Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Då var den beställd!


Landberg

Rekommendera Poster

JAHA! Då har jag tittat på keynoten, det blev ju inte direkt enklare att vänta på datorn då!:P

 

Filmen på slutet, jävlar vad sugen jag är!!!:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar
Filmen på slutet, jävlar vad sugen jag är!!!:P

 

Jag kan ju börja med att säga att jag är sjukt imponerad över hur läcker den nya MacBooken är! Jag har sett på den där filmen typ 5 gånger nu! Haha, vilken Mac-nörd man är!

 

Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra... Är lite sugen på att köpa en MacBook eller MacBook Pro nästa sommar... Jag vet bara inte om jag ska behålla min nuvarande MacBook Pro om jag skulle köpa exempelvis en ny MacBook till sommaren. Ja jag vet att det är länge kvar till sommaren men jag kan nog inte riktigt kosta på mig en ny dator just nu...

 

Nej jag är i alla fall nöjd med den uppdateringen Apple gjorde igår! Sjukt snygga och vad de ser VÄLBYGGDA ut! Jag vet faktiskt inte om jag vågar gå in på en Mac-affär och känna på de nya. Jag kommer ju säkert att både sälja min MBP samt mina föräldrar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälj den å köp den nya MB då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälj den å köp den nya MB då?

 

Detta tål att funderas över. Det känns ju inte som att man direkt byter ner sig. Nu är ju skillnaderna inte så markant rent designmässigt mellan MacBook och Pro-versionen vilket var fallet tidigare.

 

Visst tog du med avbetalning? Fungerar det bra när man är studerande? Vet du om man kan välja att lägga in en större summa pengar efter några månader och därmed slippa avbetalningen därefter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har fast jobb kan du köpa på avbetalning. Jag hoppas man kan lägga in hur mycket man vill varje månad, det är så jag har tänkt att göra, tog på 24 månader men vill inte betala mer än ett halvår..

 

Haade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte mina papper kommer snart så åker jag till göteborg och köper den i Butik, där fyller man i papperna direkt och får med sig datorn hem, man får iofs bara 5% istället för 10%, men de kan jag leva med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-15861-1224173477.jpg

Var på kungsgatans Mac forum o tafsade lite på dem nya macbook/macbook pro.

Kan säga att jag verkligen blev impad, skärmen speciellt är väldigt skarp och tunn.

Datorn var robust och lyxig och styrplattan perfekt. :yeahbaby:

Längtar som bara den tills jag får hem min.

 

Tog ett taskigt kort med mob på pron.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ser riktigt läcker ut. Är det nån här som anser att den vita macbooken och gamla macbook pro var snyggare? Tangentbordet till gamla macbook pro, slår det tangentbordet till den nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-15861-1224173477.jpg

Var på kungsgatans Mac forum o tafsade lite på dem nya macbook/macbook pro.

Kan säga att jag verkligen blev impad, skärmen speciellt är väldigt skarp och tunn.

Datorn var robust och lyxig och styrplattan perfekt. :yeahbaby:

Längtar som bara den tills jag får hem min.

 

Tog ett taskigt kort med mob på pron.

 

Mvh

 

Men!? dom har bara visningsex eller? eller hade dom bara 2.0an? för jag mailade och frågade och han sa att det kunde dröja några veckor innan 2.4an skulle komma in i affär..

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på kungsgatans Mac forum o tafsade lite på dem nya macbook/macbook pro.

Kan säga att jag verkligen blev impad, skärmen speciellt är väldigt skarp och tunn.

Datorn var robust och lyxig och styrplattan perfekt. :yeahbaby:

Längtar som bara den tills jag får hem min.

 

Tog ett taskigt kort med mob på pron.

 

Mvh

 

Åh mumma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Landberg -

 

Hm vet faktiskt inte, stod en macbook och en pro som visnings ex. Skulle fråga personalen men orkade inte vänta i den långa kön. Macbooken fick jag inte ens komma fram till o ta på då alla trängdes runt den :P.

 

Bra länk på snygga bilder av macbook och macbook pro.

http://www.notcot.com/archives/2008/10/fm_...mit_ma.php#more

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh! jag väntar på apple... kommer ju ihåg att jag hade mycket problem, inte skitkul att åka från sälen till göteborg om den krånglar, eller jag vet inte, visst orkar man vänta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men!? dom har bara visningsex eller? eller hade dom bara 2.0an? för jag mailade och frågade och han sa att det kunde dröja några veckor innan 2.4an skulle komma in i affär..

 

Haade

 

 

Pratade också med dom på Macforum i Gbg idag. Skrev upp mig på en väntelista, dom sa att 2,4 GHz skulle förmodligen komma in igen i slutet på nästa vecka.

 

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah då var de så.. ett par veckor sa han till mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga superallvarliga fel, men ska kolla den noga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ska köpa den billiga MBP:n fast med 4GB ram och 320HD. Jag får se om jag vågar göra ett köp nu eller om jag ska avvakta och höra hur bra de fungerar först. Men jag måste byta upp min MB för att få vassare grafik då jag ska börja rita 3D-CAD för ombyggnad av villan. Sedan kan det vara trevligt med en vassare skärm för fotoredigering.

 

Skojar du med oss? Du funderar på att modellera lite för husrenoveringen och kan tänka dig att slösa 18 500:- för att göra något som går utmärkt på din nuvarande dator? Visst, det går säkert lite långsammare än med dedikerat grafikkort, men inte så att man som glad amatör inte överlever.

 

Hoppas bara att det är ett argument för att få med frugan på att lägga pengar på en dator som bättre behövs till renoveringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte bara det är därför han ska byta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meeen! varför hör jag inget från WASA kredit? borde väl inte ta så här lång tid att skicka ett papper?

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MITT LÅN ÄR BEVILJAT!:P

 

Dåså, då kommer snart en mac till mig med;)

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar det verkligen 7 dagar för datorn att komma eller går det snabbare än så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar det verkligen 7 dagar för datorn att komma eller går det snabbare än så?

 

inte för att komma utan för att den skickas från apple. så de tar kanske 14 dagar tills den kommer hem till dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt 4 datorer innan denna hos apple, alla har kommit några dagar tidigare förutom den senaste minin, den kom 2 dagar sent..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så man sak alltså räkna med 14 dagar för att datorn ska komma hem till mig?? Skickas iPod och Skrivaren som jag beställer separat vid ett tidigare tillfälle eller samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...