Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Halebop


Jexyman

Rekommendera Poster

Woohooo nu står det att telefonen ligger på utlämningsstället :D Nu är det bara avin som fattas.

 

Fast den behöver du inte, kollinumret (och ev. leg) räcker för att hämta ut paketet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Fast den behöver du inte, kollinumret (och ev. leg) räcker för att hämta ut paketet.

 

gäller detta även avtalsbrev där det är meningen att man ska signera avin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade ut min nyss. Underskrivs behövdes både på avtal + avin som står på samma A4 blad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gäller detta även avtalsbrev där det är meningen att man ska signera avin?

 

Jag försökte nyss hämta ut min utan avi, har också avtalsbrev. Den gubben gick inte! Det krävs alltså underskrift, inte av posten men av Halebop, om jag förstått det rätt.

 

Känns ju surt, jag som varit ruskigt säker på att det skulle gå ändå. Nu är det långa timmar tills posten kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon här som har någon aning vad gäller angående skal till 4s.. kan man eller kan man inte använda sig av 4:an skal?

 

hörde att de va nå krux angående ljussensorn och knapparna på sidans om flyttats lite?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter man med sin iPhone 4S i handen! Som de andra har sagt tidigare så krävs avin för att hämta ut telefonen från posten då det även är ett avtal från Halebop på samma papper som måste skrivas under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått min idagtotaltgalen.gif ända högst upp i norra Norrland, otroligt vilken snabb leveransyeahbaby.gifstorkram.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Suttit och lekt med min se kl 12 idag, hur nöjd som helst, alla installationer gick smärtfritt. Är mest överraskad att det gick så fort med leveransen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni fått igång ert micro-sim-kort?

När jag chattade med halebop innan så verkar det som om man skulle kontakta dem via chatten eller mail när man skulle sätta igång det. Mitt problem nu är att jag inte kommer fram till chatten - de verkar helt ha stängt den... :-(

 

Någon som har lyckats få igång det? (Och isf hur?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni fått igång ert micro-sim-kort?

När jag chattade med halebop innan så verkar det som om man skulle kontakta dem via chatten eller mail när man skulle sätta igång det. Mitt problem nu är att jag inte kommer fram till chatten - de verkar helt ha stängt den... :-(

 

Någon som har lyckats få igång det? (Och isf hur?)

 

Genom chat med Halebop.... Jag har lyckats få dem att aktivera det, men... jag har "ingen service" istället för "Telia" längst upp i vänster-hörnet =/ Kan alltså inte ringa med min lur :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom chat med Halebop.... Jag har lyckats få dem att aktivera det, men... jag har "ingen service" istället för "Telia" längst upp i vänster-hörnet =/ Kan alltså inte ringa med min lur :(

 

Har du plockat ur ditt gamla kort ur din gamla telefon? Jag fick täckning efter att jag gjorde det, vet inte om det verkligen var det som gjorde det men det är värt att testa :) För övrigt tog det några timmar innan jag fick täckning efter att aktiverade micro sim-kortet genom chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du plockat ur ditt gamla kort ur din gamla telefon? Jag fick täckning efter att jag gjorde det, vet inte om det verkligen var det som gjorde det men det är värt att testa :) För övrigt tog det några timmar innan jag fick täckning efter att aktiverade micro sim-kortet genom chatten.

 

Funkar fortfarande inte :superirriterad:

Stängt av och på telefonerna, jag vet inte hur många gånger nu..... Synd på så fin lur att man inte kan RINGA med den!:detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dum fråga kanske, men ska det stå Halebop eller Telia uppe i hörnet? Jag har lyckats få korta stunder med täckning, då har det stått Telia. Tur att man har wifi så man får leka med telefonen ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon fler än jag som upplever att batteriet dräneras mycket fortare med 4s än med 4:an? Samt att det tar längre tid att ladda den? Min har haft min på standby i 1 timme och den har sjunkit från 100% till 80%. (alla appar stängda i bakgrunden).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon fler än jag som upplever att batteriet dräneras mycket fortare med 4s än med 4:an? Samt att det tar längre tid att ladda den? Min har haft min på standby i 1 timme och den har sjunkit från 100% till 80%. (alla appar stängda i bakgrunden).

 

Har du tagit bort location services från reminders? Det gjorde jag iaf och den går inte så fort ner.

Andra tips är välkomna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Någon här som har problem med ljudet ? hör knappt vad någon säger trots maxad volym?

 

Har oxå problem med ljudet, typ efter ngr minuter så försvinner den man pratar med, deras röst blir grumliga. Tror inte det är telefonen utan mer Halebop, för det är samma på sambons iPhone 4 som hon köpte för över en månad sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde igår kväll följande,

 

Telefon: iPhone 4S 16 GB Vit.

Abonnemang: Halebop Nollan Till Alla 24 månader.

 

Totalpris: 8391 Kr

 

Känns bra att man får telefonen ca 1000 kr billigare när man tecknar ett så billigt abonnemang :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har oxå problem med ljudet, typ efter ngr minuter så försvinner den man pratar med, deras röst blir grumliga. Tror inte det är telefonen utan mer Halebop, för det är samma på sambons iPhone 4 som hon köpte för över en månad sen.

 

Läste det genom att återställa den i iyunes, nu hörs det klart och tydligt! puuh !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har oxå problem med ljudet, typ efter ngr minuter så försvinner den man pratar med, deras röst blir grumliga. Tror inte det är telefonen utan mer Halebop, för det är samma på sambons iPhone 4 som hon köpte för över en månad sen.

 

Löste det genom att återställa den i itunes, nu hörs det klart och tydligt! puuh !*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom vita iPhone 4S 16 GB var slut i måndags och dom skulle få in nya framåt slutet av veckan.

 

Igår när jag kikade så var min telefon skickad och idag kunde jag hämta ut den på Posten.

 

Trodde att micro-sim kortet skulle komma separat i ett brev så jag besökte Teliabutiken och införskaffade ett. När jag kommer hem och öppnar paketet så ligger det ett i kartongen :P.

 

Jag är supernöjd med min telefon, Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad från 3GS -> 4S så jag är mer än nöjd =).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...