Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Kan jag beställa bumpern via datorn? Har inte fått min telefon ännu.

 

Hur gör jag i sådana fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Snackade med 'Jason' på Borderlinx igår via chatt. Han skrev att de, vars telefoner blivit levererade till dem den 24:e, kunde räkna med att få mejl om betalning och liknande i morgon, tisdag, och att det som vanligt efter att man betalt tar mellan 2-3 dagar om man väljer Express. Är detta något man kan lita på, vad tror ni? Än är hoppet inte helt ute för levererans före Sverige-lanseringen, men det börjar se mörkt ut... oroligoledsen.gif

 

 

ska bli intressant och se om dom blir regade idag eller "jason" snackar s--t superirriterad.gif

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bli intressant och se om dom blir regade idag eller "jason" snackar s--t superirriterad.gif

 

 

 

 

De snackar bara ren bullshit. Mina nådde dem den 20/7 och 22/7. Har fått betala för den första men ännu ej skickad. Den andra är inte ens registrerad.

 

Tycker att de skött alltid så oerhört dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg på 99.se att flera stycken har regats och en del har skickats....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon tråd om iPhone 4 på Macworlds forum? Jag har uppebarligen hamnat i den oändliga Borderlinx-tråden. Seriöst, moderatorer, vad fan håller ni på med? Sida efter sida med ingenting annat än "Öhh.. ehh.. jag fick min orderbekräftelse" och "Borderlinx hit" och "Borderlinx dit".

Men varför läser du tråden om du inte är intresserad? Det är inget tvång att läsa allt.

Du kan ju pröva att kolla någon annan tråd om du tycker denna är kass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ingen infotråd om i4, det är en tråd som började med köpinfo i japan och sen blev en allmän köptråd för iphone, men modesn borde byta titel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du söker på iphone4 case program men du måste vi inloggad på USAkontot (eller uk) när du laddar ner den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom borde skicka sin personal på en liten språkkurs :whistling:

 

James: At present we are working of backlog of before 20th deliveries.

 

James: I hope it will take another 4 days to update your shiment.

 

James: Yes. We are trying our level best to update as soon as possible.

 

Svar som jag fick precis med deras chat :sleeping:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Levererad! :D

 

Grattis, du ha väntat länge va?

Dax att ta i bruk the best smartphone ever då. Jag har haft min några veckor och är supernöjd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Levererad! :D

 

Vafan ^^ Jag väntar fortfarande på att kuriren ska komma :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, du ha väntat länge va?

Dax att ta i bruk the best smartphone ever då. Jag har haft min några veckor och är supernöjd! :)

 

Japp! en månad och 3 dagar sedan jag beställde :) Håller på och synkar nu :)

 

 

Vafan ^^ Jag väntar fortfarande på att kuriren ska komma :]

 

Man är som en litet barn på julafton!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade med 'Jason' på Borderlinx igår via chatt. Han skrev att de, vars telefoner blivit levererade till dem den 24:e, kunde räkna med att få mejl om betalning och liknande i morgon, tisdag, och att det som vanligt efter att man betalt tar mellan 2-3 dagar om man väljer Express. Är detta något man kan lita på, vad tror ni? Än är hoppet inte helt ute för levererans före Sverige-lanseringen, men det börjar se mörkt ut... oroligoledsen.gif

 

 

 

någon som fick sin telefon levererad till borderlinx 24 juli 09.25

och som hört något från borderlinx idag?irriteradtjej.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som fick sin telefon levererad till borderlinx 24 juli 09.25

och som hört något från borderlinx idag?irriteradtjej.gif

 

 

De har inte ens börjat registrera de som anlände 21 juli (som min). Jag har i alla fall inte hört något från dem och inte heller läst om någon annan här eller på 99mac vars ankom dit 21 juli som hört något än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Fan va jag saknar mig 4a, de va tråkigt å sälja den för att gå tillbaka till 3Gn, tur jag jobbar på fredag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har för första gången fått det där pirande känslan inför fredag, kommer bli en lååång vecka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Levererad! :D

 

Kul för dig, för min del sket DHL-killen ens i att ringa så min kommer att hamna i bilen imorgon igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har inte jag läst igenom hela tråden, det skulle ta för lång tid.

Men enligt Apples pressmeddelande så ska ju iP4 säljas operatörsObunden. Är det möjligt att köpa en iP4 i en Teliabutik då, men använda den med valfri operatör? Och kommer Telia sälja ip4 utan abonnemang?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med alla dom butikerna jag hara pratat med idag Telia, Tre, Telenor, så säger alla samma sak.

Man kan inte köpa en olåst telefon av dom utan dom kommer att vara låsta till en operatör i 12mån först efter det kan du låsa upp dne för en kostnad inte innan.

 

Du kan köpa en obunden telefon, dvs en utan abonnemang.

 

olåst = du kan välja vilken operatör du vill

obunden = säljs utan abb. men är låst till en operatör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, tydligen kommer den dock att säljas obunden genom Apple store, men då måste den skeppas hit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...