Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Ja, jag såg delar av matchen. Riktigt bra match. Kul för Danmark... och sen, det gör även att vår förlust inte är lika snöplig där Tyskland åkte i samma omgång som vi. :yeahbaby:

 

 

Allt kan hända - Bollen är rund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Arsenal vann Emirates Cup - en helt meningslös träningsturnering som de arrangerar på sin hemmaplan. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
Man vet att fotbollsvärlden ballat ur när: "Neymar to pay his own €222m release clause"



Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att fotbollsvärlden ballat ur när: "Neymar to pay his own €222m release clause"

 

http://video.eurosport.com/football/transfers/2016-2017/euro-papers-neymar-to-pay-his-own-222m-release-clause_vid994176/video.shtml

Officiellt: Neymar lämnar Barcelona | Silly season | Expressen

 

5år med PSG. :) Såg något tidigare om att det var Fredag (imorgon) han skulle presenteras. Sen har väl La Liga (förbundet) lekt lite sandlåda och “nekat” att han skulle få köpa ut sig osv. De har ju en gång godkänt klausulen, då får de väl acceptera att den används med.

 

Ja, det är helt vansinniga siffor. Skulle gärna se att man tar efter NHL (hockey) och deras lönetaksmodell. Den är baserad bl a på TV-rättigheter och styrs upp lite varje år. Där har du heller inga gigantiska övergångssummor - utan man byter/säljer kontrakten. Visst, vissa signeringsbonusar finns, men allt hamnar inom lönetaket, på ett sunt sätt. På samma sätt så gör det att inget lag kan dra iväg och bli en dominant faktor fr år till år.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vi får heja på dem nu när inte Sverige är med (utom Alix då som...ja ni vet :hihihi: ) Ta det inte personligt Alix! ;) ...

Danmark har inte gått till EM-final. Det är för det första omöjligt och för det andra fake news.

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Neymar säljs för 2,1 miljarder. En brasilian går från Spanien till Frankrike. Klubbfotbollen är knäpp.

 

 

Ja det är helt galet med dessa priser på spelare.

Förutom den galn prislappen i sig så är det ju sättet det gått till på. I övrigt tycker jag på ett sätt att det är kul att Barcelona som en köpande klubb nu tappar en stjärnspelare - karma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar tror att någon av dina ex är från Danmark :D

Nederländerna vann EM. Det bevisar att Danmark inte hade med saken att göra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

På fredag sparkar Premier League igång - sååå gött! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Det har verkligen eskalerat, Philippe Coutinho kostar Barcelona £108.8 miljoner.

 

https://www.thesun.co.uk/sport/football/4200155/barcelona-agree-108-8million-philippe-coutinho-fee-liverpool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danny Rose vill att Tottenham ska köpa spelare man slipper Googla. Ja, det kan nog vara bra... :D

 

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danny Rose vill att Tottenham ska köpa spelare man slipper Googla. Ja, det kan nog vara bra... :D

Han är säkert Windows-användare, och tycker att man skall anväda Bing istället. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är delvis varför jag älskar engelsk fotboll. Det är en magi över det på något vis.

 

Brighton & Hove Albion: a journey from nowhere to the Premier League

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är säkert Windows-användare, och tycker att man skall anväda Bing istället. :rolleyes:

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Ja! En dubbel vinst för änglarna; dels vår egen och dels AIKs förlust. :D

 

2-1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På fredag sparkar Premier League igång - sååå gött! :galetglad:

Det är väl Arsenal - Leicester ikväll, som öppningsmatch. Så, antingen leder ni tabellen sen, eller ligger tvärsist. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl Arsenal - Leicester ikväll, som öppningsmatch. Så, antingen leder ni tabellen sen, eller ligger tvärsist. ^_^

Precis. Arsenal är historiskt sett svaga i premiären... Men, jag är som nästan alla fotbollssupportrar en obotlig optimist. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvtid mellan Arsenal - Leicester, det står 2-2. Två rejäla bjudningar av Arsenal... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och där gör Leicester 2-3, så jag stänger av.

 

Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och där gör Leicester 2-3 ...

...i 56'e minuten. D v s ≈ 35 minuter kvar. Och det var väl vad Sverige behövde för att göra 4 mål på Tyskland, i den klassiska 4-4-matchen. :shifty:

 

4-1 kom i 62'a...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, så kan man ju göra. Eller så lär man sig att en fotbollsmatch spelas i 90+ min - och att Arsenal hann göra 2 mål till. :)

 

Arsenal 4-3 Leicester City - BBC Sport

Haha! Ja, som ett surt litet barn gick ja och la mig och kolla på serie. Fick mess av en Arsenal-polare med texten "Jaaaaaaaaa", såg då att vi vänt. Då gick jag in på Viaplay och kollade slutet på matchen (läs: vändningen). Haha! Jag känner mig så dålig. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...i 56'e minuten. D v s ≈ 35 minuter kvar. Och det var väl vad Sverige behövde för att göra 4 mål på Tyskland, i den klassiska 4-4-matchen. :shifty:

 

4-1 kom i 62'a...

 

Ja, det var en galen vändning! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...