Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Jag bor i Borås och DHL fixade min på mindre än ett dygn från UK till mig utan några truckhål. :)

 

Jag bor i Skövde och min fixades på ett dygn

 

förhandsinfo till DHL vid 8 på morgon, lämnad till DHL vid 12, sedan hände det inte mycket förrän kvällen, men jag gissar att "all" flygfrakt sker nattetid? Sedan fick jag den idag 1150 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Jag måste vara dum men jag får det inte att funka...

Är det på datan jag skall vara inloggad på USA kontot? Det har jag provar och UK med.

Om det är på telefonen vet jag inte hur jag gör för att logga ut ur app store

Nejnej, längst ner i AppStore i din iPhone står din inloggning. Logga bara ut ditt svenska och in ditt UK så kan du söka upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejnej, längst ner i AppStore i din iPhone står din inloggning. Logga bara ut ditt svenska och in ditt UK så kan du söka upp den.

 

Blir galen på detta, har loggat ut ur appen App Store om det är där hur väljer jag uk?

På apples sida har jag valt login på både uk och usa, hur jag än gör finns inte appen :(

Blir tokig på detta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar mejl febrilt och uppdaterar dessa trådar med jämna mellanrum för att se hur det går med Blinx. Samtidigt blir man lite irriterad när man läser om att det varit flera stycken som beställde från Apple efter mig som redan fått sina telefoner. Det är tom en på 99mac som beställde nästan två hela veckor efter mig vars lur verkar kommit till (eller åtminstone registrerats hos) Borderlinx samma dag som min anlände och har nu skickats iväg så att det är framme imorgon.

 

Och här sitter jag och väntar fortfarande på att Blinx ska få tummen ur och registrera min. Grrrr.

 

Beställde 29 juni. Den kom till Borderlinx 21 juli men som det ser ut nu kommer jag inte att få den tills efter Sverige lanseringen då de inte ens registrerat den. Varken Apple eller Borderlinx verkar följa turordningsregeln.

 

Men men jag läste om någon annan vars lur anlände till Blinx den 21:a och som blivit registrerad så förhoppningsvis börjar det luckras upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ajg provar och jag kan inte ens göra ett Uk konta eftersom de ej tar mitt visa...

Jag bytte mitt land till Uk och då hittade jag appen men den vill ej ladda ner....

 

Blir galen på detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ajg provar och jag kan inte ens göra ett Uk konta eftersom de ej tar mitt visa...

Jag bytte mitt land till Uk och då hittade jag appen men den vill ej ladda ner....

 

Blir galen på detta...

 

Varför inte bara vänta till efter den 30:e då den, väl, lär landa även i svenska App Store?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fått ett UK konto men närjag loggar in i app store och skall ladda ner appen som jag hittar så säger den att mitt betalningssätt inte är kompatibelt med ett Uk kono...

 

Vad använder ni för kort? Jag har provat med visa och mastercard.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara vänta till efter den 30:e då den, väl, lär landa även i svenska App Store?

 

 

 

Har hört av appel store i Sverige att den appen inte kommer till Sverige.... Vet dock ej om det stämmer....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men går det att beställa bumpern via datorn??

 

Någon som vet? Hur?

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir galen på detta, har loggat ut ur appen App Store om det är där hur väljer jag uk?

På apples sida har jag valt login på både uk och usa, hur jag än gör finns inte appen :(

Blir tokig på detta....

 

det e så enkelt,logga in på dit USA konto sen ladda ner appen,sen efteråt starta appen han kommer och be dig mata in ditt konto uppgifter, här du ska mata in ditt svensk konto och inte amerikanskt,nu e det grönt välja bara det bumper du vill har , du kommer och ett bekräftelse via mail om att din order e mottagit,APPEN FÅR BARA ANVÄNDAS EN GÅNG OCH DU KAN INTE ÄNDRA PÅ DIN BESTÄLLNING SENtotaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men går det att beställa bumpern via datorn??

 

Någon som vet? Hur?

 

tack på förhand

 

det samma gäller via itunes i dator logga in på dit USA konto sen ladda ner appen,sen synka med din iphone du kommer o hitta appen automatisk i din iphone starta och logga in med ditt svensk konto sen det e bara välja det bumper du vill har och kör vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det e så enkelt,logga in på dit USA konto sen ladda ner appen,sen efteråt starta appen han kommer och be dig mata in ditt konto uppgifter, här du ska mata in ditt svensk konto och inte amerikanskt,nu e det grönt välja bara det bumper du vill har , du kommer och ett bekräftelse via mail om att din order e mottagit,APPEN FÅR BARA ANVÄNDAS EN GÅNG OCH DU KAN INTE ÄNDRA PÅ DIN BESTÄLLNING SENtotaltgalen.gif

 

Ja men när jag skriver mitt svenska konto så säger de att det är fel konto att det inte gäller som betalningssätt för det landet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det samma gäller via itunes i dator logga in på dit USA konto sen ladda ner appen,sen synka med din iphone du kommer o hitta appen automatisk i din iphone starta och logga in med ditt svensk konto sen det e bara välja det bumper du vill har och kör vidare

 

Har inte fått min iphone ännu. Tänkte om det gick att beställa innan jag fått iphonen. D.v.s. bara genom datorn??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men när jag skriver mitt svenska konto så säger de att det är fel konto att det inte gäller som betalningssätt för det landet...

 

okej men glöm inte att logga ut från den amerikanska konto o sen in på svensk igen,testa det kommer och funka har hänt mig exakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått min iphone ännu. Tänkte om det gick att beställa innan jag fått iphonen. D.v.s. bara genom datorn??

 

jag tror det kan funka eftersom du kommer och logga in på det konto som du köpte iphone 4 från,,bara testa det skadar inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror det kan funka eftersom du kommer och logga in på det konto som du köpte iphone 4 från,,bara testa det skadar inte

 

Försökt men går inte så bra att hitta den via datorn. Om du loggar in på USA så att säga. Inte smidigt iaf. Tänkte att jag skulle göra det innan telefonen kommer så jag får den snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tonyh, appen heter nåt i still med iphone 4 case program

jag testade precis och kunde hitta den via itunes.

 

Update:

snackade med telia nyss och killen sa att det skulle gå att köpa den kontant men han visste inte pris. sen om den är låst eller inte frågade jag aldrig då jag är en teliakund sj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade upp för en stund sedan och hade fått mejl - från Borderlinx. "Oh yes" tänker jag, men det är bara ett futtigt reklammejl där de undrar "varför jag inte har börjat använda deras tjänst än". MORR!! utskallning.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borderlinx är verkligen värdelösa. Fick mailet igår att den var skickad. Ser idag att statusen är densamma. Ringer DHL och får höra att de bara beställt leverens. Men datumet visste dem inte. Fattar inte varför de inte tar omgående leverens. Hur svårt är det för borderlinx att bara sätta på lappar på paketen och sedan be dhl komma och hämta det.

 

Otroligt dåligt av dem!:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, jag vill ju ha ett vitt applecase, inte svart :(

 

Kanske har den vita färgen tagit slut för Apple, med tanke på att de inte heller kan göran ågra vita iPhones? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske har den vita färgen tagit slut för Apple, med tanke på att de inte heller kan göran ågra vita iPhones? ;)

 

Måste vara så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu, efter lång väntan, chattat igen med B-linx. De håller fortfarande på med "earlier than 21th packages". Så att 80% av deras backlog skulle vara borta efter i morgon kan man ju tro vad man vill om... Hela backlogen skulle vara borta i slutet på denna veckan. Tveksamt, va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svart bumper kommer imoron till min dörroroligoledsen.gifJag önskade den vita men men,jag ska försöka sälja den på blocket..om någon bor i Uppsala eller närhet kan köpa den, annars jag orkar inte med posttotaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...