Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Just nu: Watford - Liverpool, 2-1. Hoppas Watford håller i. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, Chelsea - Burnley: 0-3 och det är inte ens paus. :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Ja, som ett surt litet barn gick ja och la mig och kolla på serie. Fick mess av en Arsenal-polare med texten "Jaaaaaaaaa", såg då att vi vänt. Då gick jag in på Viaplay och kollade slutet på matchen (läs: vändningen). Haha! Jag känner mig så dålig. :whistling:

post-64246-0-72389800-1502554834.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett målen flera gånger idag, det värmer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska bli intressant att se matchen i Ultra-HD sedan. Visste inte att Viaplay erbjuder det, den vanliga streamen suger ju kvalitetsmässigt så det är helt klart ett steg i rätt riktning. :)

post-76941-0-32186700-1502615105_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Nilsson Lindelöf sitter inte ens på bänken för United. Sinnes. Han är klubbens dyraste försvarare någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Nilsson Lindelöf sitter inte ens på bänken för United. Sinnes. Han är klubbens dyraste försvarare någonsin.

Ja, jag såg det. Han har väl kanske inte övertygat. Behöver nog lite tid att komma in i det. Det blev en seger i a f.

 

 

Trots bra start, så ser det ut som Arsenal får rikta in sig på EL. ^_^:totaltgalen:

 

post-64246-0-72794200-1502669977.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag såg det. Han har väl kanske inte övertygat. Behöver nog lite tid att komma in i det. Det blev en seger i a f.

 

 

Trots bra start, så ser det ut som Arsenal får rikta in sig på EL. ^_^:totaltgalen:

 

attachicon.gifEL.png

Höhöhö... ;) Arsenal kommer ställa ut reserver och ungdomar i EL tror jag och satsa på ligan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Nilsson Lindelöf sitter inte ens på bänken för United. Sinnes. Han är klubbens dyraste försvarare någonsin.

Ja, det var mer tid det hanlade om.

 

José Mourinho förklarar varför Nilsson Lindelöf petades | Premier League | Expressen

 

“Nilsson Lindelöf fick också ta emot hyllningar från sin tränare.

– Jag tror att det är samma ska för Victor nu, det kommer att ta lite tid. Han är en fantastisk spelare, säger Mourinho till tidningen.”

 

Och det var ju lite samma som för Mkhitaryan förra året, som fick väldigt lite speltid i början - men som kom in sen och visade var skåpet ska stå s a s. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var mer tid det hanlade om.

 

José Mourinho förklarar varför Nilsson Lindelöf petades | Premier League | Expressen

 

“Nilsson Lindelöf fick också ta emot hyllningar från sin tränare.

– Jag tror att det är samma ska för Victor nu, det kommer att ta lite tid. Han är en fantastisk spelare, säger Mourinho till tidningen.”

 

Och det var ju lite samma som för Mkhitaryan förra året, som fick väldigt lite speltid i början - men som kom in sen och visade var skåpet ska stå s a s. :crossfingers:

Ja, men Mkhitaryan är ju 4-5 år äldre. Varför behövde inte Martial spelas in? Hoppas som sagt Victor får chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aliko Dangote vill köpa Arsenal | Premier League | Expressen

 

Det är ju en sak att vilja köpa - men motparten måste ju vilja sälja med.

Problemet är att Stan Kroenke som äger klubben nu inte villl sälja. Iallafall inte hittills. Hoppas han säljer för han har fel syn på hur en fotbollsklubb ska hanteras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att det gått inflation i spelarpriser när WBA vill ha £35 miljoner för Evans...

 

https://www.thesun.co.uk/sport/football/4267676/manchester-city-transfer-news-jonny-evans-35m-west-brom/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, såg det. :)

 

Arsenal har sålt mittbacken Gabriel till Valencia, den såg jag inte komma. Dock gör det inget, han är lite bakom i turordningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Manchester City lägger bud på Leo Messi på tre miljarder | Silly season | Expressen

 

“Dessutom har Messi precis börjat följa Manchester City på Instagram. Om det bara är en slump återstår att se.”

 

 

Helt galet! :armskeptisk: Sen är väl frågan om han törs. Tror inte det.

Ja, helt galet. Jag tror inte han vill gå, tror han vill avsluta karriären i Barca.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, helt galet. Jag tror inte han vill gå, tror han vill avsluta karriären i Barca.

Ja, han har för mycket att förlora. Skulle han byta land/liga skulle han testat det för flera år sen i sånt fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han har för mycket att förlora. Skulle han byta land/liga skulle han testat det för flera år sen i sånt fall.

Håller med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppgifter: Zlatan skriver nytt kontrakt med Manchester United i veckan som kommer | Aftonbladet

 

Återstår att se, men det har varit mycket prat innan om denna månaden. :crossfingers::yeahbaby:

Häftigt om han är tillbaka så snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häftigt om han är tillbaka så snabbt.

Ja, fast han kommer inte inte vara i spelbart skick, såklart - med det är ju bra om de kommer överens redan nu. :yeahbaby: Planen ligger på väl fortf på Dec. Fast jag tror han blir klar till Nov, kanske t o m början av November. Och han lär ju behöva åka tillbaka ett par vändor till USA, och träffa doktorn, som får kolla av läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fast han kommer inte inte vara i spelbart skick, såklart - med det är ju bra om de kommer överens redan nu. :yeahbaby: Planen ligger på väl fortf på Dec. Fast jag tror han blir klar till Nov, kanske t o m början av November. Och han lär ju behöva åka tillbaka ett par vändor till USA, och träffa doktorn, som får kolla av läget.

Ja, men av allt att döma så är han tillbaka snabbare, vilket är kul iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men av allt att döma så är han tillbaka snabbare, vilket är kul iallafall. :)

Snabbare lär det nog bli, men det är nog ett tag kvar. Såg just att han kickboxade lite på en säck, så det ser ju lovande ut. Antar att man inte kan göra det om man inte lämnat riskzonen. Fast dagens mest våghalsiga person är nog ändå Eric bailly »»»

Är nog *väldigt* få som vågar sparka på Zlatan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...