Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag gillar inte dockan!


grodkungen

Rekommendera Poster

  • 1 month later...
  • Svars 140
  • Created
  • Senaste svar
Nu har jag inte läst samtliga inlägg men jag anar ugglor i mossen.

Kollar man in "info" för grodkungen.

-------------------

 

Inlägg: 1 477

Medlem sedan: 2007-11-15

Stad/plats: Långtbortistan

Macanvändare sedan: 01/04-2008 Hade Pod långt nnan men det räknas äl inte :)

Mac(ar): iMac, MacBook, PowerMac, iBook.

Bytt från pc: Nej

 

---------------

 

Jag behöver väl inte säga så mycket, det talar för sig själv. Han har haft flera Macar under sin tid samt att det står att han inte har gått från PC till Mac. Vilket vore väldigt märkligt om han saknar "startmenyn". Känns som en fet bluff där någon får för lite uppmärksamhet hemma.

 

Har jag fel?

 

Nej du har inte fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, alla forum har en grodkung. I alla fall jag har varit medlem i.

Ok, ukulelekommissionens forum hade ingen grodkung, men ja, det är ett ukuleleforum för tusan...

 

Jag gissar på att grodkungen är runt fjorton ungefär och går igenom sin rebellfas. Vilket betyder att han just nu inte riktigt kan platsa in någonstans utan att försöka provocera. Många utav oss har utan tvekan varit likadana.

Jag tror att han är 100% Mac bland sina Pc vänner och 100% PC bland sina Mac vänner. Han är en ung man som försöker hitta sin identitet, just nu ser han efter om den inte finns i kategorin "rebell".

 

Så vi får nog ha lite tålamod med grodpojken och inse att hans närvaro faktiskt är underhållande! Självklart är det stundtals frustrerande, men det har vi redan pratat om (läs freinds inlägg som börjar med en massa citat). Men jag vill hävda att han fyller en viktig funktion här på forumet då hans inlägg ofta har varit startskotten till roliga debatter, om än något barnsliga sådana. Men det är fortfarande underhållande. Och anledningen till att många utav oss har detta forum som snabbknapp i bokmärksraden är just på grund utav att vi tycker att det är underhållande att vara här. Inte sant?

 

Det är precis som att plocka bort champinjonerna på en pizza, dem ger god smak till helheten även om man inte tycker om dem.

 

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han blir inte otrevlig även när alla hugger på honom

 

Bara det är ett bevis för att han är ett troll för vore han seriös skulle han bli arg och hugga tillbaks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar dockan mer än windows startmenyn i regel. dock så tycker jag att dockan borde vara i fullskärmsbredd. Att den som nu ändrar storlek beroende på innehåll är bara irreterande imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, alla forum har en grodkung. I alla fall jag har varit medlem i.

Ok, ukulelekommissionens forum hade ingen grodkung, men ja, det är ett ukuleleforum för tusan...

 

Jag gissar på att grodkungen är runt fjorton ungefär och går igenom sin rebellfas. Vilket betyder att han just nu inte riktigt kan platsa in någonstans utan att försöka provocera. Många utav oss har utan tvekan varit likadana.

Jag tror att han är 100% Mac bland sina Pc vänner och 100% PC bland sina Mac vänner. Han är en ung man som försöker hitta sin identitet, just nu ser han efter om den inte finns i kategorin "rebell".

 

Så vi får nog ha lite tålamod med grodpojken och inse att hans närvaro faktiskt är underhållande! Självklart är det stundtals frustrerande, men det har vi redan pratat om (läs freinds inlägg som börjar med en massa citat). Men jag vill hävda att han fyller en viktig funktion här på forumet då hans inlägg ofta har varit startskotten till roliga debatter, om än något barnsliga sådana. Men det är fortfarande underhållande. Och anledningen till att många utav oss har detta forum som snabbknapp i bokmärksraden är just på grund utav att vi tycker att det är underhållande att vara här. Inte sant?

 

Det är precis som att plocka bort champinjonerna på en pizza, dem ger god smak till helheten även om man inte tycker om dem.

 

:geros:

 

Love U :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Love U :bultandehjarta:

 

Du fattar att det var en förolämpning va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fattar att det var en förolämpning va?

Fuck U :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att du borde prova Camino som webbläsare! :D

 

För mig har det varit en stabil webbläsare i flera år, jag övergav FireFox på Macen för att den hängde sig på de mest underliga visen flera ggr per dag. Ge Camino ett försök, jag tror inte du kommer bli besviken faktiskt. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck U :utskallning:

 

Moget och det bevisar att du är en patetisk liten snorvalp som lever ut sitt liv på nätet när du inte har nått i verkliga livet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moget och det bevisar att du är en patetisk liten snorvalp som lever ut sitt liv på nätet när du inte har nått i verkliga livet.

 

Ja, jag tycker verkligen att det är moget att kalla någon för det. Ärligt. Jag är hundra procents seriös. Du borde verkligen förolämpa ännu fler utan legitim anledning, annat än för att du skrivit en illa genomtänkt kommentar och för sent insett att du hade fel.

Vad trevligt med lite riktig, konstruktiv debatt... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moget och det bevisar att du är en patetisk liten snorvalp som lever ut sitt liv på nätet när du inte har nått i verkliga livet.

till skillnad mot ditt inlägg menar du som höll extremt hög klass xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fattar att det var en förolämpning va?

 

Det var faktiskt ingen förolämpning! :)

 

Jag försökte få in i alla fall ett par stycken då jag tycker att Grodkungen ofta har bort åt väggarna fel. Men i det stora hela så var det faktiskt ingen förolämpning, då missförstod du mig nog! :)

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att du borde prova Camino som webbläsare! :D

 

För mig har det varit en stabil webbläsare i flera år, jag övergav FireFox på Macen för att den hängde sig på de mest underliga visen flera ggr per dag. Ge Camino ett försök, jag tror inte du kommer bli besviken faktiskt. ^^

 

ser ganska stilren ut :P

post-26459-1259585911_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser ganska stilren ut :P

 

 

Shit, har du tævling i vem som installerat flest webblæsare? :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, har du tævling i vem som installerat flest webblæsare? :D :D :D

:propellerbaver:

 

De e bra för olika saker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det likna nåt :galetglad:

 

Varför har du hårddisken på skärmen? Du når den när du klickar på "glada ansiktet".

Och mappar längst upp? Flytta dem till dockan så blir det enklare och renare. Istället för massa grejjer på skärmen, lägg det i dockan så blir det rent och snyggt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:propellerbaver:

 

De e bra för olika saker

 

Vad är Camino bra för?

 

Själv kör jag bara Safari, för allting annat utom bankärenden där jag använder Firefox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har du hårddisken på skärmen? Du når den när du klickar på "glada ansiktet".

Och mappar längst upp? Flytta dem till dockan så blir det enklare och renare. Istället för massa grejjer på skärmen, lägg det i dockan så blir det rent och snyggt. :)

 

Vanligt att människor som använt mac länge säjer att du skall inte ha saker på skrivbordet, då frågar jag varför finns skrivbordet varför kommer man inte in i finder direkt istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses. Var kommer den tonen ifrån? Du har väl ingen anledning att vara otrevlig på det här sättet?

 

 

till skillnad mot ditt inlägg menar du som höll extremt hög klass xD

 

 

Skriver nån FU till mig så får man svar...så är det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriver nån FU till mig så får man svar...så är det bara.

 

Jag skrev ett PM till dig eftersom du hade något emot "min TYP" men du svarade aldrig på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör du likadant när du har någon framför dig i verkliga livet?

 

Om nån säger FU åt mig IRL så ger jag tillbaks med samma mynt eller värre.

 

Jag skrev ett PM till dig eftersom du hade något emot "min TYP" men du svarade aldrig på det.

 

Skriv på du men jag behöver inte ta nått genom PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var faktiskt ingen förolämpning! :)

 

Jag försökte få in i alla fall ett par stycken då jag tycker att Grodkungen ofta har bort åt väggarna fel. Men i det stora hela så var det faktiskt ingen förolämpning, då missförstod du mig nog! :)

:geros:

 

Okej kanske inte direkt en förolämpning men ett väldigt syrligt inlägg om grodpungen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv på du men jag behöver inte ta nått genom PM.

Jag använder mig av PM för at inte förstöra forumet med oändligt mkt OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...