Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

hahaha ja verkligen, det gick smärtfritt faktiskt :)

 

OMG... Du har fått ett virus... Du har börjat svamla helt orimliga saker nu. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser om hur streckkoder kodas... det verkar faktiskt finnas ett system bakom, trots allt :rolleyes:

Har fått kläm på skiten nu, var inte ett helt okomplicerat system vi har på baksidan av alla våra förpackningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På kontoret där jag jobbar japp...

 

Klädkoder är ett gissel och borde förbjudas. Jag undrar VARFÖR man har klädkoder. Jag menar, det tar iaf bort ett samtalsämne. God bless Steve Jobs som kör på det han tycker om.

 

Nej, nu ska jag lämna datorn för kvällen. Ska försöka packa lite redan ikväll så jag slipper stressa imorrn. Sova kan man göra på tåget om det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var läääänge sedan jag var inne här nu... Men idag är jag tillbaka. Har ställt en fråga i en annan tråd, som ni gärna får svara på :ThumbsUp:

det var knepigt fråga om piano.... hoppas att du fick den hjälp du sökte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sonens dator dök upp idag.

Nu är han rätt osynlig.

Men hujedanemej vilket schabrak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sonens dator dök upp idag.

Nu är han rätt osynlig.

Men hujedanemej vilket schabrak.

haha :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klädkoder är ett gissel och borde förbjudas.

Håller med. Dessutom luras koderna. "Kavaj" betyder hel kostym. MEN VARFÖR INTE SKRIVA DET DÅ? Ursäkta... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lärarvikarie + storvuxen + heter Lars = extralars (utnämnd av kvinnlig elev) :D

 

Hehe, vitsigt värre. En kompis till ena brorsan heter Lars och väger väl en bit över 110 kg (i gymnasieålder). Han kallades Large (med fel uttal, så det liknar "Lars", så klart).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, vitsigt värre. En kompis till ena brorsan heter Lars och väger väl en bit över 110 kg (i gymnasieålder). Han kallades Large (med fel uttal, så det liknar "Lars", så klart).

Haha, han och jag borde byta namn då, för jag väger "bara" 108 kilo. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte handen i e bordsfräs idag :utskallning::propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett klart på Welcome to Macintosh nu. Riktigt härlig känsla när Jobs visar upp Macintosh 1984 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJ!!!!!!!!!!

 

Japp, men klarade mig med ett köttsår :P

 

 

btw:

känner mig måttligt dum i huvudet som sitter och skrattar åt det emellanåt -,-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en resenär till operan ikväll, det skulle ses Boheme. När jag hjälpte henne ur bilen lyckades jag få till en passande kommentar i vinterkylan, "Så kall ni är om handen". Av någon anledning skrattade hon.

 

Sedan har jag lyckats krascha datorns adressbok. Jag skapade två smarta grupper, A & B. A är beroende av B som är beroende av A. Plötsligt började datorn tänka mycket... Fixar det mha backup i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser om hur streckkoder kodas... det verkar faktiskt finnas ett system bakom, trots allt :rolleyes:

Får man ta del av den läsningen mha en länk kanske? :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm verkar alltid komma först till jobbet nu när jag tillfälligt bytt av delning, alla andra verkar vilja sova länge och sluta senare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...