Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Ni som väntar här och tappat tålamodet, varför inte välja 3, de levererar på några dagar?

 

Det är väl så att, i alla fall jag, vill behålla operatören Halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Ni som väntar här och tappat tålamodet, varför inte välja 3, de levererar på några dagar?

 

För jag väntar hellre två veckor än att behöva ha tre som operatör i två år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sikt är ju dessutom Halebop billigare, iaf. för mig. Även om det är sjukt jobbigt att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det verkar som att halebop inte har skickat ut många iphones denna veckan! inte en enda har fått leverans bekräftelse på 16 gb svart. eller glömmer ni att skriva här?

 

är det bara jag som tycker att oroväckande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det verkar som att halebop inte har skickat ut många iphones denna veckan! inte en enda har fått leverans bekräftelse på 16 gb svart. eller glömmer ni att skriva här?

 

är det bara jag som tycker att oroväckande?

 

 

Nä jag börjar också undra. På måndag har jag väntat mina "upp till 4 veckor" (svart 16). Ändå är den senaste levererade telefonen som det talats om i tråden beställd flera veckor före mig.. Halebop flyttade fram min portering, verkar som om de behöver flytta igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16GB svart den 20e sep och imorgon kl 04.00 ska mitt nummer porteras.. Jag gissar på att jag inte kommer få telefonen på några veckor, kommer jag vara utan nummer nu ett tag eller kommer porteringen att flyttas fram automatiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16GB svart den 20e sep och imorgon kl 04.00 ska mitt nummer porteras.. Jag gissar på att jag inte kommer få telefonen på några veckor, kommer jag vara utan nummer nu ett tag eller kommer porteringen att flyttas fram automatiskt?

 

 

Du måste kontakta Halebop för att de ska flytta fram porteringen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På måndag har jag väntat mina "upp till 4 veckor" (svart 16).

 

"Upp till" stämmer ju inte längre, det är ju "minst 4 v" som gäller nu (även om de på sidan Butik inte ändrat denna ännu men kolla på Abonnemang/iPhone 3GS ser man det).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Upp till" stämmer ju inte längre, det är ju "minst 4 v" som gäller nu (även om de på sidan Butik inte ändrat denna ännu men kolla på Abonnemang/iPhone 3GS ser man det).

 

 

Ja men besked om leveranstid borde väl rimligen gälla när jag beställer? När jag beställde var det "upp till 4 veckor", beställer man idag är det "minst 4 veckor". Dock ser ju uppenbarligen verkligheten helt annorlunda ut än att man kan lita på vad de skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 16GB svart den 20e sep och imorgon kl 04.00 ska mitt nummer porteras.. Jag gissar på att jag inte kommer få telefonen på några veckor, kommer jag vara utan nummer nu ett tag eller kommer porteringen att flyttas fram automatiskt?

 

Läste på halebops facebooksida att det var snack om att de som blev porterade hade förtur i kön. Är det så är det väl bara att säga grattis.

 

Däremot verkar det juh inte som att halebop fått någon telefon alls. Så kan väl hända vi blir utan allihop gissar jag... eller så får vi den lagom tills Iphone 5gs släpps typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde iPhone 3GS svart 16gb den 11/8.

 

Fick den 18/9.

 

Idag, 23/9 gick den sönder. Slocknade plötsligt och reagerar inte på någonting.

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde iPhone 3GS svart 16gb den 11/8.

 

Fick den 18/9.

 

Idag, 23/9 gick den sönder. Slocknade plötsligt och reagerar inte på någonting.

 

:galetglad:

 

Och ett par timmar senare gick den igång, helt plötsligt. iKnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade igår och frågade hur det är med porteringen, samt om de kansk visste något om min iPhone. Beställde som sagt den 7/9 16 gb vit. Svaret känns ju så där:

 

"Hej Anton

 

Eftersom det är ca 4 veckors leveranstid på telefonen så kommer det att dröja innan du får telefonen.

 

därför har vi flyttat fram porteringen med 4a veckor så bytet komme förhoppningsvis gå i samma sväng som du får telefonen.

 

Hälsningar

Micke

Halebop kundtjänst"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde iPhone 3GS svart 16gb den 11/8.

 

Fick den 18/9.

 

Idag, 23/9 gick den sönder. Slocknade plötsligt och reagerar inte på någonting.

 

:galetglad:

 

Känt fel på OS 3.1 ... bara att vänta på en patch från Apple.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känt fel på OS 3.1 ... bara att vänta på en patch från Apple.

 

Tack för info, skönt att veta att man inte är ensam i alla fall.

 

</offtopic>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att vi kan förvänta oss våra Iphones runt jul någongång..

 

Jag beställde 31/8, Halebop flyttade först fram min portering till den 28/9. Idag mailade jag kundtjänst och frågade om min telefon skulle komma till detta porteringsdatum. Om inte ville jag ha porteringen framflyttat tills jag får telefonen. Jag frågade även om förväntad leveranstid då jag redan väntat de "Upp till 4 veckor" som gällde när jag beställlde.

 

Svaret bestod av en mening. Ditt nummer kommer att flytta till oss den 20/10

 

4 veckor till att vänta då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att vi kan förvänta oss våra Iphones runt jul någongång..

 

Jag beställde 31/8, Halebop flyttade först fram min portering till den 28/9. Idag mailade jag kundtjänst och frågade om min telefon skulle komma till detta porteringsdatum. Om inte ville jag ha porteringen framflyttat tills jag får telefonen. Jag frågade även om förväntad leveranstid då jag redan väntat de "Upp till 4 veckor" som gällde när jag beställlde.

 

Svaret bestod av en mening. Ditt nummer kommer att flytta till oss den 20/10

 

4 veckor till att vänta då :ermm:

 

Men... detta är ju skandal!! Man kan ju inte skriva upp till fyra veckors leveranstid för en telefon som man ändå inte kan använda inom åtta veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att vi kan förvänta oss våra Iphones runt jul någongång..

 

Jag beställde 31/8, Halebop flyttade först fram min portering till den 28/9. Idag mailade jag kundtjänst och frågade om min telefon skulle komma till detta porteringsdatum. Om inte ville jag ha porteringen framflyttat tills jag får telefonen. Jag frågade även om förväntad leveranstid då jag redan väntat de "Upp till 4 veckor" som gällde när jag beställlde.

 

Svaret bestod av en mening. Ditt nummer kommer att flytta till oss den 20/10

 

4 veckor till att vänta då :ermm:

 

Vilken modell?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Störningar i 3G-nätet

Det är för tillfället driftstörningar i Telias nät, som Halebop också använder. Störningen är på mobilsurf via 3G. Felsökning pågår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är mitt nummer portat och jag är inne på min femte vecka. Det är märkligt att Tre har telefoner i lager men hos alla andra leverantörer är det fortfarande stor brist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en iPhone 16gb vit för cirka en vecka sedan men har bara fått en beställningsbekräftelse. Är det bara det man ska få?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag annulerade just min beställning från Halebop.

Jag upptäckte att Iphone säljs billigast till kontantpris på Tre.

 

Nu har jag beställt en från Tre istället, operatörsupplåst.

 

Leveranstid: 2-3 dagar på min 16GB vit 3G S.

 

Och för övrigt har Tre en verkligen trevlig kundtjänst!

 

Jag hade väntat på min telefon från Halebop i 2 veckor innan jag beställde från Tre...

 

Så på tisdag eller onsdag borde jag ha den i handen.

Sweet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...