Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Allt om Yosemite[beta]. Buggar och fel...


rallyharry

Rekommendera Poster

  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Beta 5 ute nu.

 

Uppdatera nyss, ser ingen skillnad än - fortfarande samma build på iTunes 12 så inget nytt där iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 oktober är ett mycket troligt datum

om det inte blir

post-154-0-81894300-1412763600_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

magnusalmgren

Någon som har ny info om när BankID kommer att få en uppdatering och funka med Yosemite?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har ny info om när BankID kommer att få en uppdatering och funka med Yosemite?

Öh funkar hur bra som helst?

Loggade in på Försäkringskassan för två minuter sen. Har funkat i Public Beta sen dag ett för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det inte blir

Tror vi att det blir live stream och hela baletten eller är det lite mer laid back event?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som fått trim enabler att funka med senaste versionen av yosemite GM ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GMrc2 är väl 14A386a?

Public Beta 5 är 14A386b

Jag behövde inte återaktivera trim över huvud taget efter PB4->PB5 uppdateringen.

Har dock för mig att jag behövde två omstarter av datorn när jag skulle aktivera trim med trimenabler efter uppdatering från Mavericks till PB4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har problem med Mail?Sen senaste uppdateringen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har problem med Mail?Sen senaste uppdateringen

 

Vad för problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror vi att det blir live stream och hela baletten eller är det lite mer laid back event?

det vet jag inte ännu

Nästa torsdag klockan 19.00 får vi med stor sannolikhet se nya modeller av Ipad Air och Ipad Mini. Kanske kan det även bli tal om någon överraskning.

Apple har nu bekräftat att det blir ett nytt event torsdag den 16 oktober. Detta genom att skicka ut inbjudningar till speciellt utvalda journalister med texten ”Det var alldeles för länge sedan sist”.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som fått trim enabler att funka med senaste versionen av yosemite GM ?

funkade nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det snart äntligen dax för den SKARPA !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

magnusalmgren

Öh funkar hur bra som helst?

Loggade in på Försäkringskassan för två minuter sen. Har funkat i Public Beta sen dag ett för mig.

Det låter positivt! Vilken bank använder du och vilken version av BankID? Tack så länge,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter positivt! Vilken bank använder du och vilken version av BankID? Tack så länge,

Sparbanken (Swedbank?) och BankID 5.1.3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad för problem?

Gick hur bra som helst före mail uppdateringen.Nu går det nästan bara ta emot men inte sända

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick hur bra som helst före mail uppdateringen.Nu går det nästan bara ta emot men inte sända

 

Fungerar hur bra som helst för mig med - dock har jag bara min iCloud mail där och den har ju fungerat, well, alltid. Så är det någon annan mail du kör genom Mail appen? typ Telia och sånt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fungerar hur bra som helst för mig med - dock har jag bara min iCloud mail där och den har ju fungerat, well, alltid. Så är det någon annan mail du kör genom Mail appen? typ Telia och sånt eller?

Bara vanliga från BBB.Har alltid fungerat till nu sista veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GM Canditate 3.0 finns nu för nerladdning (app store) borde väl i princip vara den skarpa versionen nu ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

magnusalmgren

Öh funkar hur bra som helst?

Loggade in på Försäkringskassan för två minuter sen. Har funkat i Public Beta sen dag ett för mig.

Verkar funka fint. BankID finns i version 6.0.1 som verkar funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GM Canditate 3.0 finns nu för nerladdning (app store) borde väl i princip vara den skarpa versionen nu ;-)

Om eventet är den 16'e nu, så lär den nog dyka upp där, el veckan efter.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GM Canditate 3.0 finns nu för nerladdning (app store) borde väl i princip vara den skarpa versionen nu ;-)

 

Personligen har jag inte haft några problem med senaste PB's... Så tycker den va klar sen läänge :P

 

- Dock är det ju som sagt iTunes 12 som känns dåligt färdigställd i min åsikt...

Antar att den inte är uppdaterad i GMC3...? (12.0.0.140.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror vi att det blir live stream och hela baletten eller är det lite mer laid back event?

Nu vet vi

 

The invitations to Apple’s special event on Thursday read “It’s been way too long,” but memories of the iPhone 6 and Apple Watch launch last month are still fresh—including the painfully inconsistent live stream.

 

But if at first your live stream fails, try, try again: Apple has confirmed that it will offer a live stream of the event, which will take place at 10 a.m. Pacific time on Thursday at the company’s own Town Hall Auditorium in Cupertino.

 

Apple’s live streams are available on the dedicated Apple TV channel for Live Events (which, anecdotally, worked the best for us during the shaky iPhone 6 announcement), as well as in Safari 5.1.10 or later on OS X 10.6.8 or later, or Safari on iOS 6 or later. The stream will appear here, and you an even add a reminder to your calendar to ping you when it’s time to tune in. Fingers crossed it works a little better this time.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va Public Beta 6 installerad och redo för full release på torsdag!

 

"WOHOO"

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va Public Beta 6 installerad och redo för full release på torsdag!

 

"WOHOO"

:galetglad:

det stämmer !!! 19.00 är det som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...