Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Hej,

 

Fick leveransbekräftelse på mailen igår men när jag söker på kollinumret på postens hemsida står det att de inte kan hitta något med det numret. Har det blivit något fel med min leverans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Ja det får man hoppas. Själva luren låg i en liten ask med tejp runtom med texten att den inte får användas till annat än reservdelar. Sen vart själva telefonen från början kommer ifrån kan man ju fråga sig. Defekt är den i alla fall.

 

Hämtade precis ut min.. och VAD I HELVETE ÄR DETTA FÖR SKIT?!

 

Jag skickade in en vit, får tillbaka en svart. Nu ska vi testa om den går att ringa på också.. Skramlar gör den hur som. Skakar man den på sidan hör man att något är löst där inne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Fick leveransbekräftelse på mailen igår men när jag söker på kollinumret på postens hemsida står det att de inte kan hitta något med det numret. Har det blivit något fel med min leverans?

 

Samma sak för mig får inte upp något ? Och på mitt utlämningsställe fanns inget heller idag när jag var och kollade. Vill ju ha den nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak för mig får inte upp något ? Och på mitt utlämningsställe fanns inget heller idag när jag var och kollade. Vill ju ha den nu

 

Ja, jag gjorde samma sak. Börjar bli rätt frustrerad om man säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Fick leveransbekräftelse på mailen igår men när jag söker på kollinumret på postens hemsida står det att de inte kan hitta något med det numret. Har det blivit något fel med min leverans?

 

Samma här. Jag förmodar att detta helt enkelt beror på att de inte skickat iväg något än.

:propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är min skickad och skall ligga på mitt utlämningsställe vid 6 i eftermiddag får jag avi i dag eller imorgon ?

 

Oftast blir det ju så att du får avin imorgon, om du inte får sms-avi (vilket jag inte tror att halebop ger). I värsta fall kan du väl gå till utlämningsstället med ditt kolli-id och hämta ut det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick också min igår:) Snacka om lycka :totaltgalen:

Tänkte montera mitt invisible shield på den i helgen när jag kan sitta och pilla någon timme!

Dock är jag lite orolig för fukten men uppenbarligen skall ju inte detta vara något problem då väldigt många har invisible shield och ingen har haft problem. Sen skulle ju inte telia själva sälja detta skydd om det var dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick också min igår:) Snacka om lycka :totaltgalen:

Tänkte montera mitt invisible shield på den i helgen när jag kan sitta och pilla någon timme!

Dock är jag lite orolig för fukten men uppenbarligen skall ju inte detta vara något problem då väldigt många har invisible shield och ingen har haft problem. Sen skulle ju inte telia själva sälja detta skydd om det var dåligt

 

Jag satte på mitt igår. Tog väl bara några minuter. Det tråkiga var att när allt torkat och jag slog på skärmen efter några timmar när det torkat såg jag att jag fått lite damm vid högra sidan av skärmen inlagrat :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Fick SMS igår om jag överskridit 500/Mb. och då skall de ju strypa den till 56/Kbit-s men när jag skall gå in på internet eller dylik så kommer det upp no internet conection..... Förjävligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...