Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Har dem alltså fått in telefoner och skickar ut till alla som beställt? eller missförstod ja ditt inlägg?

 

Nej långt ifrån. Om du kollar tidigare i denna tråd finns en lista på hur lång tid folk har väntat. Svart 16GB är typ 5-6 veckors väntetid på typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

aha okej då förstår jag. Men är det kortare väntetid på 32gb ? eller vit 16gb ? Varför levererar inte apple bara fler telefoner ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha okej då förstår jag. Men är det kortare väntetid på 32gb ? eller vit 16gb ? Varför levererar inte apple bara fler telefoner ? :P

 

En kvalificerad gissning är att åtgång är som sådan...

 

1. 16GB Svart

2. 32GB Svart

3. 16GB Vit

4. 32GB Vit

 

Skillnaden mellan nr2 & 3 lär inte vara stor. Nästan dela plats kanske?

Detta är en personlig uppfattning jag fått av att läst på diverse forum. ;)

 

Edit: Beställde mig en vit 32GB nu på förmiddagen, ska bli intressant å se hur lång tid det tar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har Halebop koll på kölistan? eller dem skickar ut på måfå ?

 

verkar som dom inte har någon som helst koll på varken lager, lista eller inkommande sändelser. Mycket är nog troligen Apples fel som inte riktigt verkar klara av efterfrågan och prioriterar sändelserna märkligt. Läste att Tre får jättepack med Iphones. Medans Halebop får små leveranser.

 

Hade jag varit "halebop" hade jag gjort kölistan offentlig. Lite roligare att vänta när du vet din plats i kön. Just nu känns det som att man väntar på ingenting och man har inte en susning hur länge det tar. 4 veckor är nog en total gissning ifrån Halebop. De har nog egentligen inte en susning om hur många telefoner som de får och när de kan skicka iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde säga att det är juh bara läsa i forumet här för att se att en eventuell kölista inte fungerar. Folk som beställt senare än andra får sina medans de andra fortfarande väntar. Jag gissar att vi är en bråkdel av alla som beställt. Har vi en felmarginal på 20% här kan vi nog räkna med att den felmarginalen gäller för alla andra tusentals som beställt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebops hemsida är ju fortfarande vilseledande, även fast det är veckor sen jag påpekade detta till dem, under Butik står det "upp till 4 veckors leveranstid" men går man via Abonnemang/iPhone 3GS står det "minst 4 veckor". Men alla har väl vid det här laget ändå förstått att ingen vet något om leveranstiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick den idag!

 

Helt klart värd väntan....ju längre ni väntar desto mer kommer ni älska den. OCH vet ni vad....jag har inte ens aktiverat den än ;)

Den är så underbar att bara hålla i.

 

Tack för en trevlig tid i tråden! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske ska sluta klaga på att vi får vänta :P tänkt på dem stackarna som beställt denna telefonen som ska få vänta ända tills år 2021 HAHA :D

post-49167-1253630298.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske ska sluta klaga på att vi får vänta :P tänkt på dem stackarna som beställt denna telefonen som ska få vänta ända tills år 2021 HAHA :D

 

HAHA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör få den mellan 19 och 23 oktober, senast 30:e. Uppmuntrande eller hur?

 

Ja jätte :ThumbsUp: Aja, lär ju ha mobilen ett antal år, får vara värt väntan. Surt är det dock, väldigt surt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur länge den ska stå och aktiveras?

 

Automatisk aktivering fungerar inte (enl. Halebop på Facebook), kontakta kundtjänst så fixar dem det manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jätte :ThumbsUp: Aja, lär ju ha mobilen ett antal år, får vara värt väntan. Surt är det dock, väldigt surt..

 

Sitter själv i samma sits kan jag tillägga, dock längre fram i kön...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...sitter i samma båt,

men det är inte dom som ror

ror så svetten lackar"

 

 

Är sjukt less på att vänta nu. 14 dagars väntan so far, efter en vit 16 gb.

Har sett allt som finns om den på youtube nu, läst den här tråden 90 ggr ungefär,

dreglat lite när jag ser någon som använder en, toksökt på applikationer jag

tycker verkar intressanta. mm mm mm ...

 

allt för att fördriva tiden i väntan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Automatisk aktivering fungerar inte (enl. Halebop på Facebook), kontakta kundtjänst så fixar dem det manuellt.

 

Tack för att du sa det!

 

Jag startade en chatt med en av människorna på kundtjänsten och bad dem att aktivera telefonen.

Till svar fick jag: Oj, det har blivit ett fel, vi har "råkat" ge ditt nummer till någon annan.

 

Som tur fick jag det fixat, fick behålla samma simkort men fick bara ett nytt nummer.

 

För er som väntar, SEGT som fan, men det är värt det! Den kommer tillslut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som väntar, SEGT som fan, men det är värt det! Den kommer tillslut!

 

Jag tror dig men har lite svårt att känna mig på bättre humör för det. Senaste tiden verkar ju ingen fått någon leverans så prognosen för väntetiden bara stiger... eller så har folk slutat berätta att de fått sin iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ett nummer till Halebop? Min portering har inte skett och jag vill ringa och skälla lite. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ett nummer till Halebop? Min portering har inte skett och jag vill ringa och skälla lite. :)

Vilket datum beställde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket datum beställde du?

 

Den 7/9, 16 gb vit. Men det är mer porteringen jag vill fråga efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...