Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

5 minuter sedan, boevil säger:

om Sverige sedan vinner mot England (o Danmark vinner) var spelas matchen Sverige-Danmark?

Wembley.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem blir matchhjälte?

☑️ Alexander Isak

☑️ Kulechevski

☑️ Forsberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Jag hinner inte se vad andra postar medan jag skriver...

Det är ok, ger mig en chans att vara ironisk.. 🙄

  • Rösta upp 1
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minsann det fanns en app också 

 

F62883CD-7DC2-4DD6-817A-7F7973BF3B92.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyrans kommentatorer pratar en hel del, vilket får mig att tänka på legendaren på babbelområdet, Bo Hansson. Han kommenterade en gång en match från den italienska ligan, mellan Juventus och nåt lag jag inte kommer på nu, möjligen Sampdoria. Han babblade och rabblade statistik, varvid han uppenbarligen missade att Juventus gjorde mål, något som blev uppenbart efter 30-minutersmärket då man i rutan visar resultatet som det då står. Där stod klart och tydligt att Juventus ledde med 1-0, vilket fick den gode Hansson att utbrista att Juventus inte kan ha gjort mål, för det skulle han ha sett.

Efter en pinsam tystnad på minut eller så återkommer han och ber om ursäkt för att han tydligen missat vad alla andra hade sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, ronny säger:

Aha BBC har också live sändning… det var det länken handlade om 

Livekommentarer med felstavade namn.

 

För övrigt är det störande att deras direktsända radio (kräver konto) klipper i fotbollssnack i exempelvis nyheterna. Plötsligt hörs en röst som upprepar att innehållet inte är tillgängligt på grund av rättigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Fan.=Jarmolenko

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, ronny säger:

Vem blir matchhjälte?

☑️ Alexander Isak

☑️ Kulechevski

☑️ Forsberg

Nu behöver vi mer än en målskytt helst alla 3 tack 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, snowreeler säger:

Fyrans kommentatorer pratar en hel del, vilket får mig att tänka på legendaren på babbelområdet, Bo Hansson. Han kommenterade en gång en match från den italienska ligan, mellan Juventus och nåt lag jag inte kommer på nu, möjligen Sampdoria. Han babblade och rabblade statistik, varvid han uppenbarligen missade att Juventus gjorde mål, något som blev uppenbart efter 30-minutersmärket då man i rutan visar resultatet som det då står. Där stod klart och tydligt att Juventus ledde med 1-0, vilket fick den gode Hansson att utbrista att Juventus inte kan ha gjort mål, för det skulle han ha sett.

Efter en pinsam tystnad på minut eller så återkommer han och ber om ursäkt för att han tydligen missat vad alla andra hade sett.

Han fick helt andra problem 2019:

 

https://www.nbcmiami.com/news/local/swedish-man-accused-of-groping-teen-at-park-in-coral-springs/5079/

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, snowreeler säger:

Fyrans kommentatorer pratar en hel del, vilket får mig att tänka på legendaren på babbelområdet, Bo Hansson. Han kommenterade en gång en match från den italienska ligan, mellan Juventus och nåt lag jag inte kommer på nu, möjligen Sampdoria. Han babblade och rabblade statistik, varvid han uppenbarligen missade att Juventus gjorde mål, …

Statistik är han bra på hans kollega Arne gillade mer och skämta 

titta på youtube Arnes bästa 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Det ser inte bra ut.

Nej, hoppas att det vänder snart 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Alix säger:

Jag kommer ihåg detta. Klart intressant hur det kunde utveckla sig för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måållll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ser det genast bättre ut. Jag tror att kvalitetsskillnaden tar ut sin rätt i andra halvlek. Emil Forsberg for president... :D 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Det ukrainska målet borde vara mer välperforerat än en Schweizerost.

Kan man inte träffa ett, hur många meter brett mål?, så förtjänar man att få smisk. :hihihi:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...