Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Halebop


Jexyman

Rekommendera Poster

Tycker det är hög tid att börja med de traditionella " vi som beställt iPhone trådarna " ;). Dela gärna med er vad ni har för orderstatus och diverse synpunkter. Jag nöp en vit 32:a och väntar som en galning. Jag hoppas de håller vad de lovar med 28:e oktober. Känns lite för bra för att vara sant? Kom ihåg förra året när jag var en dag sen och fick vänta i flera veckor! Apple har ju tryckt upp många fler 4S än vad det gjort tidigare år med föregående modeller men jag tror att fler köper i år. Många som ridit ut 24 månader i finkan med sin 3GS lär vilja byta upp sig!

 

För mig har det självklara valet varit Halebop sedan två år tillbaka. Jag tycker att de har bäst priser. 5595 kr för en 32 GB. Sedan fria sms, mms, och 0 kr minuten till alla operatörer i Sverige för 189 kr mån med 12 mån bind-tid. Rätt oslagbart? Det enda som är lite cheesy är att det är 2 GB surf. Men jag brukar sällan nå över 1,5 GB så det är ingen risk för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Jag beställde en Vit 16G igår. Hoppas precis som du att den ska komma i tid...men man kan väl aldrig vara säker antar jag.

 

Håller med dig fullständigt. Halebop har i mina ögon bästa abonnemangen för det jag använder telefonen till. Jag tog samma abonnemang som du dessutom, förutom 24 mån bindningstid.

 

Längtar som satan! Jag har en GAMMAL iPhone 3G, så det är verkligen dags för mig att uppgradera mig!

 

//Alex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hoppat över 4:an, har mao en 3GS så det kommer bli ett enormt lyft.

Svart 64 GB beställd vilket innebar att jag sålde min iPod Touch 64 GB gen 3

på Blocket, fick 2500:- vilket jag var mycket nöjd med då den var ganska exakt 2 år gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Beställde 5-7 min efter att Halebop la upp att man kunde köpa, beställde en svart 16GB med 24mån bindningstid. Min nuvarande iPhone 3G har jag krigat med sen över 2 år tillbaka så man längtar sjukt mycket efter en ny.

 

Hade Halebop innan och var sjukt nöjd, hade aldrig ngr problem med dom.

 

Dock har jag inte fått ngt leverans datum, står bara registrerad på ordern. Hoppas man får den på fredag men chansen att det blir nästa vecka är överhängande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde 5-7 min efter att Halebop la upp att man kunde köpa, beställde en svart 16GB med 24mån bindningstid. Min nuvarande iPhone 3G har jag krigat med sen över 2 år tillbaka så man längtar sjukt mycket efter en ny.

 

Hade Halebop innan och var sjukt nöjd, hade aldrig ngr problem med dom.

 

Dock har jag inte fått ngt leverans datum, står bara registrerad på ordern. Hoppas man får den på fredag men chansen att det blir nästa vecka är överhängande.

 

 

Samma här! Men det stod med klar och tydlig text "beställ NU och FÅ den 28 oktober. I förrgår ändrade dom till "nästa vecka". Så vi som beställde i lördags borde få den 28:e. Hoppas jag......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Samma här! Men det stod med klar och tydlig text "beställ NU och FÅ den 28 oktober. I förrgår ändrade dom till "nästa vecka". Så vi som beställde i lördags borde få den 28:e. Hoppas jag......

 

Ah jag missade nog det, då hoppas jag att man får den på fredag. Fast jag ville ha mitt gamla nr kvar så kanske jag ändå får den nästa vecka :(. Men på orderstatus står det "registrerad".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah jag missade nog det, då hoppas jag att man får den på fredag. Fast jag ville ha mitt gamla nr kvar så kanske jag ändå får den nästa vecka :(. Men på orderstatus står det "registrerad".

 

Jag har för mig det stod att leveransen skulle ske 27:s oktober så det står nog registrerad för alla en dag till. Märkte dock att det står beräknat leveransdatum vecka 46 - 47 för 32gb versionen. Blir vansinnig om jag får vänta så länge när man blir utlovad den 28:e. Har precis sålt min 4:a och att gå iPhonelös när man är en übernörd är ungefär lika kul som ett slut- röka-försök...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade med Halebop-supporten nyss. Verkar som att vi som beställt 32:an kommer få vänta längre än ni som beställt 16 och 64:an. Snääp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Snackade med Halebop-supporten nyss. Verkar som att vi som beställt 32:an kommer få vänta längre än ni som beställt 16 och 64:an. Snääp.

 

Men vad sa dom ang vi som beställt 16GB? blir det den 28:e eller ännu längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min vita 16G i lördags. Ca 10 min efter att Halebops mail om förhandsbokning skickades.

Vad jag erfarat så har inga telefoner kommit i Halebops lager. De vet inget om leveranser och de tror sig inte kunna skicka något alls förrän nästa vecka. :( Min 3GS är sprucken över hela skärmen och jag är för snål för att laga den NU...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna information fick jag av halebop när jag chattade med om igår:

 

"Den information vi har fått är att de som beställt sin telefon före kl 12:00 i går förmiddag ska få sin telefon på Fredag. Då du beställde din i Söndags så ligger din beställning med i de som ska levereras i slutet på veckan."

 

 

 

 

så hoppas :D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna information fick jag av halebop när jag chattade med om igår:

 

"Den information vi har fått är att de som beställt sin telefon före kl 12:00 i går förmiddag ska få sin telefon på Fredag. Då du beställde din i Söndags så ligger din beställning med i de som ska levereras i slutet på veckan."

 

 

 

 

så hoppas :D

 

 

 

Vad beställde du för färg och strlk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en vit 16 gb

 

Awesome!! Jag har också beställt en vit 16G. Hade varit så jäkla gött att få den innan helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Denna information fick jag av halebop när jag chattade med om igår:

 

"Den information vi har fått är att de som beställt sin telefon före kl 12:00 i går förmiddag ska få sin telefon på Fredag. Då du beställde din i Söndags så ligger din beställning med i de som ska levereras i slutet på veckan."

 

 

 

 

så hoppas :D

 

 

 

Ja då håller jag tummarna att man ska få den tills på fredag, har iallafall mailat Halebop, dock ej fått ngt svar än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Nu har jag fått svar från Halebop:

 

"Då din beställning gjordes den 22/10 borde du få din beställning under fredagen den 28/10"

Så nu håller jag tummarna att det blir så :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de sagt hur leveransavin kommer när ni pratat med supporten? Jag menar, jag vill inte att telefonen levereras på fredag och sedan på måndag får man ett avi hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan alltid gå till ditt utlämningsställe med kolli-id / leg och fråga om de fått in något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan alltid gå till ditt utlämningsställe med kolli-id / leg och fråga om de fått in något.

Ju det hoppas jag att de skickar i något mail. Blir lite svårt annars med avi till mobilen eftersom de kommer att portera mitt nummer imorgon på natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Har de sagt hur leveransavin kommer när ni pratat med supporten? Jag menar, jag vill inte att telefonen levereras på fredag och sedan på måndag får man ett avi hem.

 

Vad jag kan tyda av mailet jag fick så får man avin samma dag som telefonen kommer till utlämningsstället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"När vi lämnar över din beställning (till Posten) så får du en leveransbekräftelse och du kan då följa din leverans online. "

 

 

Alltså när de ger den till posten inte till utlämningsstället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...