Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TrueCaller för iPhone


mamedi

Rekommendera Poster

Hej alla,

Just nu söker vi ytterliggare 2 st beta testare. Är du intresserad så maila mig på alanATtruecaller.com

Bifoga ditt UDID så lägger vi in det i systemet direkt.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • Svars 174
  • Created
  • Senaste svar

Nu äntligen är TrueCaller 2.0 skickad till Apple för godkännande. Om Apple är snabba så bör den finnas tillgänglig som en gratisuppdatering för er som tidigare köpt den.

Changelog kommer snart.

 

Nästa version, 2.1 kommer släppas ut som en gratisuppdatering inom några veckor och kommer innehålla den sociala kopplingen så ni kan se den senaste facebook/linkedin-informationen om era vänner som ringer er :)

 

Anyway, de stora ändringarna och förbättringarna ligger i TrueCaller 2.0.

 

Tack till er här på Macworld som hjälpte till med testningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lysande! Då är problemen med ex. Adressdubletter löst? Jag fick ju aldrig en ny beta. Bra jobbat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lysande! Då är problemen med ex. Adressdubletter löst? Jag fick ju aldrig en ny beta. Bra jobbat! :)

 

Det är fixat ja:) Kan skicka ett nytt bygge till dig:) Gör det omgående

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Em sak jag saknar ärr möjligheten att välja vilket nr som skall vara "standard"nr hem, mobil eller annat.

Som det är nu så kommer det nr som ligger att sökas adress på. Ponera att personen har en jobb mobil (vilket hänt mig på ett flertal kontakter) ligger först. Då söker den på just det numret efter adress. Vilket då resulterar i att kontakten får lite väl missvisande adress. Samma sak med den senaste versionen av appen till dags dato

 

Är det bara jag som inte har fattat hur man skall göra eller kan det vara en sak att tänka på till en framtida uppdatering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta göra reklam för ditt företag här

Ta bort din signatur

 

det här PC-huset? dem får ha reklam i sin avatar eller?

 

bullshit vf så sur? sociala medier är väldigt bra kanaler för nystartade företag och enskilda firmor, jag tycker inte macworld forum ska vara pain in the ass för dem, killen vill bara ha feedback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här PC-huset? dem får ha reklam i sin avatar eller?

 

bullshit vf så sur? sociala medier är väldigt bra kanaler för nystartade företag och enskilda firmor, jag tycker inte macworld forum ska vara pain in the ass för dem, killen vill bara ha feedback

 

Håller med fullständigt med tanke på det sätt han skriver om programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här PC-huset? dem får ha reklam i sin avatar eller?

 

bullshit vf så sur? sociala medier är väldigt bra kanaler för nystartade företag och enskilda firmor, jag tycker inte macworld forum ska vara pain in the ass för dem, killen vill bara ha feedback

 

Håller med dig. Vi jobbar på detta sätt men det är lugnt. Jag följer reglerna här även om jag tycker att det är fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Em sak jag saknar ärr möjligheten att välja vilket nr som skall vara "standard"nr hem, mobil eller annat.

Som det är nu så kommer det nr som ligger att sökas adress på. Ponera att personen har en jobb mobil (vilket hänt mig på ett flertal kontakter) ligger först. Då söker den på just det numret efter adress. Vilket då resulterar i att kontakten får lite väl missvisande adress. Samma sak med den senaste versionen av appen till dags dato

 

Är det bara jag som inte har fattat hur man skall göra eller kan det vara en sak att tänka på till en framtida uppdatering.

 

Hej Mcdaddy,

Den senaste versionen som finns ute bygger egentligen på gamla versionen då vi blev tvugna att dra tillbaka senaste uppdateringen pga en bugg. Den kommer tillbaka om några dagar dock och där kommer det fungera på så sätt att om en kontakt har 3 telefonnummer, jobb, hem, mobil så kommer den lägga in 3 adresser (förutsatt att adresser finns tillgängliga på alla 3 nummer) under jobb, hem och annat .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

En uppdaterad version utav TrueCaller är skickad till Apple för review. Får hoppas att den blir godkänd innan de går på semester...

@UppiNorr, skickar ett bygge till dig idag;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mina kontakter läggs det inte till några adresser m.m , efter att jag har kört update. Vad gör jag för fel?? Den kör igenom alla kontakter men inget händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du möjligtvis Google sync för kontakter aktiverat? Avaktivera i sådana fall och testa igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första versionen kuperade och blandade friskt, och hämtade uppgifter från felaktiga adresser och det blev en hel del tok.

Efter senaste uppdateringen får jag åtminstone frågan och en lista på vad den vill ändra, som jag för var och en sen måste acceptera eller avböja.

Så fyra stjärnor av fem blir det av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag vill ladda ner truecaller från appstore men just nu finns endast liteversionen tillgänglig. När kommer betalversionen kunna laddas ner igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag vill ladda ner truecaller från appstore men just nu finns endast liteversionen tillgänglig. När kommer betalversionen kunna laddas ner igen?

 

Hej,

TrueCaller 2.12 finns nu uppe som betalversion.

 

Posta gärna synpunkter, förbättringsförslag samt buggrapporter här om ni har några:)

 

Vad är nytt i TrueCaller 2.12?

- Fixat kraschar som sker vid uppdatering av telefonbok på vissa kontakter som skapats utav 3e parts program som inte använt iOS API korrekt

- Nummersök utav mobiltelefonnummer visar nu även vilken operatör telefonnumret tillhör

- Nummersök är förbättrad med landsval

- Uppdatering av telefonbok förbättrad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

God kväll gott folk ,

TrueCaller 2.13 finns nu tillgänglig där vi fixat de kraschar som vissa användare haft.

Om någon upplever buggar, kraschar eller varför inte förbättringsförslag så posta dem gärna här.

Mvh Alan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ny version ute, TrueCaller 2.14.

Lite nyheter i denna:

- Vi är först i världen med att kunna visa bild på personen ni söker efter. Vi kan idag presentera bilder på flera hundra tusen människor i Sverige

- Spam filtret är uppdaterat och förbättrat för att kunna visa numret på spam-ringaren

- Uppdatering av telefonbok optimerad och förbättrad.

 

Posta gärna buggrapporter här eller förslag på förbättringar i denna tråd så återkommer jag.

 

 

Länk till gratisversionen med begränsningar på uppdateringar och nummersök:

Gratisversionen

Länk till fulla versionen:

Fulla versionen (22 kr)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hallå gott folk,

Vi är påväg att rulla ut TrueCaller 2.5 till iPhone. Är det någon som är sugen på att bli beta-testare?

Om ni är intresserade så skicka ert UDID till info@truecaller.com med rubriken "Iphone beta testare".

 

Vet ni inte hur ni hittar ert UDID? Kika här då, http://www.innerfence.com/howto/find-iphone-unique-device-identifier-udid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Alan, jag är på igen. Har du kvar mitt udid? :)

 

Great! Japp det finns kvar:) Jag skickar ett bygge till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer som är sugen? Vi har några öppna platser kvar för beta-testning. Denna version är helt omskriven och har en facebook-integrering inkopplad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hallå gott folk!

Nu har vi äntligen lanserat TrueCaller 2.50 för iPhone. Uppdateringen är gratis men för er som inte köpt den tidigare, passa på för nu har vi en tidsbegränsad kampanj på endast 7 kr tills på onsdag.

 

Vad är nytt?

- Hela TrueCaller är omskriven från scratch

- Facebook Synk, uppdaterar dina kontakter med Facebook-bilder och födelsedagar. Fler synkmöjligheter kommer

- Uppdatering av telefonbok, logiken förbättrad

- Buggfixar i Samtalsfiltret

- Retina support

- Småfixar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...