Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Japp, såg det.

 

Från Halebop på Facebook: Priserna sänktes felaktigt under en period, vi beklagar detta

 

Åhhhh, jag får spader på Halebop. Skickade iväg ett mail till de där jag skrev ( upptäckte att de sänkte priset) :

 

Tidigare:

2009-09-26 10:58:45

Hej!

 

Jag har beställt en 16 gb svart iPhone men har nu upptäckt att 32gbarna har sänkts i pris, om jag inte är helt ute och cyklar, sen det datumet jag beställde?

 

MVH

XXXXXXX XXXXXXX

 

DETTA FICK JAG I SVAR; OBSERVERA DATUM OCH TID!:

 

Ditt svar:

2009-09-27 08:26:36

Hej XXXXXX

 

Vad jag kan se så är det samma pris på 32GB Iphone 3GS. Den kostar 7695 kr med kontantkort och 4219 kr vid 24 månader bindningstid med vänner abonnemang.

 

Hälsningar

Susanne

Halebop kundtjänst

 

 

Alltså har de svarat fel? Helkass service!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Fick äntligen min leveransbekräftelse idag :)

 

Vit 16gb beställd 27/8

 

Härligt.. då är jag nog snart på tur. beställde min vita 16 gb 9/9

 

ILLA dock att inte halebop gjorde som de lovade. De sa att vid nästa leverans så skulle det gå att se på hemsidan vilka datum den leveransen täckte in. De strulade väl till det som vanligt.

Hur sjutton dom törs gå ut med att ett fel på sidan gjorde att 32:orna var billigare är juh också sjukt. Hade de haft någon som helst kundkänsla skulle de låtit dom vara billigare. Nu har dom väl strulat tillräckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt.. då är jag nog snart på tur. beställde min vita 16 gb 9/9

 

ILLA dock att inte halebop gjorde som de lovade. De sa att vid nästa leverans så skulle det gå att se på hemsidan vilka datum den leveransen täckte in. De strulade väl till det som vanligt.

Hur sjutton dom törs gå ut med att ett fel på sidan gjorde att 32:orna var billigare är juh också sjukt. Hade de haft någon som helst kundkänsla skulle de låtit dom vara billigare. Nu har dom väl strulat tillräckligt.

 

Ännu sjukare om de låter de som beställt under deras s.k. fel får iPhonen för det billigare priset, riktigt schyst mot de som beställt till det dyrare priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt.. då är jag nog snart på tur. beställde min vita 16 gb 9/9

 

ILLA dock att inte halebop gjorde som de lovade. De sa att vid nästa leverans så skulle det gå att se på hemsidan vilka datum den leveransen täckte in. De strulade väl till det som vanligt.

Hur sjutton dom törs gå ut med att ett fel på sidan gjorde att 32:orna var billigare är juh också sjukt. Hade de haft någon som helst kundkänsla skulle de låtit dom vara billigare. Nu har dom väl strulat tillräckligt.

 

Sjukt illojalt om det verkligen är så. Det kan vara möjligt att vissa iPhones hann gå till utskick till Posten i fredags innan de lovade detta (men det känns lite långsökt?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt illojalt om det verkligen är så. Det kan vara möjligt att vissa iPhones hann gå till utskick till Posten i fredags innan de lovade detta (men det känns lite långsökt?).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan.... jag har nu avbeställt och de har höjt priserna!!

 

Kan ngn kolla med dem på chatten nu om det här??? eller klistra in er mailsvar....

 

Fan vad arg jag blir!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan.... jag har nu avbeställt och de har höjt priserna!!

 

Kan ngn kolla med dem på chatten nu om det här??? eller klistra in er mailsvar....

 

Fan vad arg jag blir!!

 

Hur chattar man? Ska fan dra de i öronen så deras öron åker av! Bad de att annullera min beställning och att jag skulle boka en 32a istället. Som tur var missförstod den som svarade på min fråga och sa att jag måste annullera och sedan boka om en 32are. Innan mailet om detta så kollade jag priserna en gång igen och såg sedan detta!!! FY PÅ HALEBOP!!!!Har du avbokat men inte bokat 32aren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur chattar man? Ska fan dra de i öronen så deras öron åker av! Bad de att annullera min beställning och att jag skulle boka en 32a istället. Som tur var missförstod den som svarade på min fråga och sa att jag måste annullera och sedan boka om en 32are. Innan mailet om detta så kollade jag priserna en gång igen och såg sedan detta!!! FY PÅ HALEBOP!!!!Har du avbokat men inte bokat 32aren?

 

Japp, Jag har skickat ett mail där jag begär att jag får priset som de skriveit eller att jag får tillbaka min köplats!

 

De som beställt på det billigare priset har ju fått det för det priset också!!

 

Man kan bara chatta med dem om man är medlem på siden med ett halebop nr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, Jag har skickat ett mail där jag begär att jag får priset som de skriveit eller att jag får tillbaka min köplats!

 

De som beställt på det billigare priset har ju fått det för det priset också!!

 

Man kan bara chatta med dem om man är medlem på siden med ett halebop nr.

 

Hur vet du att de fått telefonen för det priset? Annars ska du helt klart få tillbaka din plats i kön, allt annat är fel. Återkom gärna och berätta hur det gick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått leveransbekräftelse på iPhone 3gs 32gb vit, antar att den är på väg nu? Beställde i lördags.

och jag beställde i fredags samma färg 32gb och har inte fått nåt. Verkar som dom inte vet vad turordning är på halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och jag beställde i fredags samma färg 32gb och har inte fått nåt. Verkar som dom inte vet vad turordning är på halebop

 

Kanske beror på hur ni valde att dela upp betalningen på telefonen, kan ha varit så att du fick det billigare priset och mackan det dyrare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det kan nog stämma, jag tog att betala 619kr och sen 209kr månad

 

Du tog det billigare så det kan nog vara det, återstår och se vad mackan säger dock, jag kan ha riktigt fel,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till det lägre priset?

 

Yup! Hade väl en jäkla tur. Men de FÅR inte ta mer betalt än vad som står skrivet på hemsidan, enligt svensk lag. Jag hade dessutom redan betalat det lägre priset innan ändringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FUCK HALEBOP OCH DERAS SYSTEM! De är hycklare, sänker och höjer priser hur som helst. Det enda som skulle få bort min aggression mot den oschysta operatören halebop skulle vara om de erbjöd alla som fått ett mail från Susanne på halebop, som verkar vara på en annan planet när hon svarar på frågor, skulle vara om de erbjöd alla som fått det mailet av henne om att de inte sänkt priserna ska bli erbjuden en 32gbare för det reducerade priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade hoppats på lite större leveranser än att de bara täcker ett par dagar. Beställde en 16 gb vit den 7e och om leveranserna fortsätter så här känns det ju inte som att den kommer inom de 4 veckor (som de utlovade vid beställningstillfället)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man den i handen.. och vilken telefon! Känns sjukt bra bara att hålla i, love it. Dock får jag inte leka med den förrän på måndag >< Blir tillbehörsshopping så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått min Vita 32GB idag... men lyckan vara inte så länge...

 

..touchen verkar trasig... :( Tex knappar "E, D & Z" verkar inte fungera(i stående läget)!! suck

 

Någon som har något tips....antar att det bara är att skicka tillbaka den... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...