Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

15 minuter sedan, iMarc säger:

Lite väl dyra på Liontech

Kanske det, allt är relativt…

Märklig site, jag upptäckte den när jag letade efter internminne till min iMac. De tog ca 100 tusen för 32 GB, så det blev inget köp hos dom.

 

Siten finns på prisjakt, eller om det var på Pricerunner ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en sådan här idag, min dotter rekommenderade denna för sin reumatiska värk som också jag har. 

549kr på Clas Ohlson

67E3EF4A-5902-478E-BC75-1A51506FEE66.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, iMarc säger:

Blev en sådan här idag, min dotter rekommenderade denna för sin reumatiska värk som också jag har. 

549kr på Clas Ohlson

67E3EF4A-5902-478E-BC75-1A51506FEE66.jpeg

Användbar, men det kan vara svårt att få elektroderna på rätt plats. Sedan tycker jag att det är onödigt med så många program, det hade varit lättare med motsvarade två vred, ett för styrkan och ett för frekvensen. Testa att fästa elektroderna på biceps och försök sedan hålla armen stilla.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Användbar, men det kan vara svårt att få elektroderna på rätt plats. Sedan tycker jag att det är onödigt med så många program, det hade varit lättare med motsvarade två vred, ett för styrkan och ett för frekvensen. Testa att fästa elektroderna på biceps och försök sedan hålla armen stilla.

Ja speciellt jag som är så hårig på ryggen, får väl raka mig lite så plattorna sitter bättre. 

Testade igår och Ja det var ett himla meckande med alla dessa program. Körde Tens på ländryggen (Där värken sitter), Två plattor, gick upp till 11 mA, högre blev det bara obehagligt. Körde 30 minuter, efter det massage-funktionen 20 minuter. Smärtan och stelheten försvann i ca 5 timmar vilket var en underbar befrielse. 

Går visst att köra upp till 90 mA....jösses. 

Får väl testa på biceps sen :) , lär nog behövas lite här och var då jag ska köra igång med bodybuildingen igen när ryggen repat sig. 

Dock är jag lite tveksam till kvalitén på denna, men håller den ett halvår så, sen får det väl bli en bättre apparat frampå. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baden_gummiband_svart_lafuma.jpg

 

De elastiska banden som sitter i solstolen har börjat gå sönder. De höll bara i tio år... :D Dags för nya! :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmavbild 2019-07-22 kl. 11.40.13.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket imponerad av det klara ljudet och suveräna diskanten, något klen bas dock. Lyssnar på musik hellre med dessa än earpods tack vare det klara rena ljudet. 

149kr på Netonnet. 

BB4EB96C-974A-410F-8DB0-E692E2F4D95B.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Beställde en ersättare till Min imac från sent 2009 igår, en MacBook Air. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borstade lös slamfärg på huset och fick näsan och halsen full i färgdamm så jag köpte engångs andningsskydd. 3 st 149:-  Så nu är allt utom andningsvägarna belagda med färgdamm..... :ThumbsUp:

  • Gilla 2
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
5 minuter sedan, Svolder säger:

1 DIMM med 8 GB DDR3 RAM, så att jag har 16 GB i PC'n nu. Jag tror jag avvaktar med att bygga ny dator - den funkar förvånansvärt bra.

Kör du en Windows-dator också? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Svolder säger:

PC med Windows 10 och Linux Mint 19.2. Rätt galet med 5 TB lagringsutrymme på en bordsdator, men, ja :)

Minsann. :) Men du har en MBP och en iMac också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Svolder säger:

Ja, och en iPad och iPhone. Det är PC'n som är min daily driver vid skrivbordet och iPad vid köksbordet. Jag har inte så stor nytta av MBP och iMac längre, men de får stanna som pappbos så länge.

Okej. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magsinskärra på Jula, köra in veden med i vinter

 

 

Skärmavbild 2019-10-05 kl. 16.00.51.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fick min 5C 16GB Blå hem idag. 

Funkar fint och batteriet verkar vara i god kondition, :D min andra 5C laddas ur snabbare. 

Dock får jag inte fram mina bokmärken i Safari, men kanske de inte synkas med iCloud? 

 

IMG_0001.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, iMarc säger:

Fick min 5C 16GB Blå hem idag. 

Funkar fint och batteriet verkar vara i god kondition, :D min andra 5C laddas ur snabbare. 

Dock får jag inte fram mina bokmärken i Safari, men kanske de inte synkas med iCloud

 

 

Jo om du har aktiverat det i iCloud inställningarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, lappen71 säger:

Jo om du har aktiverat det i iCloud inställningarna

Är aktiverat och har synkat med iCloud både med WI-FI och iTunes 

IMG_0002.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, iMarc säger:

Är aktiverat och har synkat med iCloud både med WI-FI och iTunes 

 

Du kan inte synka med både iTunes och iCloud. Använd en.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

47 minuter sedan, lappen71 säger:

Du kan inte synka med både iTunes och iCloud. Använd en.

 

Provade med iCloud. Ingen förändring. Bokmärken borta och även det som fanns i läslistan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, iMarc säger:

Provade med iCloud. Ingen förändring. Bokmärken borta och även det som fanns i läslistan. 

Synkronisera bokmärken med iTunes existerar inte. iCloud som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, lappen71 säger:

Synkronisera bokmärken med iTunes existerar inte. iCloud som gäller

Jo men de synkroniseras ju inte med iCloud. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...