Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Jobbar du på DHL?

 

har du själv fått det via borderlinx?

 

Fick somsagt mail nyss att det var skickat. Tänkte nämligen så jag vet om jag skall vara hemma eller inte imorgon bitti?

 

Japp det gör jag. Har själv inte beställt någon via dem men denna veckan har vi fått in en hel del telefoner därifrån att köra ut.

Det ska bara ta 1 dag från england om inget hakar upp sig.

Ring DHL´s kundtjänst imonbitti annars och uppge sändninsnr så kan du få det till annan adress så som jobb eller annat.

Du kan även hämta det själv på närmaste DHL terminal om du vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Japp det gör jag. Har själv inte beställt någon via dem men denna veckan har vi fått in en hel del telefoner därifrån att köra ut.

Det ska bara ta 1 dag från england om inget hakar upp sig.

Ring DHL´s kundtjänst imonbitti annars och uppge sändninsnr så kan du få det till annan adress så som jobb eller annat.

Du kan även hämta det själv på närmaste DHL terminal om du vill det.

 

Jag jobbar nämligen nära DHL kontoret. Men är nämligen ledig imorgon.

 

Kan du gissa vilken tid den kan komma? Fick mailet för ca 30 minuter sedan att den var skickad. För kommer den på Torsdag så får jag åka in och hämta den.

 

Men vad tror du?

 

tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag jobbar nämligen nära DHL kontoret. Men är nämligen ledig imorgon.

 

Kan du gissa vilken tid den kan komma? Fick mailet för ca 30 minuter sedan att den var skickad. För kommer den på Torsdag så får jag åka in och hämta den.

 

Men vad tror du?

 

tack för hjälpen!

 

Vilken stad? Svårt för mig att säga men bor du nära kan man ju tänka att de kör ditt bland det första. Så gör ju vi iaf =)

Men om du ringer DHL så kan du ju säga att det är viktigt och att du ska iväg typ så de prioriterar ditt paket.

Det är lite lugnare med gods just nu på sommaren så det kan de nog lösa utan större problem.

 

Har du fått fraktsedelsnr? Finns inga spår där?

 

DHL kundtjänst 0771-345345

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken stad? Svårt för mig att säga men bor du nära kan man ju tänka att de kör ditt bland det första. Så gör ju vi iaf =)

Men om du ringer DHL så kan du ju säga att det är viktigt och att du ska iväg typ så de prioriterar ditt paket.

Det är lite lugnare med gods just nu på sommaren så det kan de nog lösa utan större problem.

 

Har du fått fraktsedelsnr? Finns inga spår där?

 

DHL kundtjänst 0771-345345

 

står så här:

Shipment information received Birmingham - UK 20:57

Destination service: Gothenbourg

 

Jag bor i jönköping.

 

Kan man ringa dem nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du jobbar nära skrev du ju visst, sry

 

Yes men imorgon är jag ledig. Så då stannar jag jätte gärna hemma imån :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes men imorgon är jag ledig. Så då stannar jag jätte gärna hemma imån :)

 

Hahaha, fy fan vilken tur du har för jag jobbar DHL Jönköping. PMa mig bara ditt namn o adress osv samt telenr att nå dig på imon så fixar jag detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, fy fan vilken tur du har för jag jobbar DHL Jönköping. PMa mig bara ditt namn o adress osv samt telenr att nå dig på imon så fixar jag detta.

 

Jävla shyst ! Även fast de inte är till mig så uppskattas det alltid när folk är så snälla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat på DHL i borås. Där lastade vi plasma-tv med två hål i från gaffeltrucken.

 

DHL, fixar ni min iPhone utan skador?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla shyst ! Även fast de inte är till mig så uppskattas det alltid när folk är så snälla!

 

Hehe lite snäll måste man ju va. Jag hade vart lika sugen om jag väntat på en. Han får nog sponsra mig nu för jag hjälper han haha =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe lite snäll måste man ju va. Jag hade vart lika sugen om jag väntat på en. Han får nog sponsra mig nu för jag hjälper han haha =)

 

Fixar något gott till dig!! Så otroligt snällt! Tur att det finns sådana människor!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat på DHL i borås. Där lastade vi plasma-tv med två hål i från gaffeltrucken.

 

DHL, fixar ni min iPhone utan skador?

 

Men detta är flygexpress det är en jäkla skillnad. Allt går i mindre burar och inte massa truckar inblandade så det fixar vi =)

DHL har ju egen terminal vid Landvetter flygplats där bara flyggodset hanteras så det är helt annorlunda än inrikes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men detta är flygexpress det är en jäkla skillnad. Allt går i mindre burar och inte massa truckar inblandade så det fixar vi =)

DHL har ju egen terminal vid Landvetter flygplats där bara flyggodset hanteras så det är helt annorlunda än inrikes.

 

just det så e det...det är det "riktiga" dhl som hanterar godset inte gamla ASG/Danzas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

just det så e det...det är det "riktiga" dhl som hanterar godset inte gamla ASG/Danzas

 

Precis hehe =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jäklar vilken lång tid det tar att komma in på borderlinx chat...

 

Eller hur, har väntat hela dagen i flera olika omgångar, det går bara inte. Börjar nästan tro att de tänker sno min telefon, hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller hur, har väntat hela dagen i flera olika omgångar, det går bara inte. Börjar nästan tro att de tänker sno min telefon, hehe

 

det står "Your expected wait time is 12 minutes and 30 seconds" faan heller. Har väntat i minst 45 min

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt säkra källor. Men kan ej garantera hur Telia gör. Men de andra kommer att göra så. Och nästan 99% säker på att de kommer att bara sälja med abonnemang i början!

 

 

Enligt teliaiphoneblog.se så säger de att man kommer att kunna köpa loss telefonen kontant, redan på releasedagen. Dock endast i deras butiker och inte på webben.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bagsnatcher

Enligt teliaiphoneblog.se så säger de att man kommer att kunna köpa loss telefonen kontant, redan på releasedagen. Dock endast i deras butiker och inte på webben.

 

 

 

Mycket bra swedanne... jag tror på detta med... håll tummen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det står "Your expected wait time is 12 minutes and 30 seconds" faan heller. Har väntat i minst 45 min

 

När jag hade 44 minuter som väntetid och såg TVÅ O.C. avsnitt (42 minuter långa), hade de fortfarande inte svarat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan med stor säkerhet säga att den komma att säljas på Fredag med alla operatörer. Men då låst. Kommer ENDAST att säljas med abonnemang. Så det kommer dröja innan man får köpa dem kontant pris. Men då fortfarande låst till en operatör. Kan säga att det är väldigt SMÅ kvantiteter som kommer till Sverige.

 

Telia kommer sälja den utan abonnemang men låst till dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas alla som väntar får sina lurar från borderlinx, fick min tidigt förra veckan.

 

Är mycket, mycket nöjd. Bytade upp från 3GS och är förvånad hur mycket jag tycker att detta känns som en helt annan telefon trots att operativ systemet är samma. Skärmen är i en klass dör sig själv och responsen i menyer och program start är grym. Inga hack, ingen väntan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat på DHL i borås. Där lastade vi plasma-tv med två hål i från gaffeltrucken.

 

DHL, fixar ni min iPhone utan skador?

 

Jag bor i Borås och DHL fixade min på mindre än ett dygn från UK till mig utan några truckhål. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du söker på iphone4 case program men du måste vi inloggad på USAkontot (eller uk) när du laddar ner den.

 

Jag måste vara dum men jag får det inte att funka...

Är det på datan jag skall vara inloggad på USA kontot? Det har jag provar och UK med.

Om det är på telefonen vet jag inte hur jag gör för att logga ut ur app store

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...