Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hammurabi lever och frodas i högsta grad


snowreeler

Rekommendera Poster

Det är väl en djävla skillnad på att sno en silversked än att med våld tvinga sig på en kvinna och våldta henne?

 

Men du tycker väl kvinnor är som skor, slit och släng!

 

Roligt att min ovilja till att sänka sverige till ett grottstadie gör mig till en kvinnohatare. Men då du uppenbarligen är en sån kännare av gränser så kan du väl förklara för mig vart gränsen går för när det är ok för våran stat att ta livet av eller lemlästa dess medborgare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Har aldrig förespråkat varken lemlästning eller dödstraff. Däremot tar vi kvinnofriden på allvar. 0-tolerans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha denna tråd är en guldgruva i komedi :D

 

Aja det märks i alla fall tydlig vilka som bidrar till Aftonbladets lösnummerförsäljning ;)

 

Men låt mig inte störa game on! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot tar vi kvinnofriden på allvar. 0-tolerans!

Vilka vi? Du och dina hjärnspöken? Du vet att vi inte kastrerar människor i sverige va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vilken rabiat batikhäxa.

-Har en gammal slö häcksax jag kan skicka som u-hjälp! Någon som vet adressen? :sarcastic:

 

Ah tjena är du 12 år gammal eller? Vad är det som inte fungerar idag menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig förespråkat varken lemlästning eller dödstraff. Däremot tar vi kvinnofriden på allvar. 0-tolerans!

Är inte kastrering att betrakta som lemlästning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte kastrering att betrakta som lemlästning?

 

Så vitt jag vet sitter lemmen ovanför taskorna! :D Så vida det inte kommit någon ny modell i år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Tror du ja!

 

Utveckla gärna, jag kan inte minnas någon rättegång som lett till att den åtalade har fått offra sina pungkulor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Är du orolig? :D -Det är väl förbannat uppenbart att alla vet vad det är för skillnad på lag och motion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla gärna, jag kan inte minnas någon rättegång som lett till att den åtalade har fått offra sina pungkulor.

Fråga

 

Svar

 

 

Förstår du nu? Jag frågade dig om du kunde utveckla och du gav mig detta.

 

-Är du orolig? :D -Det är väl förbannat uppenbart att alla vet vad det är för skillnad på lag och motion.

 

Så nu är jag en våldtäktsman? Och en kvinnohatare? För att jag inte delar din efterblivna sjuka syn på brott och straff?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ni är trevliga mot varann. Holmgång kallades det visst i forna tider. :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berörda tar o dämpar sin ton. Personangrepp är inte tillåtet! Vi diskuterar åsikter, inte personen bakom dom.

 

Fortsätter det i samma stil så kommer inlägg att modereras.

 

/Rickard, moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här hade öga för öga var bra att tillämpa

 

Somliga praktiserar det redan på forumet......... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...