Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Allt om Yosemite[beta]. Buggar och fel...


rallyharry

Rekommendera Poster

Kan ju förresten höra med er andra som Public Beta 2 om ni inte heller har Flash i eran Safari för att det inte fungerar att installera? Standard är ju att köra utan i Safari - men om man väljer att vilja installera det (t.ex. Facebook vill gärna köra flash för att visa videos), så säger Adobe att det inte är kompatibelt med denna version av OSX...

 

Någon mer som sett detta? Jag menar, egentligen inget problem, hatar ju flash... haha...

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Kan ju förresten höra med er andra som Public Beta 2 om ni inte heller har Flash i eran Safari för att det inte fungerar att installera? Standard är ju att köra utan i Safari - men om man väljer att vilja installera det (t.ex. Facebook vill gärna köra flash för att visa videos), så säger Adobe att det inte är kompatibelt med denna version av OSX...

 

Någon mer som sett detta? Jag menar, egentligen inget problem, hatar ju flash... haha...

 

:P

 

 

Jag har flash installerat utan problem men jag kan inte se version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Jag har flash installerat utan problem men jag kan inte se version.

 

Ser nu att man kan gå in på Adobe och välja

 

Operativsystem:

"Mac OSX (Förhandsversion)"

 

Version:

"Flash Player 15"

 

Så antar att det är det du kör då... Fungerar den bra för dig förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ser nu att man kan gå in på Adobe och välja

 

Operativsystem:

"Mac OSX (Förhandsversion)"

 

Version:

"Flash Player 15"

 

Så antar att det är det du kör då... Fungerar den bra för dig förresten?

 

Det fungerar som Flash alltid fungerat......värmeverk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det senaste ryktet om den Skarpa ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Public Preview 3 och Developer Preview 8 kom förut idag.

Så "skarpa" lär väl dröja ett tag till. Vild gissning GM i början av oktober och publikt släpp runt den 20:e oktober precis som med Mavericks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Public Preview 3 och Developer Preview 8 kom förut idag.

Så "skarpa" lär väl dröja ett tag till. Vild gissning GM i början av oktober och publikt släpp runt den 20:e oktober precis som med Mavericks.

 

Så pass! Då ska jag gå in å kolla efter update direkt! Woho! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Så pass! Då ska jag gå in å kolla efter update direkt! Woho! =)

 

Finns ingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Finns ingen

 

Nä märkte också detta.... Haha hatar att vänta på att den ska dyka upp... :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad finns inte?

 

Uppdatering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade då inga problem att uppdatera till DP8 och Yosemite Recovery Update 3.0 via programuppdatering.

 

Finns ingen för mig alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade då inga problem att uppdatera till DP8 och Yosemite Recovery Update 3.0 via programuppdatering.

 

Kör Public Beta 2 och hos mig har inte "3"an kommit fram i App Store än... Men kan ju ta tid innan releasen slungats ut till alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser i macrumors forum att PB3 syntes i App Store en kort stund tidigare idag för att sen försvinna och inte visas mer för någon. Apple drog nog tillbaka PB3 uppdateringen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förklarar saken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm läste också detta, någon fråga också om det var samma build på DP8 & PB3 för dom trodde inte det var meningen att båda skulle släppas samtidigt...

 

Man kan ju kanske tro att DP8 kanske skulle testas några dagar först å se hur den fungerar innan dom då släpper PB3'an till oss andra...

 

Så vi som vill ha PB3 får nog vänta några dagar till... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm läste också detta, någon fråga också om det var samma build på DP8 & PB3 för dom trodde inte det var meningen att båda skulle släppas samtidigt...

 

Man kan ju kanske tro att DP8 kanske skulle testas några dagar först å se hur den fungerar innan dom då släpper PB3'an till oss andra...

 

Så vi som vill ha PB3 får nog vänta några dagar till... :cry:

 

Nu dök den upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick upp fel, dom tycker jag ska uppdatera till DP7... ? haha

 

Ähm... Det borde ju inte ens fungera så jag låter bli... Någon mer som har denna "buggen" ? :P

 

post-74999-0-85766700-1410813307_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler som nämner samma problem i macrumor forumet. Kanske går att lägga in DP8 efteråt? ;)

 

Borde inte kunna få ner den då mitt AppleID inte är Dev. ju... Så om jag nu ens KAN installera DP7 - Så kommer jag inte kunna uppdatera från den sen - Enda jag kan hoppas på är att PB3 dyker upp istället eftersom det är kopplat till mitt AppleID... Men tror inte jag ens kommer försöka, för säkerhet skull liksom... Låter farligt... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt är inte heller dev :whistling:

 

Läser dock att många säger det är samma Build som PB3 och att det bara står fel för oss som är Public Beta testers... Så att när man installerat den står det att det är PB3... Hrm... Wierd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade uppgradera till den som hette "Developer Preview 7" nu, och allt verkar fungera som det ska...? Dessutom har denna även de nyheter (synliga iaf) som andra säger att Dev. Pre. 8 har så tror denna mycket väl kan vara PB3... typ felmärkt eller något...

 

Tänkte därför jämföra med ett Build nummer - nämligen - 14A361p -

Ni som har PB3 inlagt vad heter eran?

Och ni som har Dev. Pre. 8 vad heter er version?

 

 

Tack på förhand... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...