Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bildvisartråden


Gäst iMatte
 Share

Rekommendera Poster

fina bilder allihopa Kajsa.... dock blev gitarristsen lite väl mörk....brukar bero på att det är för starkt ljus rakt framför kameran

 

Tanken med bilden är ju faktiskt att det bara ska vara hans silhuett. Därför kröp jag bakom scenen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1017490628_4a39e6c7f0.jpg

Promenade d'Anglais, från taket på Le Merdien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne, en bit där ifrån. Nice.

 

Monaco är ju pyttelitet och bara en hamn typ. Och massor med höghus. Väldigt ocharmigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fö. Måste jag inflika:

 

ClCdCm har faktiskt en bra poäng där. Stora bilder är bara onödigt och jobbigt när man ska ladda en sida. Och när det inte finns en funktion som låter en förminska bilderna vid uppladdning här på forumet kanske alla kan anstränga sig några sekunder per bild för att förminska den? För allas tivsel. Får panik när man ska ladda så mycket.

 

Det är ju faktiskt inte ett helt bibliotek med 1000tals bilder man ska förminska. MAX en minut tar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med även jag, tittar nästan aldrig i denna tråden just p.g.a. det. 1024x768 räcker gott för varje bild.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är mina bilder från min resa till Sydafrika

Sydafrika

 

 

Glömde christophe bilderna?

Nix de ligger här.... det är hans länk som inte fungerar bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Glömde christophe bilderna?

Snarare länken till de :P

 

Nix de ligger här.... det är hans länk som inte fungerar bra

Tack ronny :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snarare länken till de :P

Tack ronny :)

 

Vem är du? Vad har du gjort med christphe3? Var är ugglan?

 

Tala!

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Vem är du? Vad har du gjort med christphe3? Var är ugglan?

 

Tala!

 

:P

Ugglan är i profilen :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu känner man sig duktig när man har laddat upp alla bilderna på IS ^_^

 

dsc0021yv8.jpg

 

dsc0047zg1.jpg

Fullproppat fågelbo... Såg ganska kul ut :totaltgalen:

 

 

Happ, nu ville inte IS mer, vägrar ladda sidan, nu får ursäkta.

 

post-13851-1186523824.jpg

 

post-13851-1186523926.jpg

Lite kreativ oskärpa här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte vattenskidor i Onsdags, underbar dag :D

 

post-15246-1186738716.jpg

 

post-15246-1186738602.jpg

 

post-15246-1186738582.jpg

 

 

Bilderna är tagen med mobilkamera+att det blev lätt lite skakigt på båten, därav kvalitén.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag har gnällt om det mycket det senaste sedan ngn tog upp det, men shit. Sitter på 0.25mbit-lina nu hos mamma, och dessa stora bilder gör att jag fick vänta typ 10 min innan jag ens kunde komma längst ner på sidan för att whinea lite. (förlåt för mitt gnällande, men en tråd som inte fyller sin funktion är inte trevlig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att senaste bilden från macmonstret saknade skärpa.. Annars rolig bild.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag har gnällt om det mycket det senaste sedan ngn tog upp det, men shit. Sitter på 0.25mbit-lina nu hos mamma, och dessa stora bilder gör att jag fick vänta typ 10 min innan jag ens kunde komma längst ner på sidan för att whinea lite. (förlåt för mitt gnällande, men en tråd som inte fyller sin funktion är inte trevlig)

Vi har varit inne på detta här tidigare och jag håller fullständigt med, att sega ner en hel tråd bara för att man är så j..la lat att man inte orkar skal ner bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack niffen. Så vad säger alla? En "oskriven lag" om att skala ner sina bilder till 800-1000px breda? Räcker gott. För allas trevnad. Går att göra på is, bara att klicka i en ruta och välja storlek.

 

bild1qg2.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack niffen. Så vad säger alla? En "oskriven lag" om att skala ner sina bilder till 800-1000px breda? Räcker gott. För allas trevnad. Går att göra på is, bara att klicka i en ruta och välja storlek.

 

bild1qg2.png

Lägger jag upp bilder så skalar jag dom alltid till 800-900 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Håller med er som vill att man skalar ner bilden, men om någon skulle villja ha en bild från tråden i större upplösning, ska man då skicka bilden via PM :fundersam: ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...