Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problemen med forumet


Anna Muller

Rekommendera Poster

Hoppas konsultfirman är snabbare än beställaren ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 281
  • Created
  • Senaste svar
Jag vet hur ni känner.

Diskuterar hur vi ska gå till väga i detalj med konsultfirman as we speak! :yeahbaby:

 

Lejonet kan göra två saker samtidigt! Som en kvinna! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad drygt det blev när man såg fram emot expot och forumet krajjade...... kvart i sex....ips drver error. HURRA! :chockadskeptisk:

post-363-1200570701_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar knappt kommentera skiten, för det här forumet fungerar sällan efter 22.00 och att det var nere under Keynoten är katastrof.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Vi :superirriterad: åt att forumet aldrig funkar och att det i Hufvudstaden tycks vara omöjligt för typ världens största förlag att hitta en konsultfirma :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om man orkar tycka att det är roligt den dagen det fungerar som det ska.... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om man orkar tycka att det är roligt den dagen det fungerar som det ska.... :mellow:

 

Jag håller med....

 

Läser man den här tråden, och ser till den känslan av uppgivenhet som råder här, och sen läser dom senaste inläggen i tråden "CD försäljningen fortsätter att avta" som är interna klagomål om hur IDG (inte) fungerar, så skulle man nästan kunna förutsäga forumets undergång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm, jag vill dessutom ha tillbaka rutan på startsidan för MacWorld där man ser de senaste inläggen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose
Vi :superirriterad: åt att forumet aldrig funkar och att det i Hufvudstaden tycks vara omöjligt för typ världens största förlag att hitta en konsultfirma :tarskratt:

 

Som inflyttad till 08området så kan jag säga att detta är TYPISKT för hur det mesta fungerar här. :totaltgalen:

Jag tror att det till syvende og sidst inte är redaktionen på macworld vi ska panga - utan "högre upp".

Hade Lejon :leijon: fått medel att fixa forumet så hade det varit fixat NU...

Tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Som inflyttad till 08området så kan jag säga att detta är TYPISKT för hur det mesta fungerar här. :totaltgalen:

Jag tror att det till syvende og sidst inte är redaktionen på macworld vi ska panga - utan "högre upp".

Hade Lejon :leijon: fått medel att fixa forumet så hade det varit fixat NU...

Tror jag

Det är faktiskt precis mig man ska skylla på. IDG är ett väldigt decentraliserat företag och jag har min budget och min personal. Så det handlar bara om dåliga prioriteringar helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose

Åh, hej du redaktörn!

så i budget finns det utrymme för "uppgradering" av forumet?

"Dåliga" prioriteringar?

Du har väl som jag har en viss summa pengar att röra dig med. Den skall räcka till personalens löner och andra utgifter för att klara det uppdrag du har.

Frågan är hur stor budget du har fått för att göra det.

Får t ex något oförutsätt hända... som fixa forumet.

Visst som "chef" har du ju ett ansvar - men bära hela hundhuvudet själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är faktiskt precis mig man ska skylla på.

 

OK,fair enough.

 

:elaktflin::leijon::detvarintejag:

 

:utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, prio åt forumet - det är anledningen att man hänger på MacWorlds sidor.. !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jepp, prio åt forumet - det är anledningen att man hänger på MacWorlds sidor.. !!!!

 

Precis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skulle skriva vad jag tyckte om forumets stabilitet, och ansvarige, skulle jag antagligen bli avstängd och dessutom riskera en polisanmälning. Men denna min eufemism kanske är tillräcklig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Januari sas det..... i morgon är sista dagen. Ingenting har hänt. Ingen information. Lysande.... :utskallning: Jag säger bara:

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

Fixa Forumet NU!!!

O.s.v ca 500 likadana till.

 

Håller med i sak men det blir ju inte bättre av att vanlig medlemmar får ännu svårare att läsa forumet.//Kabo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...