Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

sevensleeper

Ja, det är ju spelarna på planen som gör "jobbet". Antar att det är en kombination av dålig inställning, dålig coachning och dåliga köp. Pinsamt dåligt var det idag.

 

United har bra läge nu, tveklöst. Det blir kamp enda in till sista omgången antagligen vilka som tar plats 2-4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följer United-matchen »»» lite med ena ögat medans jag jobbar...

 

0-1 just nu. Livetabellen säger:

post-64246-0-69950600-1489928233.png

Förlorar Liverpool i eftermiddag, så har de ju god kanns att krypa förbi där sen, med sina 2 mindre matcher spelade.

 

//btw Såg i tidningen att Z stannar i Utd. Inget officiellt än, men kul. Det lär väl bli 2 år då, eftersom det var det han vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Följer United-matchen »»» lite med ena ögat medans jag jobbar...

 

0-1 just nu. Livetabellen säger:

 

attachicon.gifpl_live_tabell.png

 

Förlorar Liverpool i eftermiddag, så har de ju god kanns att krypa förbi där sen, med sina 2 mindre matcher spelade.

 

//btw Såg i tidningen att Z stannar i Utd. Inget officiellt än, men kul. Det lär väl bli 2 år då, eftersom det var det han vill ha.

Boro spelar bra, så det är inte över förrän den feta damen tagit ton.

 

Arsenal hade en tid 10 poäng mer än United. Snacka ras...

 

Oj, om united erbjuder en snart 36-årig Zlatan 2 år så har Mino Raola gjort ett bra jobb att övertyga klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Men nu är det klart. Drömmål av Lingard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Jag tycker att Dele Alli är en sådan jäkla skådis. Han och Suarez kanske borde spela in en film ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boro spelar bra, så det är inte över förrän den feta damen tagit ton.

 

Arsenal hade en tid 10 poäng mer än United. Snacka ras...

 

Oj, om united erbjuder en snart 36-årig Zlatan 2 år så har Mino Raola gjort ett bra jobb att övertyga klubben.

Ja, lite väl stort ras... 1-1 blev det mellan City och Liverpool så inget jättetapp. Tabellen: http://www.bbc.com/sport/football/premier-league/table

 

Tror inte Z skulle ta ett kontrakt om han inte fixar det. Just nu har det väl mer varit Utd som försökt övertyga honom, inte tvärtom - ja, mer än de 2 åren då. Men man får väl se vad det blir. Kanske bara 1 till. Han har ju uttryck tränarambitioner innan, så jag ser det nog lite som att han vill köra på hos Mou, och “lära upp sig”. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Ja, lite väl stort ras... 1-1 blev det mellan City och Liverpool så inget jättetapp. Tabellen: http://www.bbc.com/sport/football/premier-league/table

 

Tror inte Z skulle ta ett kontrakt om han inte fixar det. Just nu har det väl mer varit Utd som försökt övertyga honom, inte tvärtom - ja, mer än de 2 åren då. Men man får väl se vad det blir. Kanske bara 1 till. Han har ju uttryck tränarambitioner innan, så jag ser det nog lite som att han vill köra på hos Mou, och “lära upp sig”. :)

Det vore helt klart intressant att se Z som tränare. Men det dröjer nog några år innan han lagt skorna på hyllan (han ska väl till USA och tjäna sina sista spelarepengar) och sedan ta licenser för att bli tränare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore helt klart intressant att se Z som tränare. Men det dröjer nog några år innan han lagt skorna på hyllan (han ska väl till USA och tjäna sina sista spelarepengar) och sedan ta licenser för att bli tränare. :)

Fast det skulle han ju börja med redan nu (även sett det på andra sidor). Tror faktiskt inte det blir nåt USA - ev om Beckham får igång sitt. Annars tror jag nog att han kör det här och sen tackar för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Fast det skulle han ju börja med redan nu (även sett det på andra sidor). Tror faktiskt inte det blir nåt USA - ev om Beckham får igång sitt. Annars tror jag nog att han kör det här och sen tackar för sig.

Ah, vi får se. Tror inte det blir Kina iallafall. Jag har missat att han börjat med sin licens. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guidetti missar VM kvalet mot Vitryssland på lördag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sebastian Larsson är tillbaka i landslaget efter sin knäoperation. På lördag väntar första landskampen med förbundskapten Janne Andersson vid rodret

 

Oscar Wendt, jämnårig med Larsson, valde att tacka nej till landslagspel inför samlingen men det är inget som mittfältaren har funderat på.

 

25 mars: Vitryssland (h)

9 juni: Frankrike (h)

31 aug: Bulgarien b

3 sep: Vitryssland b

7 sep: Luxemburg (h)

10 okt: Nederländerna b

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har hänt en del undertiden jag varit utomlands, men United har inte gått om Gunners. ;) Sedan är de ute ur FA-cupen också. :D Arsenal är helt under isen, att de slog ett Lincoln är ju ingen större bedrift. :(

Såg den här nu...

 

Arsenal kan sälja både Alexis och Mesut Özil | Premier League | Expressen

 

Vore ju synd, och låter väl lite som en paniklösning kanske. Men är eg inte så dum tanke. Är lite så NHL-lagen gör varteftersom. De har iofs en lönetak som påverkar. Men att man bygger om fr scratch och är tillbaka inom nåt år el 2, förhoppnningsvis med ett lag som håller i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Såg den här nu...

 

Arsenal kan sälja både Alexis och Mesut Özil | Premier League | Expressen

 

Vore ju synd, och låter väl lite som en paniklösning kanske. Men är eg inte så dum tanke. Är lite så NHL-lagen gör varteftersom. De har iofs en lönetak som påverkar. Men att man bygger om fr scratch och är tillbaka inom nåt år el 2, förhoppnningsvis med ett lag som håller i längden.

Jag tror båda drar. Jag är "säker" på att Alexis drar, Özil kanske stannar. Det är ju ingen ordning i klubben. Ledningen kan inget om fotboll utan de är investerare som vill ha avkastning på tv-pengar och matchintäkter, Wenger säger inte hur han kommer att göra och lagets två största stjärnor har kontrakt som går ut sommaren 2018. Extremt illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Vilken kväll! Sverige tar 3p och vi tackar för två turmål. Och nu verkar Bulgarien köra över holländarna vilket ger oss andraplatsen i grupp A efter Frankrike. :tappahakan:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Vilken kväll! Sverige tar 3p och vi tackar för två turmål. Och nu verkar Bulgarien köra över holländarna vilket ger oss andraplatsen i grupp A efter Frankrike. :tappahakan:

Riktigt najs! :yeahbaby::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/212964

 

Fantastisk räddning... :yeahbaby: Fast det är nästa rött kort på att missa att göra mål i det läget. :rolleyes:

Wow! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...