Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Blev en helomvändning för min del, från en 16gb svart till en 32gb vit. Beställd idag (räknas väl från imorgon antar jag) 27'e (28'e) september.

 

Gjorde samma sak fast beställde fredagkväll den nya så det räknas säkert på måndag för mig med. Vi kan väl skriva här när vi har fått så får vi se om vi får samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Jag skickade också mail på fredag kväll..... har ej fått svar än. skicka du på morgonen eller?

 

Nope, var på kvällen, kanske tom var lördag eftermiddag.. Fick svar idag klockan 10.30.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde samma sak fast beställde fredagkväll den nya så det räknas säkert på måndag för mig med. Vi kan väl skriva här när vi har fått så får vi se om vi får samtidigt?

 

Sure :ThumbsUp: Lovar att jag hamnar precis så att jag måste vänta till nästa leverans :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj man kanske ska haka på trenden..

 

Ni som beställde i början/mitten av augusti har ni fått era 16GB svarta än?

 

Jag beställde 16/8 och fick min i måndags (21/9).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade dem i fredags kl 17 ungefär och har ännu ej fått svar..

 

Använde ni hemsidans supportdel o klickade i abonnemang/iPhone? Eller skickade ni ett vanligt mail?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använde ni hemsidans supportdel o klickade i abonnemang/iPhone? Eller skickade ni ett vanligt mail?

 

japp, jag gjorde det!

 

hade du nummerflytt också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde 16/8 och fick min i måndags (21/9).

 

Beställde 25/8 och har inte hört något alls ännu om min 16GB Svart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar nu på att beställa från Halebop, låter som värdens bästa pris (vänner 3GS 32GB) om jag förstår rätt så ingår alltså 500 mb internet varje månad???

 

Detta är inget som man behöver betala för extra?

 

så totalt med iphone betalt och 24 månaders betalning så blir det ca 6000!! eller e ja helt ute å cyklar? (va aldrig så bra på matte : P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 25/8 och har inte hört något alls ännu om min 16GB Svart.

 

Fick du inte ens det där mailet för någon vecka sedan där de, på ungdomlig svenska a la Halebop, förklarade att de inte hade en aning om framtida leveranser?

 

Är era pengar fortfarande reserverade förresten? Mina var reserverade på kontot i en vecka, sen kom de tillbaka...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en vit 16gb för en vecka sedan men är sugen på att byta till en vit 32gb nu. Vad tror ni kommer ja få den snabbare om jag byter till 32gb? Jag förlorar ju en vecka i kötid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är era pengar fortfarande reserverade förresten? Mina var reserverade på kontot i en vecka, sen kom de tillbaka...?

 

Jag förskottsbetalade så lär snart begära in ränta! (väntat 1 månad prick idag).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du inte ens det där mailet för någon vecka sedan där de, på ungdomlig svenska a la Halebop, förklarade att de inte hade en aning om framtida leveranser?

 

Är era pengar fortfarande reserverade förresten? Mina var reserverade på kontot i en vecka, sen kom de tillbaka...?

 

jag fick det den 16:e denna månad. Förutom det har jag inte hört något :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har HALEBOP höjt priset på 32arna till 4499 från 4219! Är det någon annan som också märkt detta? Fan vad jag är sur på Halebop nu!

 

Japp, såg det.

 

Från Halebop på Facebook: Priserna sänktes felaktigt under en period, vi beklagar detta

 

 

Nu har jag fått leveransbekräftelse från halebop på min vita 32GB! :) (beställningbekräftelse den 22/9)

 

När får jag min iPhone? :detvarintejag: Kan dock inte göra en godssökning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, såg det.

 

Från Halebop på Facebook: Priserna sänktes felaktigt under en period, vi beklagar detta

 

 

Nu har jag fått leveransbekräftelse från halebop på min vita 32GB! :) (beställningbekräftelse den 22/9)

 

När får jag min iPhone? :detvarintejag: Kan dock inte göra en godssökning.

 

Hur mycket ska du betala per månad/ redan betalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som Halebop fått leverans idag maybe?.. 32 giggarna verkar vara hyfsat kort leverans på nu. suck..

 

Edit: Läste detta precis på Minhembio, det går framåt för svart 16GB också:

Beställde en svart 16Gb hos Halebop den 19: augusti. Idag var jag så trött på väntandet (sex veckor på onsdag) att jag mailade dem och frågade om man kunde få ett besked. Några timmar senare fick jag svar på mailet och elva minuter senare fick jag en leveransbekräftelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket ska du betala per månad/ redan betalt?

 

3779Kr för telefonen.

24mån Halebop vänner 118kr/mån plus 30kr(x24=720kr) i förhöjd avgift

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...