Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Halebop


Jexyman

Rekommendera Poster

Har de sagt hur leveransavin kommer när ni pratat med supporten? Jag menar, jag vill inte att telefonen levereras på fredag och sedan på måndag får man ett avi hem.

 

Den information jag fick när jag precis chattade med supporten var att de skickar ut mail-bekräftelse på leveransen och de sa iofs inte att kolli-id skulle ingå då men det verkar ju heltokigt om det inte skulle göra det.

 

Jag som har halebop sedan tidigare slipper ju också nummer-porteringen och jag frågade hur det går till med byte från sim-kort till micro-sim-kort och de sa att man bara kontaktade dem när man ville bytet skulle ske (via chatten eller mail) så skulle de fixa det direkt, vilket ju låter skönt så man slipper bestämma ett datum innan man vet när man får telefonen.

 

Tyvärr kunde de inte säga när jag skulle få den. Kollade inte min mail under lördagskvällen så jag beställde min (svarta iPhone 4S 64GB) först på söndag morgon, om än ganska tidigt (06.45). Jag uppfattade honom som att de inte ens kunde se vilken plats i kön jag hade och de visste heller inte hur många de skulle få sa han, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Har hört rykten om att det är bara dom som har beställt på lördagen som får sin 4s på fredag... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag kan läsa på Halebops hemsida står det

 

"Vi skickar iväg din fina iPhone från vårt lager i början på v44, 2-5 dagar efter det bör den landa på ett utlämningsställe nära dig. Snabbt som galopp!"

 

Men det kanske bara är det som gäller om man beställer nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag kan läsa på Halebops hemsida står det

 

"Vi skickar iväg din fina iPhone från vårt lager i början på v44, 2-5 dagar efter det bör den landa på ett utlämningsställe nära dig. Snabbt som galopp!"

 

Men det kanske bara är det som gäller om man beställer nu.

 

Det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Orderdatum: 2011-10-22 Orderstatus: Levererad

:whistling:celb%20%287%29.gif

 

 

Står samma på min men när man trycker på länken för posten så hittar den inget. Är det så att den är "levererad" till posten idag? Om så är fallet lär jag inte ha min iPhone förens på tisdag :(. Eftersom jag bor i Luleå så måste den passera Sveriges svartahål ÅNGE!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är levererad till posten. Men då borde den komma imorgon ? (bor i stöckhölm)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orderdatum: 2011-10-22 Orderstatus: Levererad

:whistling:celb%20%287%29.gif

 

Vilken modell och vilken tid beställde du? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en vit, 16 GB i söndags, och den står nu som levererad på Halebops hemsida. Ingen träff på postens godssökning än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Jag beställde på lördag kl19:06, Halebop måste ju ha öppnat kl 19:00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen 32:a som blivit levererad???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen 32:a som blivit levererad???

 

Haha precis när jag skrev inlägget såg jag att min blivit levererad! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebops "Levererad" refererar som sagt till att de har levererat till posten, inte till att paketet nått sin slutdestination.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen avi idag, posten har redan varit här :(

 

Fast telefonen ska komma imorgon och inte idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Fast telefonen ska komma imorgon och inte idag.

 

Man kunde ju hoppas :D, nä inser att telefonen får jag nog inte förens tidigast tisdag nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick information om att min svarta 64GB ska ha blivit levererad idag, även om posten ännu inte hittar paketnummer. Hoppas den kommer fram i morgon!

F.ö. beställde jag i söndags morse, 06.45.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken modell och vilken tid beställde du? :)

 

Vit 16G, på lördag kl 19.17.

 

Konstigt dock att Halebop varken skickat mail eller sms om att de lämnat över paketet till posten....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Nu har jag iallafall fått en leverans bekräftelse av Halebop att man kan följa paketet via postens hemsida, står dock fortfarande inget på postens hemsida.

 

Om man fått en leverans bekräftelse idag så kan man ju i princip glömma att få ngn iPhone imorgon, tidigast på onsdag kanske. Väldigt dåligt att de ska lova att man ska få telefonen på fredag men nu blir det inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu fått mail från Halebop, eller expresslogistik.se om att telefonen skickats till posten. Ännu ingen lycka med godssökning på postens hemsida dock. Väntar med spänning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag iallafall fått en leverans bekräftelse av Halebop att man kan följa paketet via postens hemsida, står dock fortfarande inget på postens hemsida.

 

Om man fått en leverans bekräftelse idag så kan man ju i princip glömma att få ngn iPhone imorgon, tidigast på onsdag kanske. Väldigt dåligt att de ska lova att man ska få telefonen på fredag men nu blir det inte så.

 

Jag tycker inte att du ska ge upp riktigt än. Läser man i de andra trådarna så har telefonerna redan börjat bli sorterade på postkontor här och där i landet. Förhoppningsvis handlar det bara om ett litet glapp i systemet någonstans. En enkel fördröjning, kanske? På Halebops hemsida stod det ju redan i morse att telefonen var levererad till posten, men mailet kom nu. Jag håller fortfarande tummarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Jag tycker inte att du ska ge upp riktigt än. Läser man i de andra trådarna så har telefonerna redan börjat bli sorterade på postkontor här och där i landet. Förhoppningsvis handlar det bara om ett litet glapp i systemet någonstans. En enkel fördröjning, kanske? På Halebops hemsida stod det ju redan i morse att telefonen var levererad till posten, men mailet kom nu. Jag håller fortfarande tummarna.

 

Vart läste du det, hittade inget?? Ja jo man ska inte ge upp men man blir ju snäppet galen ha ha när man väntar. Jag får väll hålla tummarna ända fram tills posten kommer imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...