Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Snabbare lär det nog bli, men det är nog ett tag kvar. Såg just att han kickboxade lite på en säck, så det ser ju lovande ut. Antar att man inte kan göra det om man inte lämnat riskzonen. Fast dagens mest våghalsiga person är nog ändå Eric bailly »»»

Är nog *väldigt* få som vågar sparka på Zlatan. :lol:

Hahaha! Ja, Zlatan inger nog en del respekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häftigt om han är tillbaka så snabbt.

Verkar som det är klart, för man kan redan köpa #10 med hans namn på.

 

post-64246-0-11646600-1503392950_thumb.jpg

 

Hörde nåt om att även om de skriver nu - att det skulle gälla från Januari. Låter ju lite skevt, om han nu är friskare innan. Kan ju vara bra att mjukstarta lite med några inhopp i Nov/Dec.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som det är klart, för man kan redan köpa #10 med hans namn på.

 

attachicon.gifZ10.jpg

 

Hörde nåt om att även om de skriver nu - att det skulle gälla från Januari. Låter ju lite skevt, om han nu är friskare innan. Kan ju vara bra att mjukstarta lite med några inhopp i Nov/Dec.

Håller med, de skulle kunna skriva ett pay as you play-kontrakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur Barca fick loss Neymar från Santos så kanske de nog ska sitta stilla i båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, exakt.

Fin mening jag fick ihop, men du fattade iallafall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Ja, jag såg bilden på Twitter - underbart kul ju! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han är välkommen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen fotbollslanskamper igen !

post-154-0-53658500-1503521752_thumb.png

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen fotbollslanskamper igen !

Det är så kul hur olika vi är som människor. Jag ogillar extremt mycket när det är landskamper, för det blir avbrott i Premier League. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så kul hur olika vi är som människor. Jag ogillar extremt mycket när det är landskamper, för det blir avbrott i Premier League. :D

Båda är kul, är serierna/ligona fortsätter ju efteråt. Inget som missas. :ThumbsUp:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda är kul, är serierna/ligona fortsätter ju efteråt. Inget som missas. :ThumbsUp:

Helgen blir alltid tom och tråkig utan PL. :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgen blir alltid tom och tråkig utan PL. :laserbok:

Inte om du ser på landslags istället. Man behöver ju inte sitta och stirra i väggen direkt. Ofta är ju spelar med/uttagna i de olika landslagen - vilket är lite kul att följa och se hur det går för dem där. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte om du ser på landslags istället. Man behöver ju inte sitta och stirra i väggen direkt. Ofta är ju spelar med/uttagna i de olika landslagen - vilket är lite kul att följa och se hur det går för dem där. :)

Jag stirrar inte in i väggen, men jag följer heller inte matcherna. ;) Gillar inte kval, däremot gillar jag de stora mästerskapen (så jag förstår ju kvalets funktion även om det inte intresserar mig). Jag menar, en regnig bortamatch mot Andorra i november. Nja, sådär kul. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stirrar inte in i väggen, men jag följer heller inte matcherna. ;) Gillar inte kval, däremot gillar jag de stora mästerskapen (så jag förstår ju kvalets funktion även om det inte intresserar mig). Jag menar, en regnig bortamatch mot Andorra i november. Nja, sådär kul. :D

Bra fotboll är alltid bra fotboll. och som kvalmatcher, eller t o m vänskapsmatcher, så är det ju eg ingen skillnad mot när ligorna har sina försäsongsturneringar, och div småmatcher. Är samma i hockey. Man följer de lite extra, så man har kolla på laget innan säsong. Är ju eg lite same-same. :ThumbsUp:

 

 

“en regnig bortamatch mot Andorra i november”

 

Finns ju den gamla klassisker: “men klarar de en regnig bortamatch mot Stoke”. Även de matcherna skall ju spelas. Ibland går det, och ibland inte. Det är kanske de svåraste matcherna. T ex Arsenal misslyckades ju där nu senast »»».

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fotboll är alltid bra fotboll.

Absolut - och det jag menar med kvalmatcher är att det är så många blåbärsgäng att det inte blir bra matcher. Typ Andorra, Malta osv. :)

 

 

Finns ju den gamla klassisker: “men klarar de en regnig bortamatch mot Stoke”. Även de matcherna skall ju spelas. Ibland går det, och ibland inte. Det är kanske de svåraste matcherna. T ex Arsenal misslyckades ju där nu senast »»».

Samma spår som innan, Stoke är ändå ett etablerat lag med många namnkunniga spelare.

 

Det är helt okej för mig om vi inte tycker samma i frågan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, det var snabbt jobbat! Kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, det var snabbt jobbat! Kul!

Haha, det här var lite kul. :lol:

 

“Hur stor nyheten om Zlatan Ibrahimovic förlängning med Manchester United är i England?

 

Så stor att Sky Sports avbröt sin direktsändning från presskonferensen där England presenterade sin VM-kvaltrupp.” »»»

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, det här var lite kul. :lol:

 

“Hur stor nyheten om Zlatan Ibrahimovic förlängning med Manchester United är i England?

 

Så stor att Sky Sports avbröt sin direktsändning från presskonferensen där England presenterade sin VM-kvaltrupp.” »»»

Ja, jag säger ju det att det där med landslagsuppehåll inte är mycket till underhållning. :hihihi:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...