Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Så nu har jag och tjejen suttit här och uppdaterat sidan hela dagen alldeles i onödan?!

 

Skämt åsido! (fast vi har faktiskt följt detta med spänning :innocent: )

Låt det ta sin tid tills allt klaffar, men jag tycker din idé var riktigt grym! Håll oss uppdaterade nästa gång igen! :ThumbsUp:

 

 

+ 1

 

+2 :P

 

Har haft en underbar kväll, Liam och Noel sjöng så vackert :D

Dem lyckades på med ALLA mina favorit låtar med :wub:

 

Härligt :ThumbsUp:

 

Jobbkommen och trött :gaspar:

Gick runt i byggnader och dödade Super Mutants större delen av natten... :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska dricka lite te med honung snart. Det är verkligen obeskrivligt gott...

 

Föresten, jag vet inte om ni har reflekterat över det men visst har den där gemytliga "MacWorld"-känslan kommit tillbaka? Jag tyckte tidigare, strax före jul tror jag, att det hade blivit betydligt sämre bemötande här men nu känner jag igen mig! Tummen upp för det! :ThumbsUp:

 

Jag tyckte aldrig att den försvann :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli sugen på att klippa gräset... det är väldigt grönt härute.

 

Mitt gräs börjar växa lite sakta. Var det inte för den genomblöta marken skulle det vara dags att klippa men nu blir det bara spårigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, slitna^^

 

Det är tragedin med jeans. När de äntligen blir så där härligt urblekta, mjuka och goa - ja då går de sönder. Lider med dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit iväg och hämtat hit vårt barnbarn, som haft vinterkräksjuka, nu är hans mamma sjuk.

Var meningen att frugan skulle varit hemma hos dem istället, han kan inte skickas till dagis än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nyss en artikel i DN om en taxirazzia, och fnissade lite åt detta:

 

post-3820-1232954428_thumb.png

 

Visst finns det säkert mer än en person med det namnet, men hur många av dem kör för Taxi Kurir? :lol:

Redigerad av ClCdCm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nyss en artikel i DN om en taxirazzia, och fnissade lite åt detta:

 

post-3820-1232954428_thumb.png

 

Visst finns det säkert mer än en person med det namnet, men hur många av dem kör för Taxi Kurir? :lol:

 

Anonymt, verkligen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aiofe är hemma eftersom hennes dagis har stängt i två dagar för planering.

Nu är det bara att försöka få Liam klar så att han kan gå till sitt dagis.

Gissa om det är lättare eller svårare med en syster som vill hjälpa till. :rolleyes:

 

Nåja, det går ganska bra eftersom de är snälla idag, men han börjar om 20 min. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en bild på små siffror börberedandes sig

för att chefen ska komma och fråga om han kan jobba över ett par timmar.

post-15957-1232955597_thumb.jpg

Redigerad av friend
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tragedin med jeans. När de äntligen blir så där härligt urblekta, mjuka och goa - ja då går de sönder. Lider med dig!

 

Jaa, tur man har mor som ska laga dem åt en.

Inte sugen på att slänga dem än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har just läst att man upptäckt Norge!

Ny tysk forskning har kommit fram till att sjöfareren Pytheas som ca. 330 före kristus kartlade Nordväst-Europa.

http://www.aftenposten.no/nyheter/article2886587.ece

Vad glada norrmännen ska ha blivit! -Äntligen upptäckta! Och vi som suttit och väntat i alla dessa år!

Skulle tro att Pytheas även upptäckte Danmark och svenska västkusten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack allesammans för era fina tankar men jag är rädd att jag måste berätta nått trist...

Hahaha, va elak jag är! Men jag kunde inte låta bli! Men helt ärligt så har jag en trist sak att berätta.

Det blev inget frieri...hon kom hem och var sönderstressad över två stycken arbetsintervjuer som hon ska gå på.

Ett stort inredningsföretag som vill träffa henne imorrn och sen ett ännu större möbelföretag som vill träffa henne på tisdag. Hon är inredare så folk skriker efter henne för tillfället. Hur som helst, frieriet uteblev då jag kände att det inte var riktigt rätt tajming. Så vi har suttit hela kvällen och gått igenom hennes portfolio samt pluggat på om de två företagen.

Men ni ska veta att ni var ett stort stöd idag, jag var mycket nervös och kände att jag hade folk som trodde på mig.

Tack för det, ni är alldeles för vänliga. :geros:

Dock betyder inte detta att det inte kommer bli ett senare frieri och då kommer jag underätta er alla igen. Det lovar jag er. :storkram:

Hehe, synd att det inte gick som du "ville" ;D men det kommer nog ett tillfälle i veckan/månaden som är klippt och skuret för just erat frieri :bultandehjarta::cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måndag morgon :/ Är på jobbet och segar. Har inget att göra. :/

Snart fika som tur är, då kanske någon annan kan dela med sig av arbete till mig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här...? Tredje lampan som gått sönder här hemma på typ 3 månader :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här...? Tredje lampan som gått sönder här hemma på typ 3 månader :superirriterad:

Du har helt enkelt någon som jävlas med dig :P !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste göra lite te, börjar få riktigt ont i halsen :/

ska nog slänga i lite honung i det oxå :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har programmering! någon som vill ha en .exe-fil med mitt mycket simpla 5-minutersprogram som knappast var svårt att göra och som absolut inte gör någon nytta :P haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste göra lite te, börjar få riktigt ont i halsen :/

ska nog slänga i lite honung i det oxå :D

 

du får inte vara sjuk till helgen bara :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du får inte vara sjuk till helgen bara :sorry:

hehe :) nej det hoppas inte jag heller då får jag ju inga pengar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe :) nej det hoppas inte jag heller då får jag ju inga pengar....

exakt vad jag menade :P:borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här...? Tredje lampan som gått sönder här hemma på typ 3 månader :superirriterad:

-Har du fått problem med spänningen? De har byggt 8 nya villor intill här och nu varierar spänningen mellan 193-216 volt. Det smäller glödlampor på löpande band. Eller har du köpt billigt på Jula? Köpte 3 lampor med inbyggt skymningsrelä för 39:- styck, ingen fungerar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

exakt vad jag menade :P:borstatanderna:

hahaha :D:armskeptisk:

Redigerad av frieesh
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...