Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TrueCaller för iPhone


mamedi

Rekommendera Poster

Äh, jag avaktiverade iClouds kontaktsynk tills vidare. Den strular bara för mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 174
  • Created
  • Senaste svar

Äh, jag avaktiverade iClouds kontaktsynk tills vidare. Den strular bara för mig. :)

 

hehe okej. Det var tråkigt. Själv kör jag MS Exchange sedan några år tillbaka och är väldigt nöjd med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej vänner,

Hade några promokoder över och ger bort dem här. Med promokoden kan ni ladda hem TrueCaller helt gratis. Begränsat antal så först till kvarn.

Uppdatera gärna vilken ni använt så vi kan stryka dem :)

 

HR93YLTEL6T9

3XTALJWLJ4TL

JNT67EE9A3LT

RNT3M9AN73KF

HM9J4FNFNM9N

 

 

Enjoy!

 

Här ser ni hur man använder promo koder för er som inte vet.

http://www.innerfence.com/howto/redeem-free-promo-code-for-iphone-app-from-iphone-or-itunes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe okej. Det var tråkigt. Själv kör jag MS Exchange sedan några år tillbaka och är väldigt nöjd med det.

 

Det dumma är att det har jag också gjort sen länge, men tänkte i min enfald att det här verkar nytt och coolt... Nä, back to Exchange. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en bugg i iOS som gör att vid uppdatering av iOS så ändras födelsedagarna i telefonboken så de hamnar en dag fel (i vissa fall flera dagar fel). Vi kommer släppa ut en uppdatering för TrueCaller som gör det möjligt att skriva över gamla födelsedagar med nya från Facebook för att de ska bli rätt.

 

Btw, vet ej om alla dessa promokoder är använda än men testa :)

 

HR93YLTEL6T9

3XTALJWLJ4TL

JNT67EE9A3LT

RNT3M9AN73KF

HM9J4FNFNM9N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar UppeiNorr.

Oreggade kontantkort går att hitta i TrueCaller tack vare vår crowd-sourced databas.

 

Beträffande sökning vid inkommande samtal så är detta inte möjligt då apple inte har möjliggjort detta för utvecklare. Det går såklart att komma runt detta men då får man den aldrig godkänd för AppStore, och det är där alla användare finns. (nästan iaf:))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppdatering är påväg och bör bli godkänd vilken dag som helst. Där har vi bland annat lagt in möjligheten att skriva över gamla födelsedagar vilket bör åtgärda de problemen som vissa fått med att födelsedagarna hamnar någon dag fel.

 

Håller er uppdaterade :) Tack för all feedback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte precis appen men fattar inte om jag är korkad eller om det är en bugg.. Då jag startar appen finns inte alternativet "uppdatera telefonbok" med! Känns ganska värdelöst då det var just därför jag köpte denna app! Är det bara jag eller hur får man fram denna funktionen:)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte precis appen men fattar inte om jag är korkad eller om det är en bugg.. Då jag startar appen finns inte alternativet "uppdatera telefonbok" med! Känns ganska värdelöst då det var just därför jag köpte denna app! Är det bara jag eller hur får man fram denna funktionen:)?

 

Hej,

Starta om appen så ska den dyka upp. Det var en liten bugg som låg i vårt back-end under några timmar under första dagen vid release. Sorry för det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Köpte denna appen och har en fråga. När jag ska synka kontakter med FB saknas vissa FB kontakter. Är detta ett känt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tja!

 

Köpte denna appen och har en fråga. När jag ska synka kontakter med FB saknas vissa FB kontakter. Är detta ett känt problem?

 

Hej,

Jag är lite osäker på detta. Jag har hört det tidigare men det kan bero på att de har ställt in så att de inte blir synliga via FB:s API:er. Är det många som inte är synliga eller ett fåtal? Kan det vara så att de personerna du inte ser är personer som har samma namn som andra i din vännerlista?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde precis JNT67EE9A3LT, tack så mycket!!! Det skall bli kul att testa.

Med vänlig hälsning, Mattias

 

Kanon!

Då finns det några promo-koder kvar hoppas jag :)

 

HR93YLTEL6T9

3XTALJWLJ4TL

JNT67EE9A3LT

RNT3M9AN73KF

HM9J4FNFNM9N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll utkik på App Store imorgon kl 09.00 :)

 

Så trevligt! Vad kan vi förvänta oss för fina uppdateringar denna gång? :) Har du en aning om förresten om/när Apple har tänkt att släppa på sin idiot-policy som förhindrar att man direkt, oavsett nummer som ringer, kan se vem det är genom kopplingar till söktjänster online typ som "vemringde" har för ex. Android? Vore ju hur bra som helst för TrueCaller. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trevligt! Vad kan vi förvänta oss för fina uppdateringar denna gång? :) Har du en aning om förresten om/när Apple har tänkt att släppa på sin idiot-policy som förhindrar att man direkt, oavsett nummer som ringer, kan se vem det är genom kopplingar till söktjänster online typ som "vemringde" har för ex. Android? Vore ju hur bra som helst för TrueCaller. :)

 

Eller som TrueCaller har för Android :)

Jag har faktiskt ingen aning, det är lite knepigt. Vi kommer förmodligen komma med en lösning för detta inom kort men den lösningen blir väldigt speciell och kommer kosta för användaren. Därför är vi osäkra på om vi tänker implementera detta. Det är alltså ingen kostnad vi tar utan operatören men vi kikar vidare på olika lösningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller som TrueCaller har för Android :)

Jag har faktiskt ingen aning, det är lite knepigt. Vi kommer förmodligen komma med en lösning för detta inom kort men den lösningen blir väldigt speciell och kommer kosta för användaren. Därför är vi osäkra på om vi tänker implementera detta. Det är alltså ingen kostnad vi tar utan operatören men vi kikar vidare på olika lösningar.

Aha! Visste inte att TC hade det där. :) Kul att ni jobbar på det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha! Visste inte att TC hade det där. :) Kul att ni jobbar på det i alla fall.

 

Vi har det på TrueCaller för Android, Symbian och Windows Mobile sen 2 år tillbaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hej vänner,

vi har nu en uppdatering ute som fixar en del rapporteringar vi fått här men vi har också lagt in stöd fler fler spam-nummer, möjlighet att se namn på de spam-ringarna samt auto-inklistring av telefonnummer (innebär att om du kopierar ett nummer från historiken och sedan går in i TrueCaller så klistrar den automatiskt in numret=1 klick mindre=)).

Utöver detta så är det en hel del fixar och så som är gjorda.

 

Rapportera gärna synpunkter och önskemål på nya funktioner i denna tråd. Vi jobbar samtidigt med en större uppdatering som vi hoppas ha färdig om några veckor. Enjoy!

 

iTunes-länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk,

 

Det bästa vi vet är att få feedback på vår produkt så jag tänkte att jag slänger ut 3 st promokoder här så kan ni tanka ner den gratis. Kom gärna med feedback. Först till kvarn:)

LKNEARM7M3AM

T46N4PW34NA6

93KALYMR6FFN

 

Kan posta fler om det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Hur gör man för att TA BORT ett nummer som någon rapporterat som spam?

Nu är det från ett företag som jag vill att dom kan ringa upp mig utan att Truecaller blockerar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...