Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Halebop


Jexyman

Rekommendera Poster

Jag ska förmodligen också beställa Iphone från halebop. Men ska jag ta kontant och lägga till 0kr till alla abbonemanget

eller ska jag ta ett helt abonnemang med Iphonen i 294 kr 10 första månaderna och sedan blir det väl 300 någonting( i 34 mån). Tänkte köpa en 32 gb, eller räcker det med 16?

Jag har aldrig haft en iPhone förut då jag varit emot touch, men nu känner jag bara att jag bara måste ha en, för jag har verkligen gått och förälskat mig i iPhone 4, men 4s verkar ju coooolare!

Undrar och så , utifrån vad jag känner just nu så känns det som att jag aldrig kommer tröttna när jag köper min iPhone. Men vad känner ni som haft iPhone länge , har ni tröttnat? :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

I'm joining the club here! Trodde att jag skulle hålla kvar min 3GS i ett år till, men nu börjar den falla sönder på flera olika sätt, så jag kunde inte hålla mig från att beställa en 4S jag med. Det blev en vit 32GB med Halebop vänner bas 209 kr i månaden och 2995 kr direkt. Längtar så in i helsicke tills att den ska komma hem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...