åsido! (fast vi har faktiskt följt detta med spänning :innocent: )

Låt det ta sin tid tills allt klaffar, men jag tycker din idé var riktigt grym! Håll oss uppdaterade nästa gång igen! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har jag och tjejen suttit här och uppdaterat sidan hela dagen alldeles i onödan?!

Skämt åsido! (fast vi har faktiskt följt detta med spänning :innocent: )

Låt det ta sin tid tills allt klaffar, men jag tycker din idé var riktigt grym! Håll oss uppdaterade nästa gång igen! :ThumbsUp:

+ 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolobok.us är annars ett fint smiley-grävar-ställe :storkram:declare.gif

Sverige vann i bandy

nhl_checking.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 sidor att ögna igenom.

Det skrivs verkligen en hel del på det här forumet.

Jag brukar kolla det mesta men ikväll orkar jag inte.

Verkar i alla fall inte utbrutit några katastrofer för då skulle PM-mappen varit full.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en underbar kväll, Liam och Noel sjöng så vackert :D

Dem lyckades på med ALLA mina favorit låtar med :wub:

 

Nu sova, upp tidigt imon och planera lektion för pensionärer XD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska dricka lite te med honung snart. Det är verkligen obeskrivligt gott...

 

Föresten, jag vet inte om ni har reflekterat över det men visst har den där gemytliga "MacWorld"-känslan kommit tillbaka? Jag tyckte tidigare, strax före jul tror jag, att det hade blivit betydligt sämre bemötande här men nu känner jag igen mig! Tummen upp för det! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska dricka lite te med honung snart. Det är verkligen obeskrivligt gott...

 

Föresten, jag vet inte om ni har reflekterat över det men visst har den där gemytliga "MacWorld"-känslan kommit tillbaka? Jag tyckte tidigare, strax före jul tror jag, att det hade blivit betydligt sämre bemötande här men nu känner jag igen mig! Tummen upp för det! :ThumbsUp:

:respekt:

 

--

 

Nu är det en vanlig jobbvecka igen. Slit o släp.. :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...