Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

JUST NU upptäckte jag att Halebop sänkt priset på 32 gbarna? En 16gb kostar 3600 och en 32 4219? När sänkte Halebop deras jävla priser? Lutar åt att byta till en 32are då den bara är cirkus 600 riksdaler dyrare, eller? Era synpunkter och åsikter uppskattas enormt!

 

såg detta också.... gjorde min beställning 31/8 på en 16 gb svart och ska nu ändra till 32 gb svart...

 

synd att jag har portering.... måste vänta till måndag innan de kan säga upp mitt nummerflytt så jag kan göra en ny beställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Men en prissänkting på 32:arna har de väll genomfört, eller? fan va sugen jag vart på att byta till 32, 600 riksdaler extra är ju inte SÅ mycket. Någon som vet hur man avbokar sin 16gbare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men en prissänkting på 32:arna har de väll genomfört, eller? fan va sugen jag vart på att byta till 32, 600 riksdaler extra är ju inte SÅ mycket. Någon som vet hur man avbokar sin 16gbare?

 

Du får skicka mail till halebop att du vill avboka och så får du göra en ny beställning. Så fick jag göra i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter jag långt in i ett dilemma. Har väntat på min 16gb svart sedan den 4e september. Tror ni att jag får den snabbare eller om jag avbokar den och beställer en 32 gb svart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu avbokat min 16gb svart och tänker beställa en 32gb svart. Har bara väntat en vecka så lär inte bli någon stor skillnad på leveranstiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mellan tummen och pekfingret måste dom juh veta tycker man... kommer det 10 telefoner eller kommer 10000 st, kommer dom denna vecka eller om 3 veckor?

 

Via en kontakt på Telia så kommer det in 10-15 telefoner när det är smålaster, med blandat alster. Ingen aning om det är så till Halebop men man kan väl anta typ samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Via en kontakt på Telia så kommer det in 10-15 telefoner när det är smålaster, med blandat alster. Ingen aning om det är så till Halebop men man kan väl anta typ samma.

 

 

Läste någonstans att Apple prioriterar de större kunderna.. typ 3.

Telia lär juh vara en något större kund än Halebop. Så om Telia får in 10 - 15 så kanske det är så att halebop får in 5-10 med sina småleveranser.

Men herregud, vad vet vi vi gissar juh bara och Halebop informerar ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud, vad vet vi vi gissar juh bara och Halebop informerar ingenting.

 

Ja, men det är ju så det brukar bli när ingen sann information finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en helomvändning för min del, från en 16gb svart till en 32gb vit. Beställd idag (räknas väl från imorgon antar jag) 27'e (28'e) september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När avbokade du din 16gbare? Hur? Måste man skicka mail till halebop eller finns det något annat sätt?

 

Avbokade i fredags genom att skicka ett meddelande via deras supportsida där jag bad dem ta bort min beställning och avbryta nummerflytten, då jag ska beställa en annan iphone. Fick svar igår att jag fått som jag ville, o då beställde jag 32gb vit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Har skickat iväg ett mail om att jag vill annullera min beställning, blir att boka 32gb svart imorn. Förhoppningsvis får man den snabbare också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avbokade i fredags genom att skicka ett meddelande via deras supportsida där jag bad dem ta bort min beställning och avbryta nummerflytten, då jag ska beställa en annan iphone. Fick svar igår att jag fått som jag ville, o då beställde jag 32gb vit.

 

Jag skickade också mail på fredag kväll..... har ej fått svar än. skicka du på morgonen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag riktigt trött på Halebop. Blir nog Tre...

 

Lutar mot det för mig också. Jag har tänkt vänta och se om det kommer någon info den här veckan.

Vad som helst mer än minst 4 veckor åtminstone. Kommer det inget nytt så byter jag. Om inte som en ren principsak för deras kassa kundservice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...