Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Just nu, Alix säger:

Nä, bara smörjelser, förhoppningsvis inte de sista.

Ja, annars hade du fått flytta till en mycket liten etta med jordvärme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Telly82 säger:

Ja, annars hade du fått flytta till en mycket liten etta med jordvärme.

Men jag hade inte behövt medikamenter eller nya tshirtar! Man får se det positivt... :fundersam:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

En oval skål av silver, ca 25 cm lång.

498520193_Skrmavbild2020-02-22kl_16_27_20.thumb.png.0309d5597840569743980b414a59d7bf.png

 

Det är min första chef som gjort den. Han blev silversmed efter pensioneringen. Hans fru är konstnär, så hon designar det som han smider.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Telly82 säger:

En oval skål av silver, ca 25 cm lång.

498520193_Skrmavbild2020-02-22kl_16_27_20.thumb.png.0309d5597840569743980b414a59d7bf.png

 

Det är min första chef som gjort den. Han blev silversmed efter pensioneringen. Hans fru är konstnär, så hon designar det som han smider.

Fin. Den ser instabil ut, men har kanske en fot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 minuter sedan, Alix säger:

Fin. Den ser instabil ut, men har kanske en fot?

Ingen fot men platt i bottnen, dock bara cirka 5 cm

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Svolder säger:

Gummistövlar. Jag hatar gummistövlar och har inte ägt några sedan minst ett kvartssekel, men som hundägare och med detta kopiösa regnande denna miserabla ursäkt till ickevinter så är det nödvändigt. Det är ju omöjligt att gå utanför dörren utan att bli lerig upp till knävecken. Man skulle för tusan behövt heltäckande galondress också :(

Du kanske måste komplettera med sådana där vadarbyxor som flugfiskare och biologer har? :fundersam:

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Svolder säger:

Gummistövlar. Jag hatar gummistövlar och har inte ägt några sedan minst ett kvartssekel, men som hundägare och med detta kopiösa regnande denna miserabla ursäkt till ickevinter så är det nödvändigt. Det är ju omöjligt att gå utanför dörren utan att bli lerig upp till knävecken. Man skulle för tusan behövt heltäckande galondress också :(

Du bor i lägenhet, väl? För om du hade haft trädgård så hade du inte klarat dig utan stövlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Svolder säger:

Nä, det har gått alldeles utmärkt med goretexkängor under alla år. Fram till nu ?

Då håller du dig renare än jag. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

iPhone SE, 32GB Guld, toppskick med batterihälsa på 98% för 1395kr, fraktfritt och med garanti, anlände idag från Min mobil Borås AB. 
:D

FAC2D7F5-4F65-4CE8-BF87-69D95577951E.jpeg

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

En stycken Samsung T5 extern SSD (2 TB) och ett begagnat Apple-tangentbord (aluminium, USB med numerisk del) till nygamla iMacen till fritidshuset.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Telly82 säger:

En stycken Samsung T5 extern SSD (2 TB) och ett begagnat Apple-tangentbord (aluminium, USB med numerisk del) till nygamla iMacen till fritidshuset.

T5 är kanonbra, har en fast 500GB :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, iMarc säger:

T5 är kanonbra, 

Precis. Liten och nätt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SirKnasen

La en beställning på en Xiaomi robotdammsugare.

Ska bli skönt med en liten kinesisk hjälpreda i hemmet :)

Men den kanske mest bara far omkring och lever jävel och spionerar åt Kinesiska staten? ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24 minuter sedan, SirKnasen säger:

La en beställning på en Xiaomi robotdammsugare.

Ska bli skönt med en liten kinesisk hjälpreda i hemmet :)

Men den kanske mest bara far omkring och lever jävel och spionerar åt Kinesiska staten? ?

 

Har du så intressanta dammråttor?

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettskena. 
Begriper inte hur jag ska ta mig ifrån köket in till spegeln i badrummet och utföra hela proceduren på 20 sekunder:fundersam:

F9554757-1495-41B2-B7D8-23EB1DDA8015.jpeg

B111974E-E867-42A9-A945-5F7C425F5CBB.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, iMarc säger:

Begriper inte hur jag ska ta mig ifrån köket in till spegeln i badrummet och utföra hela proceduren på 20 sekunder

main%5D

  • Rösta upp 1
  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang på en billig begagnad 27" iMac, Late-2013 idag.

Var direkt förbi jobbet och skruva isär den i molekyler för att stoppa i en 128GB SSD som jag hade över så nu har den FusionDrive. Hitta även lite mer RAM i bra att ha lådan.

Går helt okej nu. Den här borde kunna hänga med något år till. Duger gott åt han som ska ha den. Jag. ?

  • Rösta upp 1
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...