Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Färg till min Dylan-tavla jag målar just nu. Är så gott som klar nu, kolla gärna in resultatet på min blogg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hälftenägare i en husvagn.

Vet inte ens hur den ser ut eller vilket märke...ännu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Hälftenägare i en husvagn.

Vet inte ens hur den ser ut eller vilket märke...ännu..

Köpa grisen i säcken? :behave:

 

--

 

Jag har köpt färskpotatis o sill som ska avnjutas till lunch i morgon. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpa grisen i säcken? :behave:

 

--

 

Jag har köpt färskpotatis o sill som ska avnjutas till lunch i morgon. :yeahbaby:

 

Nja, litar på min grabb, han har varit ute och kollat runt, och hittat en på Hisingen, han tar hem den imorgon till sig.

När jag ska använda den vet jag inte, förmodligen aldrig, tänkte ha den som gäststuga, och då ligger inte jag där... :D

 

Har aldrig dragit runt med en husvagn, så varför börja nu...en husbil vore nog mer passande för mig, en liten en...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har köpt mig en årlig service av bilen. Tråkig utgift, känns liksom som man inte får nåt för den... :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har köpt mig en årlig service av bilen. Tråkig utgift, känns liksom som man inte får nåt för den... :deppig:

 

Hur många mil kör du om året?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många mil kör du om året?

Bra fråga. :fundersam: Det var ju ganska mycket när jag jobbade 4 mil bort. Nu blir det nog inte mer än 1.000-1.500 mil.

Redigerad av Justitia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fråga. :fundersam: Det var ju ganska mycket när jag jobbade 4 mil bort. Nu blir det nog inte mer än 1.000-1.500 mil.

 

Har du en modern bil behövs ju inte service så ofta då..en gång om året är "ofta" om du inte kör mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en modern bil behövs ju inte service så ofta då..en gång om året är "ofta" om du inte kör mer

 

Har för mig att intervallen för service fortfarande är x antal mil eller en gång om året oavsett körsträcka. Se blir servicen på en bil dyr just för att de har så höga miltalsintervaller, dels för dyrare oljor som klarar detta (bättre) och för att det blir mer som ska kontrolleras och bytas varje gång det är service och då naturligtvis högre material och arbetskostnad.

 

Sen har jag aldrig hört talas om en bil som är trasig för att den får service oftare än föreskrivet....

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 tabletter Postafen, mot åksjuka. 39 spänn. I mitt fall ska jag segla i övermorgon. Jag sprutar ut bägge ändar utan pillren... sick.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en modern bil behövs ju inte service så ofta då..en gång om året är "ofta" om du inte kör mer

Jag servar den så ofta som det är rekommenderat, vilket är varje 2.000 mil (tror jag) eller varje år. Det tänds en lampa när det är dags, så man behöver inte fundera så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har väntat och väntat på en uppgraderad iMac så i dag slog jag till och beställde en 27" i3 med HD 5750. Lyckades tjata till mig en Magic Trackpad, den nya batteriladdaren med batterier samt Apple remote helt gratis. Betalade 18.615 kr för hela kalaset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Talar jag inte om....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väntat och väntat på en uppgraderad iMac så i dag slog jag till och beställde en 27" i3 med HD 5750. Lyckades tjata till mig en Magic Trackpad, den nya batteriladdaren med batterier samt Apple remote helt gratis. Betalade 18.615 kr för hela kalaset.

 

jag köpte också en imac i daggaletglad.gif en 21,5" med i5

hur lyckades du få med så mycket tillbehör gratis att få med ett tillbehör extra kanske inte är så svårt men 3 14_eek.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

480 st 700 grams glasburkar samt 25 12-packskartonger...

 

I år har jag köpt in 1440 st glasburkar för min honung...bara utgifter i väntan på inkomsterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

480 st 700 grams glasburkar samt 25 12-packskartonger...

 

I år har jag köpt in 1440 st glasburkar för min honung...bara utgifter i väntan på inkomsterna.

 

Vart håller du till?

Skulle vara kul och köpa lite riktig honung.

Inte sån där massproduserad sockerblask.

Saknar min gamle morfars hemmagjorda honung, bästa jag någonsin träffat på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart håller du till?

Skulle vara kul och köpa lite riktig honung.

Inte sån där massproduserad sockerblask.

Saknar min gamle morfars hemmagjorda honung, bästa jag någonsin träffat på :)

 

 

Fjärås, Gällinge sydost om Kungsbacka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fjärås, Gällinge sydost om Kungsbacka

 

Kanske man kan köra inom när man åker till Götet då ju.

När finns det tillgängligt för försäljning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lyckades du få med så mycket tillbehör gratis att få med ett tillbehör extra kanske inte är så svårt men 3 14_eek.gif

 

Min verbala förmåga går hem hos det täcka könet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns redan nu...både fast och flytande.

65:- för en burk. Hel låda med 12 burkar 600:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns redan nu...både fast och flytande.

65:- för en burk. Hel låda med 12 burkar 600:-

 

Låter kalas!

Hör av mig när det bär av nästa gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter kalas!

Hör av mig när det bär av nästa gång :)

 

 

Gör så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt en AirportExpress att koppla till stereon på Kullander i Malmö. Dels för att verkligen bli mobil med datorn med bibehållet bra ljud, samt att lilla dottern som går i gå-stol mer än gärna drar i alla sladdar hon kommer åt. Så jag kan utan att skämmas kalla investeringen att jag barnsäkrar vårat hem whistling.gifinnocent.gif

 

IMG_0187.JPG

 

 

IMG_0190.JPG

 

 

IMG_0191.JPG

Beställde också Apples batteriladdare, 299:- för en läcker design och 6 stycken batterier är kanon. Även frun anser att den är värd ett enköp bara för att den är så snygg

 

BATTERYCHARGER-EU.jpg

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...