Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Håller med er alla! Borderlinx har miss skött detta riktigt mycket! Tror det jobbade på ett helt annat sett i början vilket lett till att de som skickade in i början har strulat till sig och de lyckas inte rätta till det. Därför skickar de ut de nya så snabbt.

 

För min del har jag 2 stycken beställda.

 

1 st hos BL den 20/7. Skickad men fastnad nu hos DHL i göteborg. DHL vet ej vart paketet befinner sig. Så otroligt illa!

 

22/7 hos BL ännu ej skickad. Bara Beeing process. Då det bara betalats. De lovade mig att det skulle skickas denna vecka.

 

Någon som vet vad som händer om DHL inte hittar den?

 

Står de för varan då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Chattade just med blinx, dom har ju ingen koll alls, lät dock inte som mit paket skulle skickas under denna vecka heller :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DHL har TAPPAT bort mitt paket!!!

Från borderlinx till Sverige så har den försvunnit :(. De har letat i 3 dagar utan att hitta det!!

 

Aldrig mera beställa på detta sett!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DHL har TAPPAT bort mitt paket!!!

Från borderlinx till Sverige så har den försvunnit sad.gif. De har letat i 3 dagar utan att hitta det!!

 

Aldrig mera beställa på detta sett!!

 

Jag har väldigt svårt att tro på detta, DHL, Fedex, TNT eller andra stora motsvarande godsföretag "tappar" inte bort paket.

 

Så bara ligg på dem så ska du se att de "finner" ditt paket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väldigt svårt att tro på detta, DHL, Fedex, TNT eller andra stora motsvarande godsföretag "tappar" inte bort paket.

 

Så bara ligg på dem så ska du se att de "finner" ditt paket!

 

har vart på dem i 3 dagar nu och de hittar det inte. Det är sista dagen de letar sa dem. De letar i 3 dagar efter det så slutar de mer eller mindre. Kommer de fram så gör de det.

 

Mailat och ringer ca varannan timme.

 

Så otroligt tråkigt :(

 

Borderlinx är heller inte försäkrat!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min i handen nu!

Måste fixa microsim!

 

THe Phone house borde väl ha?

 

Svarar mig själv.

Jo dom har, men kunde tyvärr inte aktivera kortet. Dom hade någon störning på nätet.irriteradtjej.gif

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste just på 99.se att två medlemmar fick ovetande leverans av sina iphone idag!

chatten visste ingenting - dom skulle skicka dom så snart det gick!?

 

verkar märkligt.armskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste just på 99.se att två medlemmar fick ovetande leverans av sina iphone idag!

chatten visste ingenting - dom skulle skicka dom så snart det gick!?

 

verkar märkligt.armskeptisk.gif

Exakt det hände mig nu, ringde just en dhl kille och sa att han står utanför min dörr, tror du man va hemma:( chatten visste inget att det va skickat igår, bra koll Blinx har.

Hur som så kommer dhl killen igen vid 2 och nu är jag hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt det hände mig nu, ringde just en dhl kille och sa att han står utanför min dörr, tror du man va hemma:( chatten visste inget att det va skickat igår, bra koll Blinx har.

Hur som så kommer dhl killen igen vid 2 och nu är jag hemma :)

vilken status har du på ditt bl konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag den, dax att leka av sig:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick den också idag, DHL ringde och hade den, förvånad blev man!

Det stod inget om att den ens var skickad på BL, det ändrades dock för en halvtimme sen.

Jag är iallafall glad att den äntligen är här. Verkar som de jobbat på som bara den i helgen.

Stockholm bor jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yes-då kom min,fick dock köra 12 mil tur-retur till malmö för att hämta den på dhl!

men det är det värt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min iPhone idag, hade inte fått ngt mail om att den var på väg, kollade in statusen vid 12tiden då var den fortfarande Being processed.

 

Vid 14 tiden ringer det på min telefon det är från DHL som säger att vi har ett paket till dig.

Givetvis var jag inte hemma, så kunde inte ta emot det. Men som tur var kunde jag hämta det hos DHL vid Landvetter senare :galetglad:

 

Så nu ska jag snart starta upp den för första gången :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är väl borttappad eller något... oroligoledsen.gif

 

 

Hej det är möjligt!

 

Min är borttappad utav DHL.

Har sökt efter den nu i 4 dagar.

 

Men de hittar den inte.

 

Samt att borderlinx inte har någon försäkring.

 

Mår väldigt dåligt kan jag tilläga. :(

 

SKulle fått den förra veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Blinx har tappat bort den så måste dom stå för det, du har väl tracknummer så man kan se var den var senast. Det ska nog fixa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej det är möjligt!

 

Min är borttappad utav DHL.

Har sökt efter den nu i 4 dagar.

 

Men de hittar den inte.

 

Samt att borderlinx inte har någon försäkring.

 

Mår väldigt dåligt kan jag tilläga. :(

 

SKulle fått den förra veckan

 

Oj.. Hur löser du det då? :S Jag tror ju på fullaste allvar inte att min är borttappad, men jag betalade min dagen efter "mjp" och den kom till BL samma dag som "mjp", så jag vill ju ha min nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste återigen säga att jag tycker Borderlinx suger stort.

 

Här sitter man och ser en massa folk vars telefon kom fram 24-31 juli och de har redan fått de i handen medan man själv väntar fortfarande på sin som kom dit den 21sta.

 

Hoppades nästan på att få ett samtal från DHL ur det blå som några av er men jag vaknade trots allt till ett mycket trevligt mejl imorse om att min POD nu skickas. Går in och det står att speditionsfirman har tagit emot den igår morse och man får ett trackingnummer. Tänker "den är säkert här innan lunch". Kollar på DHLs hemsida. Grrrr. Där står det att DHL endast fått förhandsavisering av paketet - och det igår morse. Men sedan dess har de inte fått paketet från BL.

 

Chattade med BL som kollar upp det och återkommer med att paketet är egentligen bara redo att skickas och har redan fått en way bill hos DHL men att man måste vänta tills de klarar av backlogen.

 

Beställde 32Gb: 29 juni

Kom till BL: 21 juli

Reggad: 29 juli

Betald: 29 juli

Skickad: ?????????????

I handen: Precis i tid för iPhone 5?

 

Tack Borderlinx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...