Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Halebop


Jexyman

Rekommendera Poster

Angående avin. Jag har beställt både iPhone 3G och iPhone 4 från Halebop. Avin måste vara med då det inte är en vanlig sådan. Det är en avtalsavi där du genom att signera den skriver under avtalet på abonnemanget du valt att teckna med Halebop. Ingen signatur = inget avtal = ingen iPhone.

 

Ganska självklart om man tänker efter. Eller? ;)

 

Stämmer. Så vart det när jag hämtade ut min iPhone 4 förra året. Avin måste skrivas under för att abonnemanget ska aktiveras. I de fall där expediten lämnar ut luren med enbart kolli-ID och leg klantar de sig rejält skulle jag tro ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Nu har det kommit upp posten för mig :D

 

 

Beräknad leverans:

Tidigast 28 okt

27 okt kl 19:42

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Nu har det kommit upp posten för mig :D

 

 

Beräknad leverans:

Tidigast 28 okt

27 okt kl 19:42

Alvesta, Försändelsen är inlämnad.

 

 

har samma på min, äntligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you lord!

 

post-46046-083576800 1319749652_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det visserligen 2-3 år sedan jag hämtade ut min iPhone 3G, men jag minns att jag inte hade någon avi, utan att de skrev ut papper på plats som jag skrev under.

 

Eller så är det en önsketanke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

alltså om telefonen blev inlämnad i Alvesta kl 19:14 som det står på min. Hur i hela friden ska den hinna till Luleå tills imorrn, sorry men nu blir jag en skvätt neggo men aldrig att den hinner hit tills imorrn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tillägg till avifrågan... När jag beställde min 4:a så hade jag avin i brevlådan samma dag som telefonen kom till mitt utlämningsställe. Samma sak för en kompis till mig. Så jag gör en kvalificerad gissning på att ni som fått er telefon skickad idag har både telefon och avi imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska oxå sägas att den skickades på en torsdag kväll och kom fram på fredagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså om telefonen blev inlämnad i Alvesta kl 19:14 som det står på min. Hur i hela friden ska den hinna till Luleå tills imorrn, sorry men nu blir jag en skvätt neggo men aldrig att den hinner hit tills imorrn.

 

Natt-bud? Vet inte om sådant existerar, men trevligt vore det. Vet att min MacBook Pro skickades nattetid, dessvärre är det väl en väsentlig skillnad mellan TNT och Posten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Ska oxå sägas att den skickades på en torsdag kväll och kom fram på fredagen.

 

Men undra hur de fraktar allt, med tåg, lastbil eller flyg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska oxå sägas att den skickades på en torsdag kväll och kom fram på fredagen.

 

Vi får hoppas att du har rätt!! inga andra skulle bli så glad som vi då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 4:a levererades under natten. Jävligt gött. Kolli-ID:t började bli spårbart ännu senare den gången. Runt 02:00. Men ändå kom den fram ända upp till norrland morgonen efter. Intressant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 4:a levererades under natten. Jävligt gött. Kolli-ID:t började bli spårbart ännu senare den gången. Runt 02:00. Men ändå kom den fram ända upp till norrland morgonen efter. Intressant...

 

Sådana som du som gör internetlivet värt att leva. Håller hoppet uppe och går och lägger mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MItt står som avtalsbrev kollar man på exemplet ser det ut att även fungera som avi vilket skulle innebära att man måste ha denna vid uthämtningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en Vit 32GB den 24e okt. och fick följande svar av supporten igår gällande order-/lagerstatus.

 

==================================================

Tidigare konversation i ärendet:

2011-10-27 21:32:40

Wow. Ok. Det var lång tid. Men den som väntar på något gått...

 

==================================================

2011-10-27 21:29:44

Just nu är beskedet att iPhone 4S 32 GB Vit levereras från vårt lager under v. 46. Ca 2-5 dagar efter det bör den landa på ett utlämningsställe nära dig.

 

==================================================

2011-10-27 21:28:50

Hej! Ett ögonblick så ska jag kolla upp ditt ärende.

 

==================================================

2011-10-27 21:28:46

Välkommen till livechatten!

 

==================================================

2011-10-27 21:23:07

Hej,

 

En av många frågor om iPhone 4S. Hoppas ni orkar med en till :)

 

Jag ser att 4S 16GB och 64GB finns i lager men inte 32GB. Jag beställde en 32GB i början av veckan. När väntas ni få den i lager?

Lite trist...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Vad ska jag säga, min telefon är här :D. Aldrig någonsin har jag sett ett paket ta sig upp till norrland så fort, nu väntar jag bara på att avi ska dimpa ner i brevlådan så jag kan hämta ut den idag :D oändlig lycka :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sgt:

Ser du det på postens hemsida? Enligt den har inte min telefon rört sig sen igår klockan 20.07 då den var i Alvesta. Borde ha hunnit till Uppsala tycker man?

 

Grattis till nya luren. Jag tycker att du ska våga dig ner till avhämtningsstället och prova utan avi, kolla om det går!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger 20 minuter efter, nu är min telefon i Uppsala. Nu ska den bara till rätt postkontor. Sweet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått min till Götevorg och ett par km från min adress, nu är den på väg till mitt utlämningsställe! :-)

 

Borde alltså kunna få den idag!! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Sgt:

Ser du det på postens hemsida? Enligt den har inte min telefon rört sig sen igår klockan 20.07 då den var i Alvesta. Borde ha hunnit till Uppsala tycker man?

 

Grattis till nya luren. Jag tycker att du ska våga dig ner till avhämtningsstället och prova utan avi, kolla om det går!

 

Kan inte hämta än, måste ju ha avi, eftersom man måste skriva på avtalet som man får. Tror det är så för oss alla, iallafall de flesta. Hoppas bara den avin dyker upp snart :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Woohooo nu står det att telefonen ligger på utlämningsstället :D Nu är det bara avin som fattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 4S är framme i Skövde och jag ska plocka ut den efter jobbet idag! Satan i gatan vad gött! När man som jag lirar 3G fortfarande lär detta bli ett jädra lyft!

 

Hur kan prylar ge en sån lycka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...